Jumlah Paparan Halaman

19 September 2022

Persidangan Rakan Global Hisense HVAC 2022 Berjaya Diadakan

Posted by   on

Bagi meningkatkan kerjasama dan kemelekatan antara perniagaan HVAC Hisense dan pelanggan luar negara serta meningkatkan skala jualan perniagaan HVAC di luar negara, Hisense HVAC berjaya mengadakan Persidangan Rakan Kongsi Global yang pertama pada 8 September 2022. Persidangan itu diadakan dalam talian dan luar talian, merealisasikan hubungan global antara pasukan HVAC Hisense dan pelanggan luar negara. Melalui platform persidangan dalam talian, ibu pejabat membentangkan kandungan Persidangan dalam masa nyata. Cawangan luar negara menyediakan sub-venue di lebih daripada 10 bandar di seluruh dunia, termasuk Malaysia, Milan (Eropah), Mexico City (Amerika), Dubai (Timur Tengah dan Afrika), Vietnam, Filipina, dll. Lebih daripada 1,200 pelanggan profesional daripada lebih 80 negara telah dijemput untuk menghadiri Persidangan tersebut.

Encik Deng Yuping, Pengarah Jabatan Pengurusan Produk Global Hisense HVAC

Alex Zhu, Naib Presiden Kumpulan Hisense dan Pengurus Besar Hisense International, Fei Licheng, Naib Presiden Perkakas Rumah Hisense dan Presiden Hisense Hitachi, dan pemimpin syarikat lain menghadiri Persidangan dan menyampaikan ucaptama masing-masing. Encik Zhu memperkenalkan pembangunan jenama dan strategi global Hisense secara menyeluruh, susun atur dan strategi pemasaran perniagaan HVAC, dsb. kepada pelanggan di luar negara, dan menyeru "Melangkah ke hadapan Bersama dan Mencipta Masa Depan" dengan pelanggan global.

Hisense telah terlibat dalam perniagaan luar negara sejak 1985 dan membuat penambahbaikan yang berterusan sepanjang 30 tahun yang lalu. Menjelang 2021, hasil tahunan Kumpulan berjumlah RM 114 bilion, yang mana keseluruhan hasil luar negara ialah RM 47 bilion, dan bahagian jenama bebas melebihi 80%. Pada masa yang sama, Hisense juga telah melakukan usaha berterusan dalam promosi jenama di luar negara. Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, ia telah berturut-turut menaja acara sukan terkemuka dunia seperti 2016 UEFA EURO, 2018 World Cup, 2020 UEFA EURO dan 2022 World Cup, mempromosikan pembangunan global jenama Hisense. Dalam Laporan Tinjauan Global mengenai Imej Kebangsaan China yang dikeluarkan oleh Pentadbiran Penerbitan Bahasa Asing China, Hisense telah menjadi 10 jenama China teratas yang paling dikenali oleh orang luar negara selama enam tahun berturut-turut.

Encik Alex Zhu, Naib Presiden Kumpulan Hisense dan Pengurus Besar Hisense International

Perniagaan HVAC adalah salah satu perniagaan teras Kumpulan Hisense. Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, pasaran luar negara juga telah berkembang pesat dengan prospek yang luas. Fei Licheng, Naib Presiden Perkakas Rumah Hisense dan Pengurus Besar Hisense Hitachi, memperkenalkan kepada pelanggan strategi pembangunan pasaran perniagaan global Hisense HVAC pada masa hadapan. Hisense HVAC sentiasa mematuhi strategi perniagaan "berorientasikan pasaran dan berpusatkan pelanggan", telah memenuhi permintaan pelanggan untuk udara yang selesa dengan produk berkualiti tinggi, mendapat kepercayaan pelanggan global, dan mencapai perkembangan pesatnya sendiri. 

Dengan sokongan dan bantuan rakan kongsi global, Hisense HVAC telah mengatasi kesan buruk pandemik COVID-19 dan mencapai pertumbuhan tahun ke tahun perniagaan luar negara selama tiga tahun berturut-turut. Terutamanya dalam lapan bulan pertama 2022, keseluruhan perniagaan luar negara Hisense HVAC telah mencapai pertumbuhan tahun ke tahun yang ketara lebih daripada 35%, di mana produk RAC dan PAC telah meningkat sebanyak 30%, VRF meningkat lebih daripada 60%, dan produk ATW meningkat dua kali ganda. Pada masa hadapan, Hisense HVAC akan terus mematuhi dan membina jenama, produk dan strategi pemasaran yang berpusatkan pelanggan, mempercepatkan pembuatan pintar dan pembuatan hijau, melancarkan produk hijau dan penjimatan tenaga secara berterusan, mewujudkan imej jenama yang profesional dan komprehensif dalam bidang HVAC, dan mencipta nilai sosial dan mencapai keputusan menang-menang dengan pelanggan dengan menumpukan pada pasaran utama, produk berfaedah dan pelanggan berkualiti tinggi, dan memberi perkhidmatan kepada pengguna global dengan produk dan penyelesaian berkualiti tinggi.



Menghadapi persekitaran aplikasi global yang kompleks dan pelbagai serta permintaan pengguna, Hisense HVAC komited untuk membangunkan semua kategori penghawa dingin dan menyediakan pelanggan dengan penyelesaian sehenti. Deng Yuping, Pengarah Jabatan Pengurusan Produk Global Hisense HVAC, memperkenalkan perancangan pembangunan produk Hisense HVAC kepada pelanggan secara terperinci dari segi 8 teknologi dan produk utama, termasuk teknologi pra-penyelidikan, penghawa dingin kediaman, pam haba, pelbagai- penghawa dingin berpecah, penyejuk dan kawalan pintar. Dari 2022 hingga 2024, Hisense HVAC akan melancarkan pelbagai produk baharu secara berturut-turut seperti R32 aliran sisi penyejuk VRF mini dan aliran atas VRF, penghawa dingin yang dipasang di dinding pembersihan sendiri, dll. Selain itu, Hisense HVAC juga akan mentakrifkan semula jenama dan identiti produk, menaik taraf penampilan keseluruhan siri produk, memberi perhatian lebih kepada h yang sempurna keharmonian antara produk dan alam sekitar, dan melambangkan kecintaan orang ramai terhadap kehidupan dan sikap hidup bahagia dalam produk Hisense, membentuk resonans rohani antara produk dan kehidupan pengguna.

Mengenai masa depan Hisense HVAC, Encik Fei akhirnya menyatakan bahawa "pada bila-bila masa, pasaran sentiasa menghadapi risiko dan peluang, dan peluang pasaran sentiasa memberi perkhidmatan kepada minda yang bersedia, jadi kami akan berkeras untuk membuat persediaan penuh untuk masa depan melalui kami sendiri. peningkatan daya saing. Hisense HVAC akan berkeras untuk bekerjasama dengan pelanggan sepanjang kitaran jualan promosi jenama, jaminan rantaian bekalan, sokongan teknikal profesional, latihan sistematik dan perkhidmatan pemasangan untuk membantu rakan kongsi berjaya. Terdapat pepatah lama di China bahawa "Kejayaan datang kepada mereka yang berkongsi dalam satu tujuan, dan milik mereka yang bekerja bersama". Pada masa hadapan, pasukan HVAC Hisense pasti akan mencipta pencapaian yang lebih cemerlang melalui kerjasama yang lebih erat dengan rakan kongsi untuk masa depan yang menang-menang,”.



Untuk mengetahui lebih lanjut tentang semua tawaran premium Hisense, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter