Jumlah Paparan Halaman

6 September 2023

Hisense Melanjutkan Perkongsian Strategiknya Dengan UEFA Untuk EURO 2024 Akan Datang

Posted by   on

Perbadanan elektronik dan peralatan pengguna global Hisense telah mengumumkan bahawa ia telah menandatangani sebagai penaja global UEFA EURO 2024. Ini menandakan tahun ketiga berturut-turut Hisense menjadi penaja rasmi UEFA EURO berikutan kejayaan penajaannya dengan Piala Dunia FIFA 2022™ sebelum ini. Berdasarkan perkongsian ini, Hisense juga akan mendapat hak penajaan untuk kelayakan Eropah UEFA pada 2023-24 & 2025-26, perlawanan akhir UEFA Nations League pada 2025, UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 dan UEFA Futsal 2026.



Guy-Laurent Epstein, Pengarah Pemasaran UEFA, menyampaikan penghargaannya atas lanjutan perkongsian Hisense kepada bola sepak Eropah sebagai rakan kongsi rasmi UEFA EURO 2024™. Ini menandakan kerjasama EURO ketiga berturut-turut mereka. Teknologi mereka akan terus meningkatkan kebolehcapaian dan keseronokan bola sepak untuk peminat di seluruh dunia.

Pemasaran sukan terus menjadi elemen utama dalam pertumbuhan global Hisense dan membina pengiktirafan jenama di seluruh dunia. Hisense telah menyaksikan kesedaran jenama di luar negara hampir dua kali ganda sejak lima tahun lalu.



Selepas pengumuman penajaan UEFA EURO 2024™ yang akan datang, Fisher Yu, Presiden Hisense Group Holdings Co, Ltd. turut menyatakan dalam acara sulung utama di IFA 2023, Hisense dapat berhubung dengan pengguna di seluruh dunia melalui penajaan sukan, sebagai cara terbaik untuk membina kepercayaan untuk jenama. Untuk meneruskan pembinaan jenama di peringkat global, Hisense akan menyediakan peminat di seluruh dunia pengalaman menonton yang tiada tandingan UEFA EURO 2024™ dengan teknologi kualiti imej yang canggih.

Daripada TV Laser penjimatan tenaga kepada inisiatif perlindungan alam sekitar global, Hisense menumpukan kepada pelaburan dalam inovasi dan menyediakan produk yang lebih hijau kepada pengguna untuk senario kehidupan yang sihat.

Selama bertahun-tahun, Hisense terus berusaha untuk mewujudkan hubungan yang mendalam dengan pengguna di seluruh dunia, tidak kira di mana mereka tinggal atau bahasa apa yang mereka pertuturkan untuk lebih memahami dan memenuhi keperluan individu pengguna, meningkatkan kualiti dan pengalaman kehidupan seharian.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter