Jumlah Paparan Halaman

16 Oktober 2023

BEHRENS – B015 The NAVIGRAPH Series

Posted by   on

BEHRENS – B015 The NAVIGRAPH Series diinspirasikan daripada filem fiksyen sains 3D 2019 “The Wandering Earth”, yang difilemkan berdasarkan novel terkenal dengan nama yang sama. Filem itu adalah mengenai Bumi yang menghadapi kemusnahan sistem suria, dan saintis menghasilkan idea tentang perjalanan yang menjadikan Bumi meninggalkan pendorong yang dipacu trajektori yang membawanya ke angkasa lepas.



BEHRENS sentiasa mempunyai keberanian untuk mencuba dan meneroka, dengan matlamat yang bercita-cita tinggi, dan komited untuk mereka bentuk produk unik, yang bertepatan dengan konsep filem. Kami mengambil peluang untuk melancarkan siri model pertama kami pada tahun 2022 dengan siri BEHRENS "NAVIGRAPH", konsep produk baharu berdasarkan elemen yang muncul dalam filem dan mengubahnya menjadi elemen reka bentuk untuk siri model baharu ini.

Dari mana inspirasi untuk reka bentuk dail adalah berdasarkan penujah yang muncul dalam filem untuk memacu Bumi dan kami mengambil konsep ini dan mengubahnya menjadi empat cincin pada dail rangka sebagai paparan berfungsi.



Untuk meneruskan semangat yang digalakkan oleh jenama dalam penciptaan sejak dahulu, kami telah menggunakan reka bentuk reka bentuk paparan pengawal selia untuk siri BEHRENS "NAVIGRAPH". Iaitu, pada setiap paparan 4 cincin pada dail, hanya akan ada penunjuk satu tangan.

Kelebihan reka bentuk sedemikian ialah walaupun ia boleh memudahkan susun atur keseluruhan, ia juga meningkatkan kebolehbacaan setiap fungsi dengan membahagikannya dengan jelas dan memaparkannya secara individu pada setiap satu daripada 4 sub-dail, yang sememangnya praktikal dan menarik.



Untuk meningkatkan lagi keterlihatan paparan pada waktu malam, dail telah ditambah dengan bercahaya di kawasan tertentu yang membolehkan dail bersinar dalam gelap, menjadikan dail dan fungsi paparannya boleh dibaca dan diterokai dalam mengimbangi kesan visual dail.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter