Jumlah Paparan Halaman

12 Oktober 2023

vivo V29 5G Bersinar Seperti Bintang

Posted by   on

Acara vivo V29 5G yang menarik, "Shining Like A Star," telah menamatkan perjalanannya merentasi tiga negeri yang meriah. Ia telah dihoskan di Sunway Pyramid, Gurney Plaza dan Mid Valley Southkey dari 2 hingga 8 Oktober 2023. Acara ini berjaya dengan cemerlang, memperoleh 16.2 juta tontonan yang mengagumkan melalui cabaran dalam talian #vivoV295GShiningLikeAStar.



Acara bermula di Sunway Pyramid dengan kehadiran yang besar, menampilkan penampilan istimewa oleh bintang hiburan popular Anna Jobling. Dia mempamerkan ciri Aura Light 2.0 yang menakjubkan, memaparkan keupayaannya untuk menangkap foto potret yang hebat walaupun dalam cahaya malap. Reka bentuk vivo V29 5G, diilhamkan oleh 'Starry Purple' yang cantik, mencerminkan daya tarikan bintang pada waktu malam, menyampaikan mesej yang bermakna.

Gurney Plaza di Pulau Pinang dan Mid Valley Southkey di Johor sedang meriah dengan keseronokan ketika orang ramai menyelami acara vivo V29 5G Shining Like A Star yang mempesonakan. Para hadirin terpesona dengan paparan ciri terbaharu vivo V29 5G, terutamanya Aura Light 2.0, membuatkan mereka kagum. Dengan vivo V29 5G, semua orang boleh bersinar seperti bintang.



Para hadirin mempunyai peluang yang menggembirakan untuk memenangi hadiah yang menakjubkan semasa acara itu, dan seorang pemenang bertuah malah mendapat peluang luar biasa untuk dipaparkan di muka depan majalah Grazia.

Acara vivo V29 5G Shining Like A Star menyerlahkan ciri luar biasa vivo V29 5G, memfokuskan pada ciri Aura Portrait 2.0 yang canggih. Ciri ini membolehkan pengguna menangkap potret seperti idola yang menakjubkan dengan mudah. Selain itu, acara itu menekankan memperkasakan rakyat Malaysia untuk bersinar terang, bergema dengan sempurna dengan misi vivo di persimpangan teknologi dan fesyen.



Vivo V29 5G Shining Like A Star telah berjaya dengan bantuan ciri canggih daripada vivo V29 5G, seperti kamera OIS 50MP, kamera hadapan autofokus 50MP, membolehkan pengguna mengambil swafoto kumpulan dengan ciri sudut lebar pada V29 5G dan teknologi pengecasan kilat 80W, bateri 4600mAh, membolehkan pengguna mengecas sepenuhnya dalam masa 18 minit sahaja.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter