Jumlah Paparan Halaman

20 Disember 2023

Casio EDIFICE Menampilkan Honda TYPE R Kerjasama Rasmi dengan Honda

Posted by   on

Casio Computer Co., Ltd. telah mengeluarkan ECB-2200HTR, model kerjasama Honda TYPE R dalam barisan jam tangan EDIFICE berdasarkan konsep jenama "Speed and Intelligence."



TYPE R ialah model sukan Honda gred premium yang dibangunkan untuk menjadi kereta jalan utama, menggabungkan rangkaian penuh teknologi perlumbaan Honda tradisional. Lebih 30 tahun inovasi telah membawa kepada penciptaan pelbagai karya agung. Sepasang ciri khas dikhaskan secara eksklusif untuk kereta TYPE R: "Championship White" — cat khas tradisional putih gading simbolik semangat cabaran yang berakar umbi dalam mengejar kemenangan dalam perlumbaan F1TM — dan lencana ikonik "Red H" yang telah digunakan sejak kemenangan pertama dengan Honda RA272, sebuah kereta lumba F1TM, dalam Grand Prix Mexico 1965.



EDIFICE Honda TYPE R Edition baharu ECB-2200HTR membangkitkan semangat TYPE R dengan perhatian yang teliti terhadap warna, bahan dan kemasan.

Cat tulen Honda "Championship White" digunakan untuk mengecat cincin dail, dan muka dihiasi dengan lencana "Red H". Bentuk tiga dimensi lencana, dengan lengkungnya yang elegan, dihasilkan semula dengan setia.



Selain itu, jalur kulit tulen berwarna putih dicetak dengan kod model kereta TYPE R — daripada NSX NA1 yang mula diperkenalkan pada tahun 1992 kepada Integra dan Civic FL5 hari ini — semuanya merupakan peristiwa penting dalam sejarah cabaran dan inovasi. Gelung jalur logam dan belakang sarung diukir dengan logo "TYPE R", gesper penggunaan dengan logo "Honda", dan butang pemasa jam randik dengan tanda "R". Ciri reka bentuk ini mengekspresikan pandangan dunia TYPE R: semangat cabaran tanpa jemu dengan semangat untuk mencapai yang terbaik dalam memberikan pengalaman pemanduan yang sangat memuaskan.



Selain itu, gesper penggunaan digunakan untuk mengikat jalur, untuk memberikan kesesuaian yang lebih selesa, dan bahagian bawah jalur menampilkan Alcantara, bahan yang juga digunakan dalam kereta TYPE R.



ECB-2200HTR dilengkapi dengan ciri Pautan Mudah Alih untuk berpasangan dengan telefon pintar melalui Bluetooth, menyediakan pembetulan masa automatik dan memudahkan untuk menetapkan masa dunia dan fungsi lain. Untuk kepraktisan dan kemudahan, sistem pengecasan Tough Solar menukarkan cahaya untuk menghidupkan jam tangan, manakala lampu LED berkembar menerangi kedua-dua LCD dan dail untuk bacaan yang mudah walaupun di lokasi gelap.



Model kerjasama istimewa ini memberi penghormatan kepada semua model TYPE R yang pernah berada di atas jalan — dan semua model yang masih dalam perjalanan hari ini — dan pastinya menggembirakan untuk dipakai oleh pemilik dan peminat kereta hebat ini.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter