Jumlah Paparan Halaman

21 Disember 2023

VIVO X100 Series Akan Datang: Menentukan Semula Fotografi Dengan Kamera Telefoto Terapung ZEISS APO

Posted by   on

vivo Malaysia bersedia untuk membuat debut antarabangsanya bagi Siri X100 yang inovatif, menandakan peristiwa penting dalam industri telefon pintar. Pelancaran ini dibuat sejurus selepas pelancaran awal siri ini di China, menunjukkan komitmen vivo terhadap keluaran global serentak.



Siri vivo X100 bukan sahaja telah menetapkan penanda aras baharu dalam fotografi telefon pintar melalui apokromatik perintisnya atau juga dikenali sebagai lensa APO tetapi juga telah meningkatkan keupayaan fotografinya melalui kerjasama yang dinaik taraf dengan ZEISS, memperkenalkan Kamera Telefoto Terapung ZEISS APO. Ciri terobosan ini menjadikan Vivo X100 Series sebagai pelopor, menjadi yang pertama dalam industri telefon yang menggabungkan teknologi canggih ini.

Selain itu, jadilah sebahagian daripada peluang eksklusif untuk membuka hadiah eksklusif istimewa daripada vivo Malaysia, bermula dari 19 Disember 2023 - 2 Januari 2024.



Sertai peraduan ‘Cari Dan Menang’ vivo X100 Series sekarang dengan mengikuti langkah mudah ini:
LANGKAH 1: Jalankan carian Google untuk 'Siri vivo X100'.
LANGKAH 2: Tangkap tangkapan skrin hasil carian anda.
LANGKAH 3: Kongsi tangkapan skrin di bahagian komen di bawah dan sertakan hashtag berikut: #vivoX100Series dan #PhotographyRedefined
 
Ikuti perkembangan terkini dengan promosi dan spesifikasi produk terkini di halaman facebook vivo Malaysia dan laman web rasmi vivo Malaysia.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter