Jumlah Paparan Halaman

27 Januari 2024

Hisense Malaysia Pegang Solusi Smart Education Di Dimix@Karnival Digital

Posted by   on

Hisense, peneraju global dalam teknologi visi dan inovasi, melangkah ke hadapan bersama-sama dengan Jabatan Pendidikan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (JPWPKL – Jabatan Pendidikan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur) di DiMix@Karnival Digital untuk meningkatkan dan menyediakan penyelesaian pendidikan pintar jangka panjang di Malaysia.



Majlis tersebut mendapat kehadiran tokoh-tokoh penting, termasuk YB Wong Kah Woh, Timbalan Menteri Pendidikan, Tan Sri Datuk Seri Gan Yu Chai, Pengerusi SJKC Mun Yee, Cik Ng Mooi Hong, Pengetua SJKC Mun Yee, Encik Soh Seong Chuan, YDP PIBG SJKC Mun Yee, En. Jaden Wen, Pengarah Asia Pasifik Hisense Commercial Display Co. Ltd, En. Derek Jin, Pengarah Urusan Hisense Malaysia bersama En. Yap Chee Chen, Pengurus Negara B2B Hisense Malaysia , dan Dato Sri Gan Chow Tee, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Dynabook Malaysia Sdn. Bhd. Acara yang diadakan di SJKC Mun Yee itu berpaksikan tema ‘Meneroka Teknologi Pendidikan,’ bertujuan untuk menyelami cabaran dan peluang yang dibentangkan oleh era digital dalam pendidikan.
 
Dengan popularisasi teknologi dan Internet, ‘Pengajaran Hibrid’ telah menjadi model pembelajaran baharu yang terbukti berkesan dan cekap. Berpegang kepada konsep pendigitalan, Hisense Malaysia sangat menyokong untuk menilai platform pengajaran dengan Paparan Interaktif Termaju Hisense – 86MR6DE Go Board Live, mesin semua-dalam-satu dengan pengalaman audio dan visual yang cemerlang, mudah dipelajari dan mudah- untuk menggunakan alatan dan perisian yang meninggalkan kesan positif dan pujian daripada Timbalan Menteri Pendidikan Malaysia YB Wong Kah Woh.

Hisense sentiasa komited terhadap inovasi teknologi dengan produk dan perkhidmatan berkualiti tinggi. Dengan kerjasama ini sebagai titik permulaan, Hisense akan terus mendalami bidang pendidikan, membolehkan Teknologi Hisense meningkatkan dan membina penyelesaian pendidikan pintar bertaraf dunia.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter