Jumlah Paparan Halaman

24 Januari 2024

Nyala Di Tahun Baru Dengan Warna Baru iQOO 12

Posted by   on

iQOO, sub-jenama terkenal di bawah vivo yang memfokuskan pada mudah alih permainan, membuat penampilan sulungnya pada Disember lalu dengan pelancaran telefon bimbit terobosan yang menampilkan Snapdragon 8 Gen 3 pertama di Malaysia. Membina kejayaan ini, iQOO kini melancarkan keluaran terbaharunya, iQOO 12, yang didatangkan dalam varian warna nyalaan yang memikat, menambahkan sentuhan kemeriahan pada sambutan tahun baru lunar.



Mengekalkan keunggulan pemproses Snapdragon 8 Gen 3, cipset permainan Q1 termaju dan ciri kamera yang luar biasa, iQOO 12 dalam Flame adalah melangkaui peranti kegunaan harian. Ia direka untuk meninggalkan kesan bergaya pada pengalaman mudah alih setiap pengguna.

Jangkaan untuk menemui penambahan yang rancak ini telah mencetuskan keterujaan di kalangan rakyat Malaysia, yang tidak sabar menanti ketersediaannya di pasaran Malaysia. Memperkenalkan iQOO 12 dalam Flame untuk Tahun Baharu Cina yang akan datang membawakan rasa kemakmuran kepada pengguna, selaras dengan warna merah meriah perayaan itu.

Untuk maklumat lanjut dan kemas kini untuk iQOO, nantikan pengumuman rasmi kami di Halaman rasmi iQOO dan halaman Facebook.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter