Castrol, salah satu jenama pelincir automotif terkemuka di negara ini meraikan kejayaan cemerlang selama 125 tahun di seluruh dunia, dengan perjalanan 100 tahun yang signifikan di Malaysia. Dengan sejarah luar biasa dalam menerajui inovasi dan menetapkan penanda aras untuk teknologi masa depan merentas industri, Castrol dengan bangganya memperkenalkan logo baharu yang bertenaga dan kontemporari, menandakan era kemajuan dan evolusi yang dipercepatkan untuk syarikat.
Hari ini, legasi kami untuk menolak sempadan berterusan, - luah Keow Mei-Shan, Pengarah Pemasaran Castrol Malaysia & Singapura. "Ketika kami maju ke alam elektrifikasi, inovasi produk dan menyesuaikan tawaran perkhidmatan kami untuk memenuhi keperluan yang sentiasa berubah daripada pengguna, kami sedang merangka laluan baharu ke hadapan."
Intipati jenama baharu, "Kami mempercepatkan kemajuan anda," merangkumi komitmen Castrol untuk memacu perubahan melalui teknologi terobosan, produk unggul dan pengalaman perkhidmatan yang luar biasa. Etos ini membentuk teras kepada visi dan tujuan syarikat yang diperbaharui.
Logo baharu Castrol mempunyai rasa moden, dinamik dan lebih muda yang memancarkan semangat kemajuan dan inovasi. Warna merah, hijau dan putih ikonik yang sinonim dengan jenama telah dibayangkan semula untuk meningkatkan pengiktirafan dan resonans jenama. Penyegaran jenama juga termasuk identiti sonik baharu. Ia telah direka bentuk untuk mempertingkatkan rupa dan rasa visual yang diperbaharui, dengan reka bentuk muzik dan bunyi yang sangat menimbulkan perasaan pecutan, momentum ke hadapan dan pergerakan dinamik. Identiti sonik baharu Castrol ialah aset jenama tersendiri masa depan yang berkuasa yang akan memacu kesedaran dan kebolehingatan.
Dijadualkan untuk pelancaran pada 2024, logo baharu itu akan disertakan dengan reka bentuk pembungkusan yang diperbaharui, menandakan transformasi jenama komprehensif yang bersedia untuk memikat penonton dengan daya tarikan kontemporarinya.
Memandangkan Castrol menerima evolusi yang menarik ini, syarikat itu kekal komited kepada misinya: untuk terus berinovasi dan memenuhi keperluan penggunanya yang semakin berkembang di seluruh dunia.
Tiada ulasan:
Write comments