Jumlah Paparan Halaman

10 Mac 2024

vivo Malaysia Dan Lembaga Pelancongan Malaysia Berkerjasama Untuk ‘100% Malaysia’ Melalui vivo X100 Series

Posted by   on

vivo Malaysia dan Lembaga Pelancongan Malaysia teruja untuk mempamerkan kerjasama mereka melalui filem pendek yang memikat, '100% Malaysia: Penjelajahan Rancak Warisan Budaya Malaysia.' Dirakam secara eksklusif pada siri vivo X100 yang menampilkan telefoto termaju lensa yang direkayasa bersama dengan ZEISS, perjalanan sinematik ini memberi tumpuan khusus untuk mempamerkan dan mempromosikan Melaka sebagai tarikan utama Pelancongan Malaysia pada tahun 2024.



100% Malaysia menghidupkan landskap yang meriah, tradisi yang pelbagai dan komuniti yang bertenaga yang menjadikan Malaysia destinasi yang benar-benar unik. Filem ini mempamerkan keupayaan siri vivo X100 dalam merakam momen di Melaka termasuk teknologi pengimejan termaju dan prestasi cahaya malap yang menakjubkan.

Melalui perkongsian ini, vivo bertujuan bukan sahaja menonjolkan keindahan Malaysia tetapi juga untuk memberi inspirasi kepada pengembara untuk memulakan pengembaraan mereka sendiri dan mencipta detik yang tidak dapat dilupakan dengan siri vivo X100. Menampilkan reka bentuk yang kompak, sistem kamera berkuasa dan bateri berkapasiti tinggi, vivo X100 terbukti menjadi teman yang sempurna untuk merakam setiap detik perjalanan Malaysia anda dengan kejelasan dan perincian yang tiada tandingan.

Sebelum ini, vivo turut bekerjasama dengan Lembaga Pelancongan Malaysia untuk mempromosikan keindahan Semporna dengan vivo X70 dan Y36 5G. Tahun ini, vivo meneruskan perkongsian dengan matlamat yang sama untuk mempamerkan keindahan Malaysia melalui lensa siri vivo X100.

Tambahan pula, prestasi jualan siri vivo X100 telah menyaksikan peningkatan yang ketara berbanding pendahulunya, vivo X90, menurut Gizmochina. Memperoleh gelaran produk yang paling digemari sejak pelancaran sehingga hari ini, popularitinya bercakap banyak tentang inovasi dan prestasi luar biasanya.

Ikuti perkembangan terkini dengan promosi dan spesifikasi produk terkini di halaman facebook vivo Malaysia dan laman web rasmi vivo Malaysia.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter