Jumlah Paparan Halaman

29 Mei 2024

INFINIX Menjadi Berpengaruh Dalam Esport Dengan Aktiviti Dan Kejohanan Tanpa Henti

Posted by   on

Infinix, jenama teknologi bergaya yang direka untuk pengguna muda, telah mencapai satu lagi pencapaian penting dalam komitmennya terhadap persada esukan di Malaysia dengan bekerjasama dengan Mobile Legend: Bang Bang Academy League Malaysia (MAL MY). Siri Infinix GT, yang terkenal dengan prestasi permainan peringkat e-sukan yang tidak dapat ditandingi, membuat gelombang di playoff MAL MY Musim 1 sebagai Telefon Pintar Permainan Rasmi. Pertandingan playoff MAL MY Musim 1 akan berlangsung di Vanity Atrium Ground Floor, Sunway Velocity Mall dari 24 hingga 26 Mei 2024, 12 tengah hari dan seterusnya.



Rakyat Malaysia dijemput hadir dan menyaksikan perlawanan hujung minggu ini serta menyertai semua aktiviti menarik seperti perlawanan 1v1 MLBB, pengalaman hands-on dengan rangkaian terkini peranti Infinix, termasuk NOTE 40 Series dan GT 20 Pro dan berpeluang untuk memenangi barangan eksklusif Infinix. Perkongsian ini menyerlahkan dedikasi Infinix untuk menyokong industri esport di Malaysia dan XFans boleh menantikan inisiatif esport yang lebih menarik daripada Infinix Malaysia.

"Kami memandang tinggi esport kerana kami memahami semangat dan kepentingan tempat XFans kami di kancah esport di Malaysia. Kami komited untuk menunjukkan sokongan kami dan memainkan peranan kami dalam memajukan industri esport di negara kami. Rakyat Malaysia boleh mengharapkan lebih banyak lagi. kejohanan e-sukan yang menarik, bengkel serta jerayawara daripada Infinix," kata Abia Wang, Pengarah Wilayah Infinix.

Pendakian Pantas Infinix di Adegan Esports Malaysia

Infinix telah membuat kemajuan yang ketara dalam senario e-sukan dengan beberapa siri acara yang berjaya. Semuanya bermula dengan Jelajah Jalan Raya XFANS di Johor yang menampilkan acara mewah yang memulakan siri ini dan menetapkan jangkaan baharu untuk penglibatan masa depan di Malaysia. Infinix kemudiannya membuat satu lagi penampilan hebat dengan Kejuaraan GT 20 Pro MLBB MY, yang diadakan di Pusat Beli-belah MyTOWN dan menarik sehingga 580 peserta dengan lebih daripada 150,000 kaki trafik. Kedua-dua acara ini sudah pasti menandakan pengaruh Infinix yang semakin meningkat dalam industri serta sokongan daripada Xfans.



Pasukan di Infinix Malaysia juga telah bekerjasama dengan Kementerian Belia Sukan untuk Kejohanan Melaka x Esports di Melaka Mall pada 18 Mei 2024 yang menyaksikan 32 pasukan mempamerkan kemahiran dan semangat kesukanan mereka yang luar biasa. Ia tidak terhenti di situ kerana Kejohanan KOHAI x INFINIX GT 20 PRO MLBB mengukuhkan lagi kehadiran Infinix, menekankan semangat daya saing pemain di Malaysia.

Acara dan Penglibatan Esports Menarik Akan Datang daripada Infinix

Pasukan Infinix juga akan melawat peminat di Ipoh pada 1 Jun 2024 melalui Jelajah Jalan Raya XFans mereka. Berikutan kejayaan jelajah selatan sebelum ini, Infinix akan menawarkan banyak aktiviti menarik dan peluang untuk berhubung dengan rakan pemain. Akhir sekali, meniru kemeriahan acara MLBB Melaka baru-baru ini, Acara Esports akan berlangsung di Kelantan pada 21 Jun 2024 yang menjanjikan lebih banyak perlawanan mendebarkan dan aktiviti menarik di Timur Laut Semenanjung Malaysia.



Tambahan pula, XFans boleh terus menanti untuk musim berikutnya MAL MY dengan Infinix GT 20 Pro yang baru dilancarkan sebagai Telefon Pintar Permainan Rasmi. GT 20 Pro ialah telefon pintar permainan peringkat esport utama Infinix dan ia diiktiraf sebagai salah satu kumpulan peranti pertama di dunia yang menyokong MLBB dan PUBG MOBILE dalam 120FPS. Peranti ini ialah telefon pintar dwi-cip pertama oleh Infinix yang menggabungkan kedua-dua cip permainan berdedikasi Dual-Chip Gaming Beast Dimensity 8200 Ultimate 4nm 5G dan Pixelworks X5 Turbo yang menawarkan pengalaman permainan peringkat seterusnya kepada pengguna.

Ikuti Infinix di laman web rasmi mereka, halaman Facebook, halaman Instagram dan saluran TikTok untuk mendapatkan maklumat dan maklumat terkini tentang semua kejohanan dan acara Esports akan datang yang dianjurkan dan ditaja oleh Infinix.









Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter