Jumlah Paparan Halaman

19 Mei 2024

Sambutan Ulang Tahun vivo Malaysia Yang Ke-10 Dan Berpeluang Untuk Menang Perjalanan Ke Shenzhen, China

Posted by   on

Ketika jangkaan yang semakin meningkat untuk festival muzik yang sangat ditunggu-tunggu, vivo Malaysia teruja untuk memperkenalkan hadiah Ulang Tahun ke-10 vivo, yang akan berlangsung dari 13 Mei hingga 27 Mei, 2024. Menawarkan pilihan hadiah yang luar biasa bernilai sehingga RM33,000, ia merupakan isyarat yang menjadi tanda terima kasih yang tulus kepada peminat dedikasi vivo.



Pengumuman pemenang bertuah dijadualkan pada 31 Mei 2024, melalui siaran langsung di halaman Facebook vivo. vivo Malaysia menggalakkan semua rakyat Malaysia untuk menyertai keseronokan dan memainkan peranan dalam mencipta kenangan yang tidak dapat dilupakan bersama.

Peserta perlu mengikuti langkah mudah ini untuk menyertai dan memenangi hadiah luar biasa dari vivo Malaysia:-
1. Ikuti Akaun Instagram rasmi vivo @vivo_Malaysia
2. Kemudian, peserta perlu berkongsi siaran ulang tahun ke-10 vivo di IG Story mereka dengan hashtag #vivo10thanniversarygiveaway #vivo10thanniversary #vivoPerfectNightParty #vivoMalaysia & tag 2 rakan mereka.
3. Akhir sekali, peserta perlu screenshot penyertaan & mengisi borang Google untuk menggandakan peluang mereka untuk menang.
 

Peserta yang bertuah akan mendapati diri mereka berada dalam kedudukan yang dicemburui untuk memenangi pelbagai hadiah termasuk:-


Keterujaan tidak berakhir di sini kerana rakyat Malaysia sedang menikmati tiga kali ganda kerana peserta akan menerima lebih banyak peluang untuk meningkatkan peluang mereka memenangi hadiah-hadiah hebat ini. Apa yang mereka perlu lakukan ialah merekodkan hasrat mereka untuk Ulang Tahun ke-10 vivo yang luar biasa dan menyerahkannya melalui borang Google yang disediakan. Rebutlah peluang keemasan ini untuk menjadi sebahagian daripada perjalanan cemerlang vivo sambil kami meraikan dekad cemerlang yang ditentukan oleh kecemerlangan, inovasi dan ikatan yang berkekalan.

Untuk maklumat lanjut dan kemas kini terkini mengenai ulang tahun ke-10 vivo, sila layari Halaman Facebook rasmi vivo Malaysia dan Laman Web Rasmi vivo Malaysia.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter