Jumlah Paparan Halaman

2 Ogos 2024

BenQ Membuka Screenbar Pro Dengan Lampu Pintar Dilancarkan Di Malaysia

Posted by   on

Pada 2017, BenQ memperkenalkan bar lampu monitor pertama di dunia, ScreenBar. Sebagai peneraju dalam produk pencahayaan berkualiti tinggi, BenQ berusaha untuk menunjukkan kepada peminat persediaan meja bagaimana pencahayaan boleh mengubah suasana ruang kerja mereka dengan mudah. ScreenBar menampilkan reka bentuk pengapit yang dipatenkan, memastikan meja yang kemas sambil memberikan pencahayaan yang optimum.



Selepas membawa bar lampu monitor pertama ke dunia, BenQ telah berusaha untuk menyelesaikan kebimbangan dan salah faham orang ramai tentang keperluan bar lampu monitor. Bar lampu monitor bukan untuk menerangi monitor atau papan kekunci anda. Sebaliknya, ia digunakan untuk mengurangkan ketegangan mata dan meningkatkan keselesaan mata semasa penggunaan skrin lanjutan dengan menerangi ruang kerja anda dan meminimumkan silau kontras antara monitor dan persekitaran anda.

ScreenBar Pro, Revolusi Baharu Pencahayaan Monitor

ScreenBar Pro ialah lampu monitor pertama di dunia mengatasi lampu meja LED. Dengan pencahayaan yang lebih luas, ia menyediakan pencahayaan yang mencukupi dan selesa, menjadikannya sangat sesuai untuk pelbagai tetapan, termasuk yang mempunyai monitor ultra lebar atau dwi. Di bawah ialah beberapa ciri unik ScreenBar Pro.

Teknologi ASYM-Light Generasi Ketiga

ScreenBar Pro menggabungkan optik asimetri termaju untuk mengelakkan pantulan skrin dan silau langsung. Teknologi inovatif ini menerangi desktop anda dengan cekap, meningkatkan produktiviti sambil mengurangkan ketegangan mata dengan ketara. Dengan memfokuskan cahaya di tempat yang paling diperlukan, anda boleh bekerja dengan selesa untuk tempoh yang lebih lama.



Reka Bentuk Pengapit Dipatenkan

ScreenBar Pro menampilkan reka bentuk pengapit berpaten unik yang memastikan pemasangan selamat pada pelbagai jenis monitor. Reka bentuk ini bukan sahaja memberikan kestabilan tetapi juga menjimatkan ruang meja yang berharga, mengekalkan ruang kerja yang bersih dan teratur tanpa menjejaskan kefungsian.

Lampu Automatik Hidup dan Mati

Dilengkapi dengan penderia gerakan ultrasonik, ScreenBar Pro mengesan pergerakan di hadapan skrin dan menghidupkan lampu secara automatik. Ciri ini memberikan pengalaman yang mengalu-alukan setiap kali anda duduk bekerja. Selain itu, lampu dimatikan secara automatik selepas lima minit tidak aktif, memastikan kecekapan tenaga dan kemudahan.

Auto Dimming masa nyata

Dengan satu klik mudah, ScreenBar Pro menyesuaikan untuk memberikan pencahayaan kerja yang optimum sebanyak 500 lux, seperti yang disyorkan oleh American National Standards Institute (ANSI). Ciri pemalapan automatik masa nyata ini membantu mengurangkan ketegangan mata semasa penggunaan monitor yang berpanjangan, memastikan persekitaran kerja yang selesa dan sihat.


Pencahayaan Pintar BenQ, Merintis Inovasi dalam Pencahayaan Monitor dan Penjagaan Mata

Pada tahun 2017, Pasukan Pencahayaan Pintar BenQ mencapai pencapaian penting dengan membangunkan bar lampu monitor pertama di dunia, BenQ ScreenBar. Kejayaan ini menyerlahkan dedikasi kami kepada penyelidikan dan pembangunan lanjutan, asas untuk produk berkualiti tinggi kami dan usaha berterusan untuk reka bentuk kreatif.

Sebagai bahagian penting BenQ, peneraju teknologi global, Pencahayaan Pintar BenQ selaras dengan mesej terasnya "Keselesaan Didorong Teknologi." Berada di barisan hadapan dalam inovasi, kami menangani pelbagai keperluan pencahayaan dengan mencipta penyelesaian yang menambah baik persekitaran sambil mengutamakan penjagaan mata—penjelmaan sebenar intipati jenama

Ketersediaan dan Promosi

BenQ ScreenBar Pro boleh didapati di pasaran Malaysia dengan harga RM849 bermula 19 Ogos di Lazada dan Shopee. Early birds akan mendapat harga istimewa pada RM699 selama tiga hari bermula dari 22hb - 24hb Ogos 2024 di laman web rasmi BenQ. Untuk maklumat lanjut tentang BenQ ScreenBar Pro, sila lawati laman web rasmi BenQ dan Facebook.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter