Jumlah Paparan Halaman

4 Ogos 2024

Murah Dan Pantas Menghasilkan Ais Batu Dengan Mesin Ais Hicon 16AT

Posted by   on

Dalam cuaca yang sangat panas ni, asyik nak minum air ais je. Tapi kadang-kadang lupa nak top up dulang ais dlm peti sejuk. Juga bila ada tetamu datang nak hidang ais tapi ais habis. Sekrang tak perlu bimbang lagi. Tak perlulah keluar ke kedai untuk beli ais. Guna sahaja Mesin Ais HICON 16AT ni. Tambah air, tekan butang untuk buat ais. Mudah dan pantas dalam hanya 6 minit sahaja.



Jika anda beli sekarang Mesin Ais Hicon 16AT ni hanya berharga RM479 (promo sehingga 19 September 2024). Harga asal RM529.00. Jika gunakan promo kod seperti di bawah anda akan dapat diskaun RM50. Jangan lupa utk claim free gift ZOLELE WIRELESS VACUUM WV101 juga bila anda membuat pesanan dalam talian.

Masukkan promo kod ini untuk dapat diskaun RM50 : HICOA0047


Kelebihan membeli Mesin Ais HICON 16AT:

✅️ 2 tahun warranty.
✅️ Pembuatan ais yang cepat
✅️ Saiz kiub ais boleh dipilih
✅️ Pembersihan automatik
✅️ Panel Penunjuk suhu
✅️ Panel skrin sesentuh
✅️ Smart reminder utk tambah air dan ais penuh



Mesin ais ini diperbuat daripada bahan ABS yang menawarkan kemasan permukaan kalis calar berkualiti tinggi. Ia mampu menghasilkan 15kg ais dalam masa 24 jam dengan penderia ais penuh automatik untuk menggesa anda mengosongkan dulang dan menambah lebih banyak air. Follow IG dan FB Hicon Malaysia utk maklumat promosi terkini.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter