Jumlah Paparan Halaman

22 Ogos 2024

Vlog Seperti Pro Dalam 4K Dengan Infinix ZERO 40 5G Baharu Di Malaysia Pada 29 Ogos 2024

Posted by   on

Infinix, jenama teknologi bergaya yang direka untuk pengguna muda, dengan bangganya mengumumkan pelancaran Infinix ZERO 40 5G yang akan datang pada 29 Ogos 2024. Telefon pintar terobosan ini bersedia untuk mengubah vlogging dan penciptaan kandungan dengan ciri-ciri terkininya. Infinix telah bekerjasama dengan WGSN, peneraju global dalam ramalan arah aliran pengguna untuk memperkenalkan warna penetapan arah aliran 2025, Violet Garden yang akan disertakan dalam Infinix ZERO 40 5G yang akan dilancarkan tidak lama lagi. Peranti ini juga tersedia dalam dua warna tambahan yang menakjubkan, Moving Titanium dan Rock Black.



ZERO 40 5G menampilkan kamera hadapan dan belakang dengan keupayaan video 4K 60FPS dan teknologi ProStable, memastikan kualiti video yang sempurna. Sistem kamera serba boleh termasuk sensor utama OIS 108MP dan lensa ultra lebar 50MP, sesuai untuk menangkap setiap butiran dan sudut dengan ketepatan. Selain itu, ZERO 40 5G memperkenalkan pengalaman penangkapan yang unik melalui kerjasamanya dengan GoPro. Mod GoPro membolehkan pengguna melaraskan tetapan secara terus dan menggunakan telefon sebagai monitor masa nyata untuk rakaman.

Sempena pelancaran ZERO 40 5G, Infinix menganjurkan acara pasaran yang rancak dan eklektik dengan kerjasama Pasar Strollin. Dari 29 Ogos hingga 1 September 2024, sertai Infinix di PARC@Subang Ria untuk hujung minggu yang penuh dengan keseronokan, di mana keluarga dan rakan boleh berkumpul untuk menikmati pelbagai jenis vendor tempatan, daripada gerai makanan yang lazat hingga seni dan kraf yang menawan. Acara itu juga akan menampilkan persembahan muzik secara langsung, menambahkan lagi suasana perayaan. Jangan lepaskan peluang ini untuk mengalami gabungan dinamik budaya, kreativiti dan komuniti.



Infinix juga akan mengadakan Pemberian Peraduan Infinix ZERO 40 5G VLOG, terbuka kepada semua rakyat Malaysia untuk menyertai dan berpeluang memenangi peranti Infinix ZERO Series bernilai keseluruhan RM30,000. Pemenang akan dipilih berdasarkan kreativiti dan kualiti vlog mereka. Tempoh kempen bermula dari 29 Ogos hingga 10 September 2024.

Berikut ialah langkah-langkah untuk menyertai Pemberian Peraduan Infinix ZERO 40 5G VLOG:
1. Lawati Infinix Strollin Market
2. Buat video TikTok kreatif untuk Infinix Strollin Market
3. Muat naik video pada TikTok anda
4. Gunakan hashtag #InfinixMVA #YourStoryYourStyle #InfinixZero405G #InfinixStrollinMarket
5. Ikuti Akaun TikTok INFINIX Malaysia

Nantikan lebih banyak kemas kini mengenai Infinix ZERO 40 5G yang dinanti-nantikan, yang direka untuk meningkatkan vlogging dan penciptaan kandungan ke tahap yang tidak pernah berlaku sebelum ini, di laman web rasmi Infinix Malaysia, halaman Facebook, halaman Instagram dan saluran TikTok.









Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter