Jumlah Paparan Halaman

10 Oktober 2019

Tebus Minyak Enjin 'Fully Synthetic' Dengan Harga RM165.00 Dengan MMSOS

Posted by   on

MM Synergy Sdn. Bhd. Ingin mengucapkan jutaan terima kasih di atas kerjasama En/Cik kerana memuat turun dan melanggan aplikasi MMSOS sebagai satu aplikasi mencegah jenayah dan menyediakan bantuan kecemasan kepada masyarakat terutamanya golongan wanita.


Matlamat MMSOS adalah menyediakan penjaga keselamatan peribadi kepada semua, dan melihat lebih banyak orang selamat di negara yang mempunyai kes jenayah. Semua ini dibuat dengan harga yang berpatutan kurang daripada mudah dengan sentuhan mudah pada aplikasi, boleh diakses di mana-mana sahaja di Malaysia, tersedia sepanjang masa. Jadi sebelum pengenalan MMSOS, anda mempunyai perkhidmatan kerajaan, sekarang kami telah memberi perlindungan peribadi yang diperkuatkan, disokong oleh rakan kerjasama kami Pasukan Tindakan Cemas Malaysia (PTCM), Polis KOMUNITI PERSATUAN BANTUAN MASYARAKAT MALAYSIA (PBMM), ST JOHN, Malaysia Persatuan Agensi Pemasaran Bengkel Automotif (MAWMAA) dan Pasukan Respons Peribadi (RO) kami, pemimpin keselamatan dalam pencegahan jenayah dan bantuan permotoran di pasaran Malaysia.

Oleh itu, MM Synergy Sdn.Bhd. memberikan penghargaan kepada anda dimana kini anda boleh tebus Minyak Enjin “Fully Synthetic” dengan hanya bernilai RM165.00. Anda juga boleh menebus pelbagai imbuhan lain yang kami tawarkan sehingga penjimatan lebih RM5,000.00 apabila melanggan aplikasi kami.

Untuk makluman, promasi ini adalah terhad untuk pelanggan terawal sahaja. Untuk sebarang maklumat, anda boleh hubungi kami di talian 03-62424895 atau layari http://mmsos.my/ untuk maklumat lebih lanjut. 







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter