Jumlah Paparan Halaman

18 November 2020

realme Malaysia Mendahului Jualan Terbanyak Sempena 11.11 Tahun Ini

Posted by   on

Rangkaian produk terbaru realme Malaysia 'realme by narzo' telah mencapai hasil pertama yang luar biasa pada 11.11 Jualan Sehari Terbesar Lazada. Realme narzo 20 terbaru dengan misi "Hiburan untuk Anda" disenaraikan sebagai No 1 Telefon Pintar Baru terlaris di Lazada 2020 (1 Jan - 11 Nov 2020) dan Siri Telefon Pintar terlaris di Lazada 2020 (1 Jan - 11 Nov 2020).





Realme Malaysia juga memecahkan rekod mereka dengan Lazada dengan pertumbuhan penjualan telefon pintarnya sehingga 115% berbanding dengan Hari Jualan Lazada 11.11.2019 sebelumnya. Jumlah unit telefon pintar realme yang dijual semalam juga menjadikan mereka jenama 4 telefon pintar paling laris di Lazada 11.11.

realme Malaysia juga mendapat hasil yang luar biasa pada Shopee kerana pertumbuhan penjualannya meningkat 5053% berbanding penjualan Double 11 pada tahun 2019.






Realiti 11.11 ini dinobatkan sebagai No 1 untuk kategori berikut semasa Jualan Besar Shopee 11.11 mulai 1 Jan hingga 11 Nov 2020:
- Jenama Audio No 1
- Jenama Wearables No 1
- Jenama Aksesori Mudah Alih No 1
- No 1 Telefon Pintar 8GB + 128GB Paling laris

realme, jenama tren penyetaraan juga diiktiraf sebagai 4 Penjagaan Kesihatan Terbaik yang paling laris dengan Skala Pintar realme yang dilancarkan pada bulan Oktober.

"Kami benar-benar berterima kasih atas cinta dan sokongan dari peminat bidang yang berani melonjak dengan kami dan menyumbang kepada pencapaian penjualan realme yang luar biasa di kedua platform e-dagang sepanjang tahun. Kami dengan bangga mengumumkan bahawa realme narzo 20 telah mencapai dua gelaran terlaris pada penjualan pertamanya semasa Double 11 bersama Lazada. Ini memang permulaan yang baik untuk siri realme narzo 20 dan kami komited untuk berusaha yang terbaik dan melayani anda dengan lebih baik walaupun berlakunya wabak dan tahun yang mencabar bagi kita semua, ” kata Tiffany Teh, Pengurus Jenama realme Malaysia.



Hasil penjualan realme yang luar biasa adalah bukti kukuh dari laporan penghantaran telefon pintar Counterpoint Q3 2020 di mana realme dinobatkan sebagai jenama yang paling pesat berkembang sehingga mencapai 50 juta tonggak penjualan telefon pintar. realme juga baru-baru ini mencatat sejarah penghantaran suku tahunan yang tinggi sebanyak 14.8 juta dan merupakan jenama yang berkembang paling pesat di dunia pada Q3 kerana ia meningkat 132% QoQ untuk suku tersebut, mendapat momentum dan melebihi jangkaan penganalisis.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai acara dan promosi realme, ikuti halaman Facebook kami dan juga Instagram di @realmemalaysia.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter