Jumlah Paparan Halaman

20 April 2016

Apa Terjadi Kepada Honor 5X Apabila Di Bakar Jom Tonton Di sini

Posted by   on

Khaleej Times, salah satu akhbar paling lama di UAE, baru-baru ini telah mengambil cabaran untuk menguji ketahanan dan keteguhan Honor 5X kepada had maksimum. Daripada pembakaran skrin, untuk ujian awal muktamad - Honor 5X telah ditaklukkan kepada ujian sengit dan menyedihkan untuk melihat bagaimana ia boleh hidup menggigil kegunaan harian yang keras.

 

Lihat video di sini dan lihat jika Honor 5X keluar tanpa cedera:

Apa yang berlaku apabila anda cuba untuk membakar skrin telefon pintar anda -

Apa yang berlaku apabila anda menggaru skrin telefon pintar anda dengan pisau yang tajam? -

Apa yang berlaku apabila anda jatuh telefon pintar anda? -

Sebagai peringatan, Honor 5X adalah telefon pintar terkini Honor, dengan senarai ciri-ciri yang setanding dengan telefon pintar perdana hari ini. Ini termasuk pemproses quad-core, generasi kedua Hey tanpa bingkai sensor cap jari, 5.5-inci penuh HD IPS panel paparan, 3 slot kad yang berlainan (microSIM, nanoSIM, dan microSD) terbina dalam, penyimpanan 16GB / 2GB RAM, dan besar 3000 mAh yang bateri. Ia adalah telefon pintar untuk zaman baru, semua dalam reka bentuk yang mudah dan berfungsi dengan keselamatan tambahan. Untuk maklumat lanjut mengenai Honor 5X itu, menuju ke www.hihonor.com/my.

Sebagai bonus - di sini adalah video lain dari UAE di mana Honor 5X itu benar-benar ditolak ke had, dan di mana logam memenuhi jalan raya (kedua-dua kiasan dan harfiah): 






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter