Jumlah Paparan Halaman

27 April 2016

Keio University, Institusi Pertama Menggunakan "Tsuruoka Town Campus of Keio (TTCK)"

Posted by   on

Avaya, peneraju global dalam perisian komunikasi perniagaan, sistem dan perkhidmatan, hari ini mengumumkan bahawa Keio University, institusi moden pertama Jepun pengajian tinggi yang ditubuhkan pada tahun 1858, telah melaksanakan teknologi SDN Fx Avaya bagi Kampus Tsuruoka Town of Keio (TTCK). Infrastruktur teknologi generasi akan datang menyampaikan prestasi kualiti rangkaian penting untuk pelajar, kakitangan dan fakulti, tanpa downtime.

Juga, Keio University adalah salah satu institusi penyelidikan terkemuka Jepun, TTCK ialah institut untuk Biosciences Advanced dibina pada tahun 2001 untuk meningkatkan kerjasama antara ahli akademik, perniagaan dan kerajaan. Bekas reka bentuk rangkaian adalah sangat rumit, mewujudkan cabaran sistem dan membuat penyelenggaraan dan penyiasatan kegagalan kompleks. Apabila kampus telah bersedia untuk menaik taraf rangkaian tahun lepas, ia mencari satu penyelesaian yang diperlukan minimum keperluan konfigurasi pengubahsuaian, sebagai TTCK tidak mempunyai pakar infrastruktur di lokasi.

Keio University telah memilih untuk menggunakan seni bina SDN Fx Avaya, berdasarkan Fabrik Connect, pelaksanaan inovatif laluan terpendek merapatkan (SPB), satu teknologi yang menyampaikan kesinambungan operasi dan kebolehpercayaan yang tinggi. Universiti itu mampu untuk mereka bentuk dan menggunakan rangkaian dalam hanya tiga bulan, dan mengekalkan persekitaran yang stabil tanpa sebarang aduan pengguna. pusat akses LAN tanpa wayar dipasang di TTCK dipantau daripada laman kampus yang jauh, dan penyelesaian menyokong pelbagai kaedah pengesahan, membolehkan operasi yang fleksibel. "Kerumitan persekitaran pelbagai vendor itu menjana gangguan dan menambah kos sokongan penyelenggaraan. 


Kami mendapat banyak cadangan menaik taraf dari pelbagai vendor. Saya mendengar pembentangan Avaya buat kali pertama, saya teruja dengan penyelesaian mereka - apabila saya melihat demonstrasi daripada jurutera mereka keseronokan yang bertukar menjadi kepercayaan. Perbezaan antara Avaya dan syarikat-syarikat lain adalah jelas, dan saya mahu memberikan teknologi SPB ini pukulan. Teknologi ini memberikan prestasi dan skala kami akan meminta jika kita mengembangkan kampus kami di masa depan atau untuk penggunaan berskala besar di kampus yang lain." 

Yasuo Miyamoto, Pusat Teknologi Maklumat, Universiti Keio "Saya amat gembira bahawa Keio University dipilih seni bina Avaya SDN Fx kerana ia menawarkan kelebihan yang kuat untuk pengembangan kampus kini sedang dipertimbangkan oleh Universiti Keio. Sehingga Februari 2016, lebih 500 syarikat di seluruh dunia telah menggunakan Avaya SDN Fx, dan Avaya terus menawarkan teknologi yang menyokong Smart Digital Enterprises."

Yusuke Sakuma, Rangkaian Pengarah Jualan, rangkaian perisian yang jelas terbuka Avaya Jepun Avaya ini (SDN) membantu syarikat-syarikat mencipta rangkaian tangkas untuk aplikasi dinamik. Kami menyampaikan manfaat sambung-apa-apa- mana-mana sahaja kesederhanaan, kebolehpercayaan, dan virtualisasi. Seni bina Avaya SDN Fx ™ secara mendadak mengurangkan perkhidmatan masa-untuk-, membolehkan sambungan mudah peranti dan pengguna di pinggir rangkaian.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter