Jumlah Paparan Halaman

20 April 2016

Logitech Mengambil Alih Teknologi Jaybird

Posted by   on

Logitech International hari ini mengumumkan bahawa ia telah bersetuju untuk mengambil alih Jaybird LLC dari Salt Lake City, Utah, untuk kira-kira $ 50 juta dalam bentuk wang tunai, dengan tambahan mendapatkan out-of $ 45 juta berdasarkan pencapaian sasaran pertumbuhan dalam tempoh dua tahun akan datang. Jaybird adalah pemimpin dalam wearables audio wayarles untuk kategori syarikat yang diwujudkan pada tahun 2008 sukan dan gaya hidup aktif.


"Logitech dan Jaybird berkongsi keghairahan untuk produk," kata Bracken Darrell, presiden Logitech dan ketua pegawai eksekutif. "Kami kagum dengan teknologi, produk dan pemasaran Jaybird telah membawa kepada perniagaan ini. Sebagai satu pasukan, kita boleh menangani wayarles pasaran wearables audio yang berkembang pesat dengan semua kelebihan jenama Jaybird yang kukuh dan kepakaran sukan, dan keupayaan kejuruteraan audio dan reka bentuk gabungan kami. Dengan kedua-dua telinga Ultimate dan jenama Jaybird dalam portfolio kami, kami sedang mengembangkan potensi pertumbuhan jangka panjang perniagaan muzik kami. "

Judd Armstrong, pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Jaybird, berkata, "Ia merupakan satu perjalanan yang luar biasa. Kami suka apa yang kita lakukan, dan kami mencetuskan untuk terus mencipta dan membawa produk baru yang menakjubkan kepada peminat. Jaybird akan mendapat manfaat daripada rangkaian pengedaran global Logitech dan kehebatan kejuruteraan dalam. Kami telah menyaksikan mereka telah berhubung produk yang luar biasa dengan pengguna ghairah di bawah jenama UE, dan kami teruja untuk menjadi sebahagian daripada pasukan. "

Jaybird telah merintis audio wayarles premium untuk sukan melalui tumpuan kepada membawa muzik untuk gaya hidup aktif. memenangi anugerah mereka BlueBuds X dan, lebih baru-baru ini, X2 tunas wayarles menikmati perhatian utama di kalangan orang ramai yang aktif. Sama ada peminat mereka bermain di cerun, di mahkamah, di gym, pada kotoran atau kaki lima, mereka percaya Jaybird untuk membawa muzik kepada pengalaman.

Logitech tidak menjangka pengambilalihan ini memberi kesan secara material bimbingan TK 2017, baru-baru kongsi di Penganalisis syarikat dan Hari Pelabur pada bulan Mac. Pengambilalihan ini adalah tertakluk kepada syarat-syarat penutupan adat dan dijangka selesai pada minggu-minggu akan datang. Jaybird diberikan nasihat kewangan secara eksklusif oleh Stifel sepanjang proses pengambilalihan.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter