Jumlah Paparan Halaman

20 April 2016

Special Buat Pemilik Honor Berkaraoke Sepuasnya Di Redbox Malaysia

Posted by   on

Mari kita hadapi itu, majoriti rakyat Malaysia suka karaoke - kita pasti lakukan! Sama ada mereka mempunyai satu set di rumah atau mereka menuju ke outlet karaoke terdekat, kami hanya memuja menyanyi bersama-sama lagu-lagu kegemaran kami dengan rakan-rakan dan keluarga.


Jadi, untuk terus membantu peminat mendedahkan rockstar dalaman mereka, kehormatan bekerjasama dengan Redbox Malaysia dan mengisytiharkan setiap hari Selasa sebagai 'hari penghormatan. Ini bermakna bahawa dari April 19-31 Disember 2016, pengguna penghormatan akan menikmati diskaun 20% ke atas jumlah bil mereka setiap Selasa.

Semua yang anda perlu lakukan adalah hadir telefon pintar nama-Mu, smartwatch atau tablet di kaunter penyambut tetamu untuk menikmati diskaun hebat ini. Jadi apa yang anda tunggu? Kepala di atas untuk www.vmall.my dan http://redbox.com.my/promotion/Honor_Day/ untuk maklumat lanjut.

Sila ambil perhatian di bawah untuk terma-terma dan syarat-syarat:
  • Sah pada Setiap hari Selasa, dari 2:00-21:00 (waktu daftar masuk) sahaja.
  • Untuk menikmati diskaun 20% ke atas jumlah bil anda, pelanggan dikehendaki untuk menunjukkan produk Honor mereka, dan isikan butiran semasa daftar masuk di kaunter penerimaan tetamu. Tiada diskaun akan digunakan jika langkah ini tidak selesai.
  • Sah di mana-mana Red Box & Green Box Karaoke kecuali Red Box Plus, Pavilion Mall.
  • Tidak sah dengan promosi lain, diskaun atau baucar.
  • Pihak pengurusan berhak untuk menukar terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.





Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter