Jumlah Paparan Halaman

20 September 2016

Logitech G Perkenalkan Keluarga Siri Baharu PRODIGY Untuk Kaki Game

Posted by   on

Logitech hari ini mengumumkan siri Prodigy iaitu keluarga gear permainan yang direka untuk meningkatkan cara anda bermain. Siri baru, yang merangkumi dua tikus, papan kekunci dan alat dengar, semua berkongsi sifat-sifat yang sama teknologi berprestasi tinggi, keselesaan yang luar biasa, dan reka bentuk yang anggun dan moden.

Siri Logitech G Prodigy termasuk G403 Mouse Logitech® Prodigy ™ Permainan, Logitech® G403 permainan tetikus Prodigy ™ Wireless, Logitech® G213 Prodigy ™ RGB keyboard permainan, dan Logitech® G231 Prodigy Headset.

Logitech G403 Prodigy Permainan Tikus


Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse dan Logitech G403 permainan tetikus tanpa wayar Prodigy menyampaikan keselesaan tahan lama, terima kasih kepada ringan, reka bentuk ergonomik mereka. genggaman getah di sisi kiri dan kanan memberi anda menambah kawalan, dan berat boleh alih 10g yang disertakan membolehkan anda untuk meningkatkan berat badan jika anda lebih suka tetikus yang lebih berat.

Kedua-dua tikus adalah sehingga lapan kali lebih cepat daripada tikus standard, yang bermaksud apabila mereka berpindah atau diklik, sambutan pada skrin adalah hampir serta-merta. Setiap tetikus telah maju butang penegangan yang membantu menjaga butang tetikus kiri dan kanan bersedia untuk klik, mengurangkan daya yang diperlukan untuk klik, menyampaikan responsif yang luar biasa.

Diskaun 5% pembelian Logitech G502 Proteus Spectrum RGB Tunable Gaming Mouse

Ini tikus menampilkan PMW3366, sensor permainan tetikus yang paling maju di dunia, disukai oleh Esports pro seluruh dunia. Luar biasa yang tepat dan konsisten, PMW3366 memberikan anda keyakinan balas lebih cepat dan sasaran yang lebih tepat. Tikus boleh digunakan secara langsung out-of-the-box, atau dengan LGS anda sepenuhnya boleh mengkonfigurasi tetikus untuk menyesuaikan pencahayaan anda, butang dan tetapan DPI. 

Secara khususnya, permainan tetikus tanpa wayar G403 Prodigy dilengkapi dengan tenaga yang sama cekap, teknologi tanpa wayar yang berprestasi tinggi yang memenangi anugerah Logitech G900 Chaos Spectrum. sambungan 2.4GHz wayarles yang sangat dioptimumkan mempunyai 1ms Kadar laporan untuk yang luar biasa responsif lag bebas yang melebihi performa penyelesaian kompetitif, termasuk yang berwayar.

Logitech G213 Prodigy RGB Permainan Keyboard


Direka untuk pemain daripada semua peringkat, papan kekunci G213 Prodigy menampilkan, tumpahan tahan reka bentuk yang anggun yang selesa dan tahan lama. An rehat sawit bersepadu dan kaki boleh laras membolehkan anda menetapkan keyboard anda ke kedudukan yang ideal, jadi ia berasa sempurna semasa sesi permainan dilanjutkan. The G213 Prodigy keyboard membawa bersama yang terbaik dalam rasa sentuhan dan prestasi dengan kekunci dibina khusus untuk pemain. 
Setiap kekunci pada G213 Prodigy ditala untuk menyampaikan ultra-cepat, maklum balas responsif itulah sehingga empat kali lebih cepat daripada papan kekunci standard. Plus, matriks permainan anti-ghosting yang ditala untuk prestasi permainan yang optimum, menjaga anda dalam kawalan apabila anda menekan kekunci permainan secara serentak.

The G213 Prodigy keyboard mempunyai lima RGB zon pencahayaan yang boleh diperibadikan daripada spektrum sehingga 16.8 juta warna. Menukar warna untuk dipadankan dengan persediaan anda, permainan tertentu, atau mempamerkan warna kegemaran anda, dan menyegerakkan kesan pencahayaan dengan peranti Logitech G lain yang menggunakan perisian permainan Logitech (LGS). kebocoran cahaya yang rendah sekitar setiap keycap bermakna lebih banyak cahaya datang melalui huruf dan kurang melimpah keluar sekitar keycaps, menjadikannya lebih mudah untuk mencari kunci anda dalam gelap.

Selain itu, kawalan media yang berdedikasi membolehkan anda untuk bermain, jeda, langkau dan melaraskan kelantangan muzik anda dengan sentuhan butang, tanpa perlu menukar daripada permainan.

Logitech G231 Prodigy Gaming Headset


Menggunakan 40 mm pemandu neodymium, yang G231 Prodigy Gaming Headset menyampaikan bunyi stereo berkualiti tinggi yang membolehkan anda sentiasa tenggelam dalam PC atau konsol permainan anda dari awal hingga akhir. Earcups dilindungi dengan kain prestasi sukan dipilih dengan teliti untuk selesa, sentuhan yang lembut walaupun selepas jam penggunaan. Dan mereka tergelincir dengan mudah untuk mencuci untuk menjaga alat dengar dalam bentuk atas. Earcups juga direka untuk menjadi nipis dan ringan, tanpa skimping kepada kualiti audio.


Satu arah mikrofon boom jernih dapat diletakkan untuk mengambil suara anda sahaja, memastikan bahawa anda akan didengar dengan kuat dan jelas. Dan apabila tidak digunakan, mikrofon boleh dilipat kembali ke dalam fon kepala. Dalam talian kawalan audio untuk jumlah dan mikrofon bisu adalah mudah dicapai pada kabel sambungan.

Harga dan Ketersediaan


Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse, Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard, Logitech G231 Prodigy Gaming Headset dan Logitech G403 permainan tetikus tanpa wayar Prodigy dijangka boleh didapati di Malaysia dari MCL Bhd dan Kaira Technologies (M) Sdn Bhd. Logitech G403 Prodigy Gaming Mouse mempunyai harga runcit yang dicadangkan adalah RM329.00, manakala papan kekunci Logitech G213 RGB Gaming mempunyai harga cadangan runcit RM349.00 (kedua-duanya termasuk GST). 

Sebaliknya, Logitech G231 Gaming Headset mempunyai harga runcit yang dicadangkan adalah RM299.00, manakala Mouse Gaming Prodigy wayarles Logitech G403 mempunyai harga cadangan runcit RM479.00 (kedua-duanya termasuk GST). Untuk maklumat lanjut, sila layari http://gaming.logitech.com/en-my.





Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter