Jumlah Paparan Halaman

18 April 2023

Raikan Raya dengan Kempen 'Go vivo Go Raya' dan Menangi Hadiah Bernilai Sehingga RM70,000!

Posted by   on

vivo Malaysia menyediakan hidangan istimewa untuk rakyat Malaysia pada musim Ramadan ini dengan kempen "Go vivo Go Raya" mereka. Mulai 15 April hingga 1 Mei 2023, pelanggan yang membeli telefon pintar vivo berharga RM800 ke atas akan berpeluang memenangi hadiah bernilai sehingga RM70,000.



Untuk mengambil bahagian dalam kempen, pelanggan hanya perlu mengikuti tiga langkah mudah:
Langkah 1: Beli mana-mana telefon pintar vivo bernilai RM800 ke atas dari mana-mana kedai vivo.
Langkah 2: Imbas kod QR yang disediakan dan isikan butiran, termasuk nombor IMEI 1 telefon pintar yang dibeli untuk mengambil bahagian.
Langkah 3: Putar roda untuk peluang memenangi hadiah yang menakjubkan!




Pembelian siri vivo V27 terbaru juga melayakkan pelanggan menyertai kempen "Go vivo Go Raya". Vivo V27 5G berharga RM1,999, menampilkan konfigurasi storan 12GB+256GB dan dilengkapi dengan teknologi perubahan warna vivo yang beralih daripada rona hijau yang lebih terang kepada rona hijau yang elegan dan lebih gelap apabila terdedah kepada cahaya UV. Dikemas dengan penderia utama IMX766V, siri vivo V27 membolehkan pengguna menangkap potret malam yang menakjubkan dengan kejelasan dan keyakinan yang tiada tandingan.



Vivo V27e, berharga RM1,299, juga dilengkapi dengan cahaya Aura yang mengutamakan industri yang meningkatkan fotografi potret dengan menjadikan wajah subjek kelihatan berseri dan cantik. Dengan ciri ini, merakam potret yang cantik tidak pernah semudah ini!

Jadi, apa tunggu lagi? Sertai kempen "Go vivo Go Raya" dan mula memenangi hadiah di bulan Ramadan ini. Untuk maklumat lanjut, nantikan Halaman Facebook rasmi vivo Malaysia.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter