Jumlah Paparan Halaman

20 Mei 2023

SEVENFRIDAY Beach Club Jam Tangan Musim Panas

Posted by   on

Dinyanyikan dengan indah oleh Brigitte Bardot, atau BB kerana dia juga dikenali ketika itu, pada lewat 60-an, T1/09 baharu kami adalah pujian kepada sesuatu yang telah hilang tetapi kini akhirnya boleh menerima persahabatan musim panas baharu di bawah matahari! Catatan positif selepas sekian malapetaka dan kesuraman. Cetusan positif dengan pelbagai warna! Dan itulah yang menarik perhatian anda apabila mengambil T1/09 – lapisan bawah dail rangka menunjukkan pantai yang dibasahi matahari, kerusi geladak memberi isyarat, manakala di dalam air seekor ikan paus nakal memandang tajam udang galah – dan semua ini di bawah sinaran yang indah daripada SEVENFRIDAY tidak kurang!



Pemandangan yang indah ini dikelilingi oleh penanda jam putih terang, yang dikelilingi oleh warna biru seperti lagun tropika. Rasa ceria dan optimis dipertingkatkan lagi dengan segumpal lakuer Berlac putih pada bezel itu sendiri dan sapuan kuning pada mahkota untuk ukuran yang baik juga!

Yang penting T1/09 kekal pertama sekali sebagai SEVENFRIDAY, dengan sarung keluli tahan karat yang jelas dan pembinaan dail empat lapisan. Sebaliknya, anda akan dapati dengan selamat terselindung di sebalik karya seni sebuah cip NFC yang membolehkan anda memaut dengan UPO7F. Hanya gunakan iPhone atau Android anda, daftar, dan mula bertukar-tukar dengan individu yang berfikiran sama dan terima tawaran dan jemputan istimewa. Atau mungkin menggunakannya untuk memanggil beberapa lagi rakan ke pantai?



Dan hanya untuk memastikan anda memahami jam tangan ini dibuat untuk keseronokan musim panas dan basah, ia dilengkapi dengan tali silikon biru lembut dan kalis air hingga 30 meter, diperlukan jika anda ingin bersnorkel di sekitar ikan paus dan udang galah yang sedang berkembang! Jadi dalam kes kami Cetacean dan Crustacean berbanding Coquillages et Crustaces! Tetapi BB akan bersetuju: pantai tidak lagi ditinggalkan.



SEVENFRIDAY T1/09T1/09 Beach Club

Teknikal Spesifikasi:

Dimensi 
-Sarung: 4 5 x 4 5.6 mm (H x W)
-Ketebalan: 12.95 mm
-Tali: 2 6 hingga 2 2 mm
-Diameter mahkota: 7.5 mm

Pergerakan
-Rangka Automatik TMI Seiko NH70
-Rizab Kuasa 40 Jam

Kes Pembinaan:
-Dua keping
-3 ATM tahan air
-Keluli tahan karat ( sarung dan bezel Garisan beralur bezel diisi semula dengan lakuer Berlac putih Kemasan kotak dalam sandblasted halus di belakang, bulat satin di atas dinding sarung dan serong sarung yang digilap.
-Bezel dalam kemasan berus sinar matahari
-Terukir logo SEVENFRIDAY di sisi kes
-Keluli tahan karat ( cro w n, terukir < tandatangan di sisi semula-c kawasan essed diisi semula dalam lakuer Berlac kuning
-Karya seni b8ack kes khas

Kes belakang
-Karya seni belakang kes khas
-Penutup cip polikarbonat membenarkan sambungan antara telefon dan cip NFC bertatahkan.
Dail:
-Pembinaan 4 lapisan
-Bahan kanta matahari dia l separa lutsinar biru kecerunan dengan rawatan 2 kilat.
-Lapisan bawah dail berbentuk rangka yang diinspirasikan oleh pengembaraan pantai musim panas tepi pantai dan tepi air.

-Cetakan relief berwarna putih, hitam k kuning biru dan hijau n

-Dail cincin dalam dua bahagian, cincin pertama kemudian dalam warna putih, dengan pelepasan biru jam bercetak trek. Plat atas berwarna biru muda di bahagian atas dan biru tua di bahagian bawah separuh

-Kedua-dua jarum jam dan minit berwarna putih berkilat dengan cetakan biru, diisi semula dengan lukisan bercahaya hijau di hujung Kaca

K1 mineral keras Ciri-ciri:

-Tonton berkaitan dengan Apl SEVENFRIDAY (iOS Android), terima kasih kepada cip NFC yang dibenamkan dalam kes belakang, membolehkan pengesahan dan pendaftaran selamat

-Lukisan bercahaya hijau pada jarum jam dan minit Tali:

-Tali silikon lembut berwarna biru dengan jahitan bertatah biru/hijau dan berbilang corak SEVENFRIDAY di bahagian belakang.

-Harga Runcit: MYR 4800




Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter