Jumlah Paparan Halaman

14 Jun 2024

Prapesan BESPOKE Jet Bot Combo Steam Today + Pembersih Udara Pintar Samsung PERCUMA

Posted by   on

Rutin pembersihan yang menyebabkan anda kurang masa untuk perkara yang penting? Jangan cakap lagi. Memperkenalkan BESPOKE Jet Bot Combo™ Steam revolusioner, penyelesaian pembersihan semua-dalam-satu yang meningkatkan penjagaan lantai ke tahap yang baharu.



Inilah yang menjadikan BESPOKE Jet Bot Combo™ Steam menonjol:

• Pembersihan Stim: Alami tahap pembersihan baharu dengan Clean Station Steam+. Selepas mengemop, robot anda secara automatik kembali ke stesen untuk pembersihan sepenuhnya. Di sini, pad mopnya dicuci dengan teliti, diikuti dengan proses pensterilan wap suhu tinggi yang mencecah sehingga 100°C . Ini menghapuskan 99.99% bakteria berbahaya, memastikan lantai anda bersih dari segi kebersihan. Ucapkan selamat tinggal kepada bau yang tidak menyenangkan yang sering dikaitkan dengan mop terpakai – Clean Station Steam+ memastikan pad mop anda segar dan sedia untuk sesi pembersihan seterusnya.

• Auto Bersih & Kering Dikuasakan Haba: Selepas mengemop, robot anda secara automatik kembali ke Stesen Bersih Steam+ untuk pembersihan sepenuhnya. Ciri inovatif ini menggunakan udara panas mencecah 55°C untuk mengeringkan pad mop dan plat pembersih secara menyeluruh dalam masa 2 jam, menjadikan ia bersih secara higienis dengan kurang daripada 5% sisa kelembapan . Ini memastikan pad mop anda segar dan bersedia untuk cabaran pembersihan seterusnya, serta-merta.

Prapesan dan Nikmati Faedah Eksklusif:

Jangan lepaskan tawaran prapesanan yang luar biasa! Pratempah BESPOKE Jet Bot Combo™ Steam anda antara 11 Jun 2024 hingga 24 Jun 2024, pada harga RM5,499 (RRP RM 8,299) atau RM152.75/bulan dengan ansuran 0% :

• Harga Diskaun: Tebus e-baucar Hand Raiser RM200 anda untuk diskaun hebat pada BESPOKE Jet Bot Combo™ Steam.

• Samsung Smart Air Purifier Percuma: Sebagai hadiah bonus dengan pembelian prapesanan anda dalam tempoh ini, anda akan menerima Samsung Smart Air Purifier (AX32BG3100GBME) bernilai RM999!

Tawaran Eksklusif untuk Pengguna Apl Ahli Samsung:

Pengguna Apl Ahli Samsung mendapat tempoh prapesanan yang dilanjutkan! Nikmati semua faedah yang dinyatakan di atas dari 11 Jun hingga 30 Jun 2024 .

Prapesan BESPOKE Jet Bot Combo™ Steam anda hari ini dan alami revolusi pembersihan!

Untuk prapesanan, sila lawati: BESPOKE Jet Bot Combo™ Steam

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk Samsung, sila layari: www.samsung.com.my












Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter