Jumlah Paparan Halaman

19 September 2024

Infinix Memperkenalkan Siri Tablet Pertama XPAD 4G Di Malaysia

Posted by   on

Infinix, jenama berteknologi bergaya untuk pengguna muda secara rasminya telah melancarkan siri tabletnya yang dinanti-nantikan, XPAD 4G, di Malaysia hari ini. XPAD menampilkan skrin beresolusi tinggi yang bertenaga untuk tontonan yang jelas, mengasyikkan dan bateri yang tahan lama untuk kegunaan yang boleh dipercayai sepanjang hari, memenuhi keperluan semua jenis pengguna.



"Infinix XPAD mewakili penerokaan pertama kami ke dalam pasaran tablet, dan kami sangat teruja untuk membawa peranti transformatif ini kepada pengguna kami. Dikemas dengan ciri-ciri canggih dan dikuasakan oleh keupayaan AI yang canggih, XPAD berjanji untuk memperkayakan kehidupan pelajar, profesional muda, pencipta kandungan dan peminat hiburan, semuanya pada harga yang boleh diakses," kata Yang Yong, Pengurus Produk di Infinix.

Kepantasan & Responsif untuk Pengalaman Permainan yang Mengasyikkan

Infinix XPAD ditetapkan untuk mentakrifkan semula pengalaman permainan mudah alih, meletakkan dirinya sebagai penukar permainan sebenar untuk pemain yang gemar. Teras tablet berkuasa ini ialah pemproses Helio G99, direka bentuk untuk menyampaikan permainan yang lancar dan lancar walaupun dengan tajuk yang paling sengit dan menuntut secara grafik. Pemain akan menghargai prestasi mantap tablet, memastikan setiap pergerakan dan tindakan dilaksanakan dengan tepat, bebas daripada ketinggalan atau gagap.



Paparan FHD+ 11-inci XPAD direka untuk menawan hati penggunanya dengan menampilkan kadar penyegaran 90Hz yang menjadikan setiap bingkai lancar dan responsif sambil meningkatkan pengalaman visual ke tahap baharu. Persediaan audio termaju tablet, menampilkan pembesar suara empat yang dipertingkatkan oleh teknologi Dolby Atmos, mengelilingi pengguna dengan bunyi sinematik yang kaya. Sistem audio ini menghidupkan setiap letupan, tapak kaki dan bunyi ambien, membuatkan pengguna berasa seperti berada di tengah-tengah aksi. Bersama-sama, ciri-ciri ini mencipta pengalaman permainan yang tiada tandingannya, di mana kedua-dua penglihatan dan bunyi berfungsi secara harmoni untuk mengangkut semua orang ke dalam permainan kegemaran mereka tidak pernah berlaku sebelum ini.

Serbaguna, Berkebolehan & Tanpa Had



Direka untuk pengguna semasa dalam perjalanan, Infinix XPAD memberikan keseimbangan sempurna antara kemudahalihan dan prestasi. Reka bentuknya yang nipis dan ringan menjadikannya mudah untuk dibawa, manakala pilihan sambungan 4G dan Wi-Fi memastikan akses tanpa gangguan kepada kandungan dalam talian, hiburan dan alatan produktiviti tidak kira di mana pengguna berada. Dikuasakan oleh bateri 7000mAh, XPAD memastikan penggunaan sepanjang hari tanpa mengecas semula yang kerap, sama ada penstriman, berfungsi atau permainan. Infinix juga menawarkan papan kekunci khusus untuk mengembangkan fleksibiliti tablet, menjadikannya sempurna untuk menaip, tugas kreatif atau pembelajaran. XPAD dibina untuk menyokong setiap aspek kehidupan digital pengguna dengan mudah.

Folax AI Meningkatkan Pendidikan & Pengalaman Dalam Kenderaan

Infinix XPAD menyerlah dengan Folax AI, yang meningkatkan pengalaman pendidikan dengan menjadikan pembelajaran lebih menarik dan cekap. Pembantu suara AI Folax menawarkan arah pintar, menjawab soalan dan membantu dengan navigasi yang mencipta proses pembelajaran yang lebih lancar dan interaktif. Penyepaduan AI ini menyediakan pengalaman pembelajaran yang lebih diperibadikan sambil membantu pengguna mencapai potensi akademik penuh mereka.



Selain itu, XPAD juga mengubah hiburan dan fungsi dalam kereta yang menawarkan pengalaman pemanduan bebas tangan, selamat dan lancar. Folax AI bertindak sebagai juruterbang bersama, mengurus navigasi, mengendalikan panggilan dan menyediakan kemas kini masa nyata sambil pengguna boleh kekal fokus di jalan raya. XPAD didatangkan dengan skrin besar dan pembesar suara berkuasa menjadikannya sempurna untuk menikmati filem, muzik atau aplikasi navigasi semasa pemanduan jauh, menjadikan kenderaan itu sebagai hab hiburan untuk kemudahan dan keseronokan.

Harga & Ketersediaan

Siri Infinix XPAD kini boleh didapati dengan menampilkan dua pilihan, 4G LTE dan WiFi sahaja dengan harga bermula hanya RM699 dalam Titan Gold, Frost Blue, Stellar Grey. Selain itu, pelanggan boleh menikmati hadiah percuma eksklusif dengan setiap pembelian, sementara stok masih ada.

Kemasukan Infinix ke dalam segmen tablet menunjukkan komitmen jenama terhadap inovasi dan menyampaikan teknologi berkualiti tinggi dan boleh diakses untuk gaya hidup digital moden. Kekal berhubung untuk maklumat terkini mengenai Infinix melalui Laman Web rasmi Infinix, halaman Facebook, halaman Instagram dan saluran TikTok.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter