Jumlah Paparan Halaman

13 September 2024

Infinix Sertai Keretapi Sarong 2024 Untuk Menyambut Hari Malaysia

Posted by   on

Infinix, jenama teknologi bergaya yang direka untuk pengguna muda, dengan bangganya mengumumkan kerjasamanya dengan LOCCO – penganjur pergerakan Keretapi Sarong sejak 2019, sempena sambutan Hari Malaysia. Tahun ini, Infinix berhasrat untuk bersatu dengan semua orang dalam memperingati pembentukan Malaysia, hari yang mengingatkan kita tentang perpaduan yang mengikat kita semua sebagai rakyat Malaysia.



Semua orang dialu-alukan untuk menyertai Infinix Malaysia di Stesen MRT UPM pada 14 September 2024 dari 8:15 AM dan seterusnya untuk meraikan Keretapi Sarong 2024. Orang ramai juga akan berpeluang menyertai sesi bertemu & sapa dengan pengaruh tempatan terkenal, Cupcake Aisyah dan Mekyun.

Selain itu, Infinix berbesar hati untuk mengumumkan kerjasama mereka dengan Keretapi Sarong 2024 untuk pertandingan vlog yang menarik untuk orang ramai menunjukkan rasa cinta mereka kepada Malaysia. Rakyat Malaysia boleh menyertai peraduan vlog dan 10 pemenang bertuah akan dipilih untuk memenangi telefon pintar Infinix setiap satu daripada siri ZERO dan NOTE bernilai keseluruhan RM 20,000.



Ikuti langkah di bawah untuk menyertai:

1.⁠ Follow Infinix Malaysia dan Locco di TikTok
2.⁠ Vlogkan pengalaman anda semasa Keretapi Sarong 2024 (dengan sebarang peranti)
3.⁠⁠ Siarkan video anda di TikTok, tag @InfinixMalaysia & @Locco, tambah hashtags #YourStoryYourStyle #InfinixMVA #KeretapiSarong24 #BanggaMalaysia

Pastikan anda menyiarkan video sebelum 28 September 2024 untuk mendapatkan penyertaan. Pemenang akan diumumkan di saluran TikTok Infinix Malaysia pada 30 September 2024.

Untuk maklumat terkini mengenai peraduan dan segala-galanya tentang Infinix, pastikan anda mengikuti laman web rasmi Infinix, halaman Facebook, halaman Instagram dan saluran TikTok.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter