Jumlah Paparan Halaman

8 Mac 2018

Honor 9 Lite Telefon Pintar Pada Harga Bawah RM800 Sangat Bebaloi

Posted by   on

Honor Malaysia telah melancarkan telefon pintar Honor 9 Lite yang dijual pada harga pasaran RM749. Satu telefon yang sangat berbaloi pada harga dan juga spesifikasi yang diberikan kepada pengguna.


Honor 9 Lite menonjol kerana mempunyai kaca belakang yang elegan yang agak mirip dan lebih besar dari Honor 9. Di hadapan, Honor 9 Lite mendapat paparan 5.65 inci yang lebih kecil yang menolak resolusi FullHD + yang dihormati (2160 × 1080) dalam nisbah aspek paparan 18: 9.

Di dalam Huawei membangunkan prosesor Kirin 659 Octa-Core dan ia dilengkapi dengan RAM 3GB dan penyimpanan 32GB, yang masih boleh diperkembangkan melalui microSD.


Kamera optik, depan dan belakang mendapat combo dwi-kamera yang menggunakan 13MP untuk tembakan normal dan kamera 2MP menengah untuk kedalaman kesan medan. Terdapat sensor cap jari belakang di belakang dan Honor 9 Lite mempunyai bateri 3,000mAh.

Di luar kotak itu, ia beroperasi dengan Android 8.0 Oreo semasa dengan kulit EMUI 8.0 di atas. Memandangkan ini adalah peranti 5.65 yang lebih padat, ia ketara lebih ringan daripada Honor 7X tetapi ia berkongsi ketebalan 7.6mm yang sama.


Honor 9 Lite akan datang dengan dua pilihan warna iaitu Sapphire Blue dan Glacier Grey. Kalau nak lebih murah korang boleh terjah Shopee Malaysia pada 9 Mac ini untuk tawaran promosi hanya RM699 sahaja.





Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter