Jumlah Paparan Halaman

25 Februari 2019

Vivo Telefon Pintar China Mendapat Pertumbuhan 9% Pada Tahun 2018

Posted by   on

Syarikat penganalisis pasaran teknologi global Canalys, melaporkan bahawa pasaran telefon pintar dari negara China keseluruhan telah jatuh 14% pada tahun 2018 dengan 400 juta unit. Tetapi Vivo telah mengatasi penurunan keseluruhan pasaran dan mgenalami peningkatan 9%.


"Kedudukan pasaran Vivo telah berubah dengan ketara," kata Yiting Guan, seorang Penganalisis Penyelidikan di Canalys. "Vivo kini mempunyai portfolio peranti yang lebih diperkemas, dengan pelbagai siri Y, siri Z dalam talian dan Nex eksperimen. Ia juga mendapat manfaat daripada strategi untuk meningkatkan kecekapan saluran runcitnya. Penukaran kadar pertukaran Renminbi / Dolar AS akan membantu Vivo, yang mempunyai pergantungan yang lebih besar di pasaran domestik berbanding saingannya dalam lima teratas." 

Vivo dijangka melancarkan telefon pintar Siri V15 terbarunya di Malaysia minggu depan yang akan menampilkan kamera hadapan 32MP yang pertama di dunia dengan duta jenama Dato 'Sri Siti Nurhaliza dan Janna Nick. Ia akan memacu kembali kepesatan dan perkembangan pengeluaran telefon ini di pasaran Asia.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter