Jumlah Paparan Halaman

23 Julai 2019

Peraduan Teka Harga Dan Menang Hadiah HUAWEI Y9 Prime Baru 2019

Posted by   on

HUAWEI Mobile Malaysia hari ini mengumumkan peraduan media sosial eksklusif untuk meraikan pelancaran HUAWEI Y9 Prime 2019 di Malaysia. Peraduan, 'Guess the Price: Win A HUAWEI Y9 2019', akan berlangsung dari 22 Julai, 12PM hingga 24 Julai 2019 12PM.

Sejak minggu kedua bulan Julai, HUAWEI telah mempromosikan telefon pintar menerusi laman Facebook rasminya, menggoda spesifikasi telefon pintar yang meningkat dan yang akan tersedia di pasaran Malaysia tidak lama lagi. Ciri-ciri awal yang diumumkan termasuk peranti Auto Pop-Up Camera dan Ultra FullView.


Mekanik pertandingan ini mudah. Untuk menyertai pertandingan 'Guess the Price', peserta mestilah pemastautin di Malaysia, berusia di atas 18 tahun dan mesti memiliki akaun Facebook dengan tetapan privasinya ditetapkan kepada "Awam". Setelah syarat telah dipenuhi, peserta perlu melengkapkan langkah-langkah berikut:

1. "Like dan Follow" HUAWEI Mobile MY Facebook Page.
2. Kongsi siaran peraduan dan tag TIGA (3) rakan anda.
3. Teka Harga SATU (1) unit HUAWEI Y9 Prime 2019 dalam Ringgit Malaysia di bahagian komen jawapan peraduan

Hanya ada satu pemenang yang dipilih dari pertandingan media sosial ini, dan dia akan pergi dengan unit baru HUAWEI Y9 Prime 2019. Pemenang akan dipilih berdasarkan jawapan yang disediakan; ia mestilah komen terakhir dengan jawapan yang betul atau mempunyai jawapan yang paling dekat dengan harga pasaran 'untuk diumumkan' HUAWEI Y9 Prime di Malaysia.

Masa potongan 12PM pada 24 Julai dan pemenang akan diumumkan pada hari berikutnya. Pemenang mesti menuntut hadiah dari HUAWEI dalam tempoh SATU (1) bulan dari tarikh pemberitahuan keputusan peraduan; jika tidak, hadiah itu akan dilucuthakkan.

Apa yang anda tunggu? Cepat log masuk ke HUAWEI Mobile MY Facebook di https://www.facebook.com/HuaweimobileMY/ untuk mengetahui lebih lanjut mengenai peraduan ini.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter