Jumlah Paparan Halaman

10 April 2020

Terkini Dari Google Berkaitan Covid-19 Dan Operasinya

Posted by   on

Google bersama anda, rakan sekerja anda, dan orang tersayang anda kerana mereka terus menavigasi ketidakpastian pendamik COVID-19. Sepanjang beberapa minggu dan bulan yang lalu, ramai di antara anda telah mengimbangi kehidupan kerja dengan tanggungjawab peribadi yang meningkat, yang tidak mudah.


COVID-19 telah mengubah landskap untuk anda semua dan terus berkembang. Dan sementara cabaran setiap perniagaan adalah unik, mereka terpengaruh dalam beberapa cara - sama ada melalui perubahan permintaan dan lalu lintas, atau beroperasi dengan berkesan semasa bekerja dari rumah.

Dengan semua yang berlaku di sekeliling kita, Google ingin meyakinkan anda bahawa mereka berada di sini untuk anda kerana anda membawa perniagaan anda melalui masa-masa yang belum pernah terjadi sebelumnya. Walaupun anda mencari cara untuk berhubung dan kekal berhubung dengan pengguna anda, mereka mahu melebarkan komitmen berterusan untuk menyokong perniagaan anda.

Menjaga platform mereka lebih kukuh untuk semua pelanggan

Infrastruktur Google menyokong perniagaan yang ramai orang di seluruh dunia bergantung padanya setiap hari. Apabila pandemik koronavirus menyebar ke seluruh dunia dan lebih ramai orang bergerak untuk bekerja atau belajar dari rumah, adalah wajar untuk tertanya-tanya sama ada infrastruktur rangkaian mereka boleh mengendalikan beban. Jawapan ringkasnya ialah ya.

Mereka menaiktaraf kepentingan perkhidmatan Google pada masa seperti ini dan terus menambah kapasiti infrastruktur rangkaian untuk terus maju. Pasukan global yang berdedikasi mereka meningkatkan kapasiti rangkaian di mana sahaja diperlukan, dan, sekiranya gangguan, pulih secepat mungkin. Ini mungkin masa ketidak tentuan global, tetapi mereka berusaha keras untuk memastikan infrastruktur Google ada untuk semua orang, perniagaan dan pengguna, siang dan malam. Anda boleh membaca lebih lanjut mengenai bagaimana mereka mengekalkan infrastruktur di sini. Di samping itu, mereka memberi jaminan bahawa Google akan terus membayar anda mengikut terma dan syarat yang ditetapkan. Anda boleh membaca lebih lanjut mengenai kitaran pembayaran mereka di Pusat Bantuan (Google AdMob, AdSense, Pengurus Iklan).

Implikasi sementara untuk perkhidmatan dan sokongan Google

Memandangkan langkah-langkah yang mereka ambil untuk melindungi kesihatan anggota pasukan mereka, mungkin terdapat beberapa batasan sementara dan kelewatan sokongan. Google memohon maaf atas sebarang kesulitan yang boleh menyebabkan dan menghargai kesabaran anda. Mereka akan terus memberi keutamaan aliran kerja kritikal, termasuk pemulihan dan keselamatan akaun dan ulasan berkaitan pengiklanan tertentu (seperti mencegah penipuan COVID-19 atau peletakan iklan yang tidak sesuai). Jika anda memerlukan sokongan pada akaun anda, anda boleh terus merujuk kepada Pusat Bantuan (Google AdMob, AdSense, Pengurus Iklan), yang juga termasuk Komuniti Bantuan di mana anda boleh mendapatkan jawapan dari pakar produk.

Komited untuk membantu semasa COVID-19

Di Google, mereka terus mempercepatkan kerja untuk membantu orang ramai lebih selamat, dimaklumkan dan berkaitan, sama ada dengan mempromosikan kempen "Do The Five", atau membolehkan pembelajaran jarak jauh.

Tidak ada playbook untuk masa seperti ini, dan mereka komited untuk mengemudi cabaran ini dengan menawarkan sokongan dalam apa jua cara yang boleh. Berikut adalah beberapa sumber untuk membantu membuat peralihan ini sedikit lebih lancar untuk anda dan perniagaan anda:

Terima kasih kerana perkongsian anda. Google akan sentiasa ada di sini untuk anda, sekarang dan di masa hadapan.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter