Jumlah Paparan Halaman

10 Mei 2020

Ramadan Lebih Mudah Dengan Shopee Untuk Membeli Bahan Mentah

Posted by   on

Anda mungkin teruja untuk memasak pelbagai resipi di rumah yang menjadi tempat paling selamat, bagaimana anda mendapatkan bahan yang anda perlukan? Jangan risau kerana anda dapat memperoleh sebahagian besar dari Shopee Mart dan juga kategori Makanan Segar & Beku Shopee yang baru tanpa melangkah keluar dari rumah. Cukup cari ikon ‘Shopee Mart’ di aplikasi atau cari kategori Makanan Segar & Beku dengan mengklik ‘Groceries & Pets’ di bahagian ‘Categories’ di laman utama Aplikasi.



Berikut adalah pilihan kedai hasil segar terbaik kami di Lembah Klang dan Johor di mana anda boleh mendapatkan ayam, sayur-sayuran dan buah-buahan seperti kubis, mangga, tembikai, cili dan banyak lagi; makanan laut beku segar seperti Kembong, Tongkol, Selar serta produk olahan termasuk makanan ringan dan nugget.

1. Lembah Klang:
● Agrobazaar Malaysia - https://shopee.com.my/agrobazaar_fama
● Kedai Rasmi Persatuan Nelayan Kebangsaan (NEKMAT) - https://shopee.com.my/nekmat.os

2. Johor:

Anda juga boleh mendapatkan betik, D24 dan bahkan Musang King di Shopee sejak sekarang musim durian. Di samping itu, dengan E-Bazar Raya Selangor yang baru dilancarkan, anda mempunyai akses ke pelbagai jenis makanan istimewa dan makanan ringan serta bahan-bahan yang diperlukan untuk membuat kuih Raya dan banyak lagi. Pergi ke https://shopee.com.my/m/selangor - tepat pada masanya untuk membeli-belah Raya!

Baucar Makanan & Perkhidmatan

Sekiranya anda berjaya sejauh ini dan masih memutuskan bahawa memasak terlalu banyak kerumitan, ‘Voucher Makanan & Perkhidmatan’ Shopee telah anda lindungi. Nikmati potongan dan tawaran untuk rangkaian makanan popular seperti Pizza Hut, OLDTOWN White Coffee, Sushi King, Dunkin ’Donuts, Boran dan banyak lagi dengan kedai boba kegemaran anda seperti Black Whale dan Daboba juga ada. Semasa anda memasuki ciri dari laman utama aplikasi, anda akan mendapat pilihan "Makanan", "Minuman" dan "Pencuci mulut".


Cukup ikuti arahan untuk menikmati tawaran yang tidak dapat ditolak termasuk yang berikut untuk buka puasa yang memuaskan:

Tempatan
Rendang Ayam Nasi Lemak OLDTOWN + Minuman Kapur (2 Set) dengan harga RM25.90
(RRP: RM49.20)

Western
Pizza Hut (Penghantaran) Diskaun 50% untuk Pizza Kegemaran Besar dengan harga RM18.95 (RRP: RM37.90)

Japanese
Tawaran Sushi King Temaki (California Temaki + satu Pink, Red dan Purple Plate Sushi) pada harga RM15.00 (RRP: RM23.20)

Minuman
Black Whale Fiery Brown Sugar Black Whale Milk (M) berharga RM8.90 (RRP: RM12.90)

Pencuci mulut
Set Promosi Dunkin ’Combo Fiesta Shopee (12 donat + 3 Hershey's Soyfresh 236ml + Percuma 3 Hershey's Soyfresh 236ml) pada harga RM39.80 (RRP: RM56.50)

Tawaran ini berlaku di gerai terpilih, jadi pastikan anda menghubungi kedai sebelum membuat pembelian. Yang paling penting, jangan lupa untuk mengklik ‘Tebus’ hanya setelah menyampaikan baucar kepada kakitangan kedai! Salam Ramadan Kareem!







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter