Jumlah Paparan Halaman

10 Mac 2023

Infinix Menerajui Pelancaran Breakthrough 260W & 110W-Wayarles All-Round FastCharge

Posted by   on

Infinix hari ini mengumumkan pelancaran 260W All-Round FastCharge dan 110W Wireless All-Round FastCharge, di samping penyelesaian transformasi "All-Round FastCharge" yang menawarkan pengalaman pengecasan pantas yang fleksibel, selamat dan pintar untuk pengguna dalam semua senario. 260W All-Round FastCharge boleh mengecas telefon kepada 25% dalam 1 minit dan menyelesaikan pengecasan 1-100% dalam masa 7.5 minit sahaja[1]. Dan 110W Wireless All-Round FastCharge boleh mengecas peranti sehingga 100% dalam masa 16 minit[2]. Teknologi FastCharge All-Round yang inovatif ini boleh memenuhi keperluan pengecasan berbeza pengguna dalam semua cuaca dan mengurangkan kebimbangan pengecasan pengguna dalam era 5G di mana penggunaan kuasa tidak pernah lebih tinggi.



"Infinix sentiasa berada di barisan hadapan dalam membangunkan teknologi pengecasan pantas yang memenuhi keperluan pelanggan kami yang semakin berkembang. Kami sentiasa mengutamakan pengalaman pengecasan keseluruhan sambil menerajui pembangunan teknologi pengecasan pantas, termasuk teknologi terkemuka industri kami sebelum ini, FastCharge 160W dan Caj Petir 180W. Berdasarkan perkara ini, kami teruja untuk memperkenalkan teknologi FastCharge Semua-Round 260W & 110W-Wayarles dan penyelesaian FastCharge Seluruh Bulat, yang menetapkan penanda aras baharu untuk pengecasan pantas. Dengan inovasi ini, kami menyasarkan untuk menyediakan pengguna kami dengan pengalaman pengecasan tertinggi.” - Liang Zhang, Timbalan Pengurus Besar di Infinix.

Caj Pantas 260W Seluruh Bulat


Infinix telah membangunkan teknologi FastCharge 260W All-Round baharu yang menambah baik pengecasan pantas telefon mudah alih dengan penemuan hebat dalam seni bina pengecasan, reka bentuk pengecas dan kabel pengecasan.

Seni bina pengecasan menggunakan Reka Bentuk Litar Pintar 4-Pam yang secara bijak mengenal pasti keperluan kuasa dan memperuntukkan bilangan pam cas yang diperlukan untuk berfungsi, dan bateri 4400mAh kadar tinggi 12C yang dinaik taraf dengan struktur lug berbilang elektrod, yang memastikan kecekapan penukaran pengecasan yang tinggi sehingga 98.5%[3], sambil meningkatkan ketahanan bateri. Bateri mengekalkan lebih daripada 90% tenaganya selepas 1,000 kitaran[4].

Pengecas menggunakan seni bina litar inovatif PFC + AHB tiga bahan GaN, yang mempunyai ketumpatan kuasa tinggi, saiz kecil, kawalan pengecasan yang lebih pintar dan selamat, dan rangkaian produk yang boleh dicas yang lebih luas. Kabel pengecasan menyesuaikan diri dengan cip pengenalan Emarker, dengan reka bentuk struktur antara muka baharu. Kabel ini boleh membawa arus sehingga 13A[5], dan apabila digabungkan dengan protokol pengecasan pantas tersuai Infinix, memastikan pengecasan pantas melampau kuasa tinggi 260W boleh dilakukan.

110W Wayarles All-Round FastCharge


Teknologi 110W Wireless All-Round FastCharge baharu Infinix boleh mengecas telefon sepenuhnya dalam masa 16 minit sahaja[6]. Dengan menggunakan gegelung sensitif kecil yang dibuat khas yang mempunyai gegelung yang lebih sedikit daripada reka bentuk tradisional dan gegelung yang lebih luas dalam ruang yang sama, Infinix mengatasi batasan seni bina tradisional, mengurangkan rintangan dalaman gegelung, dan seterusnya merendahkan kenaikan suhu telefon, meningkatkan masa pengecasan kuasa puncak dan menambah baik kecekapan pengecasan tanpa wayar.

Pengecas wayarles 110W yang dibuat khas mempunyai reka bentuk gegelung dwi untuk pengecasan menegak dan mendatar. Stesen cas juga menggunakan kipas di pangkalan untuk penyejukan udara senyap, yang meningkatkan kecekapan pelesapan haba di kawasan yang biasanya berpanas tinggi.

Penyelesaian FastCharge Serbaguna Infinix


Infinix telah membangunkan penyelesaian pengecasan inovatif yang dipanggil All-Round FastCharge, yang membawa teknologi pengecasan ke tahap yang baharu. Pelan jangka panjang syarikat memfokuskan bukan sahaja pada kelajuan, tetapi juga untuk mencipta pengalaman pengecasan menyeluruh yang pantas, fleksibel, pintar dan selamat. Dengan penyelesaian ini, pengguna boleh mengecas peranti mereka dalam pelbagai cara, di mana sahaja mereka berada di dunia, tanpa terikat pada sumber kuasa. Matlamatnya adalah untuk menyediakan pengguna dengan pengalaman pengecasan yang lancar dan mudah yang memenuhi semua keperluan mereka.



Untuk menyediakan pengguna pengalaman pengecasan menyeluruh yang pantas, fleksibel, pintar dan selamat, penyelesaian FastCharge Serba Bulat generasi pertama Infinix padat dengan ciri. Penyelesaian ini menawarkan pengecasan pantas berwayar dan tanpa wayar, serta pengecasan terbalik, pengecasan pintasan dan pengecasan berbilang protokol. Dengan pengecasan dwi-pantas berwayar dan wayarles, pengguna boleh menikmati pengalaman pengecasan terbaik semasa dalam perjalanan. Fungsi pengecasan terbalik juga membolehkan pengguna mengubah telefon mereka menjadi pengecas mudah alih. Infinix serasi dengan berbilang protokol pengecasan pantas, termasuk PD 3.0, dan menawarkan ciri pengecasan dan pemantauan pintar seperti pengecasan malam dan pengecasan pintasan untuk memanjangkan hayat bateri dan mengurangkan haba. Dari segi keselamatan, penyelesaian Infinix merangkumi lebih 140+ mekanisme perlindungan dan 20+ penderia suhu, memastikan operasi yang selamat walaupun dalam persekitaran yang melampau.

Pengguna akan dapat merasai pengalaman FastCharge All-Round dengan siri NOTA akan datang Infinix. Melalui inovasi dan tumpuan untuk menyampaikan kualiti tinggi pengalaman pengguna, Infinix terus menolak sempadan pengecasan telefon bimbit, menawarkan penyelesaian pengecasan pantas yang lebih pantas dan selamat kepada pengguna di seluruh dunia.

Untuk maklumat lanjut mengenai Infinix Malaysia, sila layari laman web rasmi mereka, halaman Facebook, halaman Instagram dan saluran TikTok.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter