Jumlah Paparan Halaman

21 Mei 2018

#AirAsiaFreeSeats Kembali 5 Juta Promosi Tempat Duduk Percuma

 
Bersempena dengan musim perayaan, AirAsia berharap anda dapat berkongsi kempen ini dengan keluarga, rakan dan pengikut anda di platform media sosial anda. Bukan itu sahaja, anda akan berjalan untuk menjamin satu (1) tempat jaminan dalam salah satu perjalanan pengenalan kami yang akan datang! (Tertakluk kepada terma dan syarat).


  • #AirAsiaFreeSeats kembali!
  • 5 juta tempat duduk promosi ditawarkan
  • Tempoh tempahan dari 21 hingga 27 Mei 2018 di laman web AirAsia
  • Tempoh perjalanan dari 1 November 2018 hingga 13 Ogos 2019
Peluang untuk rebut tengah promosi ini kerana ia sangat terhad buat masa yang dinyatakan. So kembalikan percutian impian anda dengan insan tersayang bersama AirAsia. Terbang merata tempat sekarang.






18 Mei 2018

HISENSE Membawa Yang Menakjubkan Untuk Rakyat Malaysia Dengan ITS U9A, U7A Dan LASER TV

 
Penaja rasmi Piala Dunia FIFA 2018, Hisense hari ini melancarkan inovasi terbarunya dalam televisyen definisi tinggi bertaraf dunia di Malaysia. Tahun ini, Hisense mempamerkan keupayaannya dalam menyampaikan pengalaman bertaraf dunia melalui pengenalan U9A Piala Dunia Edisi Terbatas dan Laser TV untuk rakyat Malaysia.


"Kami menyaksikan sambutan yang menggalakkan kepada pelbagai rangkaian canggih yang dilancarkan tahun lepas dan kami terus membawa pengalaman melihat tontonan terbaik Malaysia pada tahun ini. Memandangkan Piala Dunia FIFA yang akan datang 2018 bermula pada bulan Jun, kami gembira untuk meningkatkan pengalaman menonton peminat bola sepak dengan U9A, U7A dan Laser TV. Untuk mendapatkan peminat lebih banyak tenggelam dalam permainan yang indah serta semua pengalaman menonton, TV ULED kami menawarkan kualiti gambar yang luar biasa dan bunyi yang sangat baik. U9A yang dilancarkan hari ini akan membawa anda ke peringkat seterusnya dengan sistem backlight LED canggih yang menawarkan kualiti gambar yang belum pernah berlaku sebelumnya dengan julat dinamik tinggi muktamad untuk kesenangan anda. Selain itu, Laser TV dan U7A kami juga menawarkan pengalaman tontonan unik kepada penonton, "kata Andy Huang Yuan Xin, Pengarah Urusan Hisense Malaysia.

Hisense U9A mengamalkan Primer Primer Backlight, sebuah sistem backlight maju yang terdiri daripada struktur LED ultra-padat, kawalan gambar dan kecerahan yang tepat serta pengimbasan cahaya latar. Ia akan memaparkan warna benar-ke-hidup, seperti melihat melalui tingkap atau menonton perlawanan bola sepak di stadium. Ia juga mengamalkan teknologi Ultra Motion Plus yang meningkatkan kejelasan dalam imej bergerak pantas, sesuai untuk pencinta sukan kerana setiap pergerakan pantas kelihatan lebih fasih, licin dan jelas.


Di samping itu, Hisense juga mengumumkan adanya Laser TV di Malaysia yang sesuai untuk penonton yang ingin menonton Piala Dunia FIFA di skrin gergasi. The 4K UHD Smart Laser TV 100-inci menawarkan visual dan warna resolusi yang meledak. Laser TV tipis, ringan, berjalan secara wayarles dan mempunyai teknologi laser yang luar biasa yang akan membuat anda melihat dinding anda dengan cara yang berbeza.

Bagi Hisense U7A, ia datang dalam reka bentuk super tipis dalam logam tulen untuk meningkatkan kualiti set televisyen. Ia mempunyai sistem Elit Backlight yang dipadankan dengan reka bentuk langsing yang trend yang membawa kontras yang cemerlang dengan teknologi proses kecerahan dan kecekapan tempatan setempat. U7A dilengkapi dengan sistem Dynamic High Range yang menyampaikan gambar yang luar biasa dengan kontras yang tinggi dan butiran tepat sambil memperluaskan nisbah kontras TV.

Hisense U9A 75-inci boleh didapati di Malaysia dengan harga runcit RM19,999.00, manakala Hisense 100-inci 4K UHD Smart Laser TV boleh dibeli dengan harga runcit RM39,999.00. Untuk maklumat lanjut mengenai Hisense Malaysia, sila layari laman web rasmi kami di www.hisense.com.my.






16 Mei 2018

Rayakan Bulan Suci Umat Islam #Ramadan Di Twitter Dengan Emoji Baru

 
Twitter adalah #WhatsHappening dan selama #Ramadan, umat Islam seluruh dunia datang bersama untuk meraikan dan berhubung antara satu sama lain di platform. Penyelidikan terbaru dari kaji selidik yang ditugaskan oleh Twitter menunjukkan dua pertiga (67%) pengguna Twitter yang ditinjau di Malaysia akan Tweet semasa bulan suci. Untuk menambahkan warna pada pengalaman #Ramadan mereka di platform tahun ini, Twitter memperkenalkan beberapa emojis tersuai untuk musim ini.

Semasa bulan suci, bermula dari 16 Mei hingga 14 Jun, hashtags berikut akan membuka kunci tiga emojis baru - yang pertama adalah emoji bulan sabit yang direka khas:


Emoji kedua adalah ilustrasi tarikh dengan segelas yogurt, hidangan yang biasa digunakan untuk pecah dengan cepat:

 
Emoji ketiga ialah lampu suluh #Ramadan:


Dari iman dan kesejahteraan kepada makanan dan hiburan, perbualan hidup terungkai di Twitter yang memastikan semua orang dikemas kini mengenai saat-saat # Ramadan yang terbaik. Selain Tweeting tentang kemaskini terbaru mereka, 66% pengguna merancang untuk menonton video di platform - sebenarnya, 65% pengguna berminat menonton rancangan eksklusif langsung di Twitter semasa Ramadan.

Menggambarkan apa yang berlaku di dunia nyata, satu lagi kemuncak penyelidikan utama bagi rakyat Malaysia semasa Ramadan adalah membeli-belah. Ramai berkongsi keinginan mereka untuk membeli barang dari pakaian dan perhiasan ke peralatan rumah dan perabot di Twitter.

Walaupun agama mengambil tempat teratas, negara ini jelas mempunyai rasa humor sebagai pangkat komedi di kalangan kandungan Ramadan Malaysia yang paling dinikmati di Twitter berdasarkan penyelidikan. Kandungan lima teratas di Twitter untuk Malaysia adalah:

1. Agama
2. Makanan / masakan
3. Destinasi pelancongan
4. Kesihatan / kesejahteraan
5. Komedi







15 Mei 2018

Flying With Solo Dengan Kelab Fan Star Wars Malaysia Bersama Carousell

 
Dalam perayaan peluncuran teater yang akan datang, Solo: A Star Wars Story, Star Wars Malaysia Fan Club (SWMFC) menganjurkan hari peminat khas bertajuk "Flying With Solo" - yang disokong oleh Carousell, Platform Pasaran Eksklusif. Peminat semua peringkat umur dijemput untuk menyertai keseronokan di The School Jaya One.


Akan ada pertandingan cosplay, pertemuan kolektor, penampilan watak, permainan, pasar lambak yang memaparkan barang dagangan Star Wars yang disokong oleh Carousell dan banyak lagi. Datanglah berpakaian sebagai watak Star Wars kegemaran anda dan berpeluang untuk memenangi hadiah Star Wars eksklusif dari Carousell. Peraduan ini terbuka kepada kumpulan umur yang berbeza pada masa berikut:-

  • 5:00 p.m. - Peraduan Cosplay Kanak-kanak (Bagi mereka yang berusia di bawah 16 tahun)
  • 5:15 p.m. - Perjumpaan Cosplay Dewasa

Peminat akan dapat membeli barangan Star Wars edisi terhad eksklusif di Carousell - di mana pembeli yang membuat sekurang-kurangnya satu pembelian melalui Carousellers pada hari itu layak mendapat hadiah cabutan bertuah.

Butiran acara:
Lokasi: Level 1, The School Jaya One
             72A, Jalan Universiti PJS13,
             46200 Petaling Jaya, Selangor

Tarikh: Ahad, 20 Mei 2018
Masa: 10:00 pagi hingga 6:00 petang
Masuk: Percuma

Untuk maklumat lanjut, ikuti SWMFC di www.facebook.com/starwarsmalaysiafc dan Carousell di www.facebook.com/carousell.my, atau muat turun aplikasi Carousell dari Apply Store atau Google Play Store.






3 Mei 2018

Menangi Rumah Impian Dan Hadiah Bernilai Lebih RM1.5 Juta Dalam Kempen Cahaya Raya Shopee

 
Shopee, platform e-dagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan akan melancarkan Kempen Cahaya Raya yang menawarkan pelbagai hadiah bernilai lebih RM1.5 juta termasuk sebuah Rumah Impian bernilai RM350,000, sebuah Honda HRV bernilai RM100,000 dan sebuah Volkswagen Polo bernilai RM80,000 untuk pemenang bertuah permainan dalam aplikasi Ketupat Raya, satu usahasama dengan Visa. Kempen yang akan berlangsung dari 3 Mei hingga 17 Jun 2018 akan membariskan pelbagai tawaran eksklusif ke atas lebih 100,000 produk dengan potongan harga sehingga 90%.


Sebelum pelancaran Kempen Cahaya Raya ini, Shopee telah menjalankan satu kaji selidik pra-Raya dari 2 hingga 9 April yang lalu untuk mendalami tabiat membeli-belah rakyat Malaysia dalam membuat persiapan sempena musim Hari Raya kali ini. Hampir 140,000 orang pengguna dari seluruh Malaysia telah mengambil bahagian dalam kaji selidik tersebut. 

Hasil Kaji Selidik di Luar Jangka



Berikut merupakan antara maklumat menarik hasil daripada kaji selidik yang telah dijalankan tersebut:

  • Kaji selidik tersebut mendapati, 85% peserta adalah golongan belia berusia bawah 35 tahun yang merupakan pengguna tegar e-dagang.
  • Jumlah responden tertinggi merupakan dari negeri Selangor, dengan rekod lebih 20% daripada jumlah keseluruhan peserta.
  • Penduduk dari Sabah dan Sarawak mencatatkan jumlah 20% daripada peserta kaji selidik ini dan mereka mendapati membeli-belah secara dalam talian adalah lebih mudah di samping menawarkan pilihan pelbagai jenis produk
  • 80% responden membuat persiapan sempena Hari Raya kira-kira sebulan sebelum bulan Ramadan
  • Kira-kira 90% daripada jumlah peserta membeli-belah secara dalam talian secara kerap, sekurang-kurangnya sekali dalam sebulan
  • 95% responden lebih gemar membeli-belah secara dalam talian kerana tawaran harga dan promosi yang dilancarkan
  • Selain itu, faktor lain seperti kemudahan, variasi produk dan insentif lain termasuk penghantaran percuma dan komisyen sifar serta platform bayaran yang selamat juga memainkan peranan - semuanya boleh didapati di Shopee!
  • Menariknya, 5 kategori pilihan golongan wanita sempena Hari Raya termasuklah Pakaian Lelaki (yang merupakan kategori pilihan utama, mengatasi Pakaian Wanita dan Beg & Dompet Wanita) dan Kasut Lelaki.
  • Bagi golongan lelaki pula, 5 kategori pilihan mereka termasuklah Pakaian Lelaki,  Aksesori, Kasut Lelaki, Beg & Dompet Lelaki dan Fesyen Muslim.
  • Lebih daripada 40% responden membelanjakan lebih daripada RM200 setiap orang untuk membuat persiapan sempena Hari Raya
Shopee turut bekerjasama dengan jenama terkemuka seperti Nestle, XES Shoes, honor Malaysia, Maybelline, Watsons, ASUS, Petpet, Universal Traveller, Russell Taylors, Dettol dan banyak lagi untuk menawarkan pelbagai jualan hebat sepanjang waktu kemuncak Kempen Cahaya Raya dari 3 hingga 6 Mei dan dari 24 hingga 27 Mei.

Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau Shopee

Sepanjang kempen ini, pengguna Shopee juga berpeluang untuk memenangi pelbagai hadiah menarik seperti Syiling Shopee, baucar, televisyen, seterika mudah alih, pengering rambut dan lain-lain yang bakal memeriahkan lagi sambutan Raya kali ini. Pada masa yang sama, pengguna juga boleh menikmati tawaran dan promosi hebat tanpa had dari semua kategori yang membariskan lebih 60 jenama terkenal termasuk Fesyen & Aksesori Wanita dan Lelaki, Kesihatan & Kecantikan, dan jualan kilat Shocking Sale akan dilancarkan 5 kali sehari. 

Untuk maklumat lanjut, layari www.shopee.com.my. Bermula 19 April, anda boleh meninjau sendiri antara koleksi daripada Kempen Cahaya Raya akan datang dengan melayari https://shopee.com.my/m/shopee-cahaya-raya. Juga muat turun aplikasi Shopee secara PERCUMA menerusi App Store dan Google Play.







27 April 2018

uCloudlink melancarkan perkhidmatan data mudah alih yang inovatif GlocalMe® Inside

 
uCloudlink, penyedia penyelesaian data mudah alih yang inovatif global, kini telah melancarkan GlocalMe® Inside, perkhidmatan data berkuasa yang direka untuk pengembara dan perniaga. GlocalMe® Inside menyediakan liputan rangkaian di 100+ negara dan wilayah, didayakan oleh teknologi CloudSIM dan disampaikan melalui perkongsian yang luas dan memastikan caj data tempatan yang adil bagi pelanggannya. Langkah ini menandakan pengenalan era baru gangguan positif untuk perniagaan rentas sempadan, pengurusan perbelanjaan, kemudahan, fleksibiliti dan perlindungan rangkaian global yang mantap untuk kebolehpercayaan perkhidmatan.


Di samping inovasi perkhidmatan baru ini, uCloudlink juga memperkenalkan dua model jenama GlocalMe® Inside World yang baru, di mana perkhidmatan tersebut telah dipasang sebelum ini.

Sehingga April 2018, perkhidmatan GlocalMe® Inside yang baru telah dilancarkan di Hong Kong dengan kerjasama Jalur Lebar Hong Kong. Syarikat itu juga dalam perbualan aktif dengan pelanggan dan rakan kongsi yang berpotensi di seluruh pasaran utama di Asia dan Amerika Utara, membincangkan pelancaran jejak global perkhidmatan GlocalMe® Inside dalam masa terdekat.

Elitek adalah jenama telefon pertama yang akan dilancarkan dengan perkhidmatan yang tertanam. uCloudlink menjangkakan untuk melihat kerjasama yang semakin pesat dengan lebih banyak jenama telefon pihak ke-3 pada masa depan yang mana perkhidmatan data mudah alih GlocalMe Dalam akan tersedia, menjadikannya Telefon Dunia yang pertama.

Hasil perayauan global tidak meningkat dengan ketara dengan pertumbuhan pelancong antarabangsa dan pengguna telefon pintar seperti yang diharapkan oleh syarikat penerbangan. Sebab utama ialah ketakutan pengguna terhadap caj perayauan data yang tinggi. "Teknologi dan inovasi yang mengganggu kami dibina atas kemudahan pelanggan dan pengurusan kos yang tulen mengubah semua ini", dia menyimpulkan.

Pelan data tanpa had bersama pakej pay-as-you-go


Perkhidmatan Dalam Dalam GlocalMe® mengamalkan model bayaran bulanan dengan data global yang tidak terhad. Selain pelan bulanan, pelanggan yang memerlukan penggunaan data tambahan atau kelajuan sambungan yang lebih tinggi boleh mempertimbangkan pakej bayar-bayar yang ditawarkan oleh GlocalMe® Inside, yang tersedia untuk pembelian menggunakan Aplikasi GlocalMe® Connect. Di samping itu, 24/7 sokongan pelanggan selepas jualan disediakan untuk membantu pelanggan di mana sahaja mereka berada.


Satu lagi ciri penting perkhidmatan GlocalMe® Inside terletak pada teknologi Pemilihan Rangkaian Pintar yang revolusioner, memastikan pengguna data sentiasa bersambung dengan isyarat yang paling pantas dan paling dipercayai.

Telefon bimbit antarabangsa yang sebenar - GlocalMe® Inside World Phone


GlocalMe® Inside World Phone mempunyai dua model: S1, telefon pintar dan P1, telefon ciri. Kedua-dua telefon bimbit menyokong pengurusan jalur frekuensi penuh untuk penggunaan transnasional yang tulen.


World Phone S1:

Operating system: Android
CPU : Qualcomm
Network parameter : Full range frequency
Display : 5.5 Inch
Colors : Gold, Black, Blue
Hotspot capacity : Can connect a maximum of 8 devices 
Suggested global retail price : MYR 1,324.90 dengan 20G global data
(data valid for 365 days) 


World Phone P1:

Operating system : Android
CPU : Qualcomm
Network parameter : Full range frequency
Display : 2.4 Inch
Colors : Blue, Orange 
Hotspot capacity : Can connect a maximum of 5 devices
Suggested global retail price : MYR 935.215 dengan 20G global data
(data valid for 365 days)

Pra pesanan GlocalMe® Inside World Phone S1 kini boleh didapati di: www.glocalme.com/worldphone/pre-order. Jualan rasmi GlocalMe® Inside World Phone S1 akan bermula pada 15 Mei 2018. Sila layari laman web berikut untuk mengetahui lebih lanjut mengenai saluran jualan: www.glocalme.com/package/purchase

Reputasi uCloudlink sebagai peneraju yang mantap dalam teknologi CloudSIM dan penyelesaian data mudah alih mantap, dan dengan 60% + bahagian pasaran Wi-Fi poket di China, syarikat itu sedang membangun kepemimpinannya dalam bidang ini. Diasaskan oleh pemimpin ICT yang bersemangat untuk mewujudkan model perniagaan yang berpandangan ke hadapan untuk industri rangkaian mudah alih, uCloudlink berkembang dari permulaan kepada perniagaan global dalam masa yang singkat. uCloudlink telah membuktikan keupayaan dalam menyediakan akses dan sokongan volum tinggi untuk penggunaan data mudah alih global.





16 April 2018

Lima Item Yang Berharga Lambang Politik Malaysia Tersedia Di CAROUSELL Sempena PRU-14

 
Ketika Malaysia sedang sibuk untuk pilihan raya yang akan datang, sesetengah usahawanan telah menjual barang-barang yang diilhamkan secara politik di Carousell, salah satu daripada pasaran terdahulu yang terbesar dan terpantas di dunia.

Berikut adalah lima item unik yang kami dapati di pasaran untuk membantu mencetuskan demam pemilihan menjelang Pilihanraya Umum Ke-14:
 

1) Tun Dr Mahathir Mohammad's Horse Riding Statue


Berat kira-kira 3kg, sebuah patung yang menunggang Tun Dr Mahathir Mohammad adalah karya yang dihasilkan dan menghasilkan Wizart Studio Sdn Bhd sebagai penghormatan terhadap bekas Perdana Menteri Malaysia. Satu kemudian dibentangkan kepada Tun Dr Mahatir sebagai memento.


"Ini adalah satu-satunya patung yang dihasilkan studio saya untuk menyampaikan kepada Tun Dr Mahathir sendiri. Terdapat hanya 2 salinan di dunia! Satu dengan Tun Dr. Mahathir, dan yang lainnya dijual di Carousell, "kata Dina Yahya (Carousell Store: _min_onepitstop).

2) Memorabilia Vintage Merdeka


Pemungut memorabilia politik berusia 48 tahun, Adrian Ung mula mengumpul sejak tahun 1997 dan kini mengira lebih daripada 200 item dalam koleksinya dari buku, pernyataan, cawan, plak, surat khabar, risalah dan poster. Tertarik dengan nilai nostalgia, beliau terus mengamati seluruh dunia untuk memorabilia politik Malaysia yang tidak ternilai.


"Saya sentiasa terpesona dengan barangan vintaj. Saya mengetengahkan barangan Merdeka dan Malaya kerana mereka jarang, terutamanya kepada rakyat Malaysia. Saya biasanya mendapati kepingan-kepingan yang lebih tua lebih menarik, itulah sebabnya saya biasanya mengumpul barang-barang dari era 50-an hingga 80-an atau lebih awal. Saya memburu mereka dalam talian dan di pasar lambak di seluruh Malaysia & Singapura, "kata Adrian (Kedai Carousell: nicimeow)
 

3) 14-karat Gold Ring UMNO


Ia sentiasa menarik untuk dikaitkan dengan politik, tetapi mengekalkan cincin emas 14 karat oleh parti politik juga sangat sejuk dan cara yang bagus untuk menunjukkan sokongan anda kepada parti. Cincin itu kini dijual di Carousell untuk RM1,800.


Akmal bin Azman, 21, (Kedai Carousell: akmalazmn) berkata, "Ini cincin UMNO milik rakan pengumpul saya yang sedang mencari jalan untuk menjual beberapa koleksi peribadi beliau. Carousell telah membantu kami untuk menjual banyak barang-barang kami dan tidak lama lagi membuat perkongsian antara kami. Ia menjadi penjana pendapatan untuk kami. Ini cincin UMNO emas 14-karat yang unik dan unik akan menjadi salah satu milik kita yang paling berharga yang dijual di Carousell, dan kami berharap ia akan menemui pemilik baru."
 

4) Posisi Undi Barisan Nasional 1990


Poster lama yang tertulis di Jawi, mungkin untuk kawasan pedalaman Utara, adalah satu daripada hanya dua poster yang mempunyai penjual.


"Saya mempunyai dua keping poster ini - satu untuk saya dan satu untuk ayah saya. Sukar untuk mencari kepingan sejarah dalam keadaan pudina. Saya menjualnya sekarang kerana saya ingin memberikan orang lain dan peluang untuk mendapatkan memorabilia yang jarang berlaku ini, "kata Muhammad Hazim Bin Mohd Ridzuan. (Carousell Store: genuineforless).
 

5) Najib Razak dan Khairy Jamaluddin Mengilhamkan Cupcakes untuk Dijual!


Nurfazlyana Shahira bt Mohd Rosli bekerjasama dengan pembuat bakeri untuk menghasilkan roti nangka kolada Najib Razak dan kek coklat coklat Khairy Jamaluddin yang akan menjadikan hadiah unik untuk rakyat Malaysia.


"Cupcakes adalah salah satu pencuci mulut yang tidak mempunyai sempadan ketika datang ke kreativiti. Mewujudkan satu siri cupcakes yang diilhami oleh tokoh politik seperti Perdana Menteri dan Menteri Belia dan Sukan kami membantu memberi perhatian lebih kepada senario politik dan potensi kreativiti kuliner Malaysia. Saya berharap rakyat Malaysia akan menikmati kekayaan politik kita, sama seperti cupcakes kita. "(Carousell Store: fazly_ana)

Diasaskan pada tahun 2012, Carousell adalah pasaran iklan mudah alih untuk membeli dan menjual barang-barang baru dan kedua yang terdapat di Malaysia, Singapura, Indonesia, Taiwan, Hong Kong dan Australia. Untuk maklumat lanjut, ikuti mereka di www.facebook.com/carousell.my atau muat turun aplikasi Carousell dari Apple Store atau Google Play Store.








13 April 2018

Logitech G Melancarkan Speaker PC dan Papan Kekunci Mekanikal dengan LIGHTSYNC

 
Logitech G, sebuah jenama Logitech mengumumkan dua penambahan baru kepada keluarga alat permainan berprestasi tinggi mereka. Pembesar Suara PC Logitech® G560 adalah sistem pembesar permainan berdedikasi pertama dengan Logitech G LIGHTSYNC ™ yang maju, sebuah teknologi yang menyegerakkan cahaya dan bunyi kepada permainan. 


Menyertai speaker adalah Logitech® G512 Keyboard Permainan Mekanikal yang baru. Logitech G512 juga mempunyai LIGHTSYNC RGB, menyediakan pilihan dua suis utama mekanikal Romer-G ™ dan pengalaman yang selesa. Logitech G terus mengembangkan rangkaian alat berprestasi tinggi yang dibina untuk keperluan pemain, dan mendorong inovasi dalam RGB ke tahap yang lebih mendalam.

"Matlamat kami dengan kedua-dua produk ini adalah untuk melengkapi G502 kami, tetikus permainan terlaris di dunia," kata Encik KP Sim, Country Lead untuk Singapura, Malaysia dan Filipina. "Dengan teknologi LIGHTSYNC kita dapat menambah kecerdasan sebenar untuk apa yang boleh dilakukan lampu RGB - menyegerakkan pencahayaan audio dan RGB ke permainan dalam skrin. Jika anda sudah memiliki G502, maka papan kekunci G512 baru dan penceramah G560 dengan LIGHTSYNC adalah cara sempurna untuk menyelesaikan desktop anda dan membuat penyelesaian yang sangat mendalam".

Pembesar Suara PC Kebanyakan Imersif


Mendengar setiap perincian sebagai pereka permainan yang dimaksudkan dengan penceramah permainan pertama dari Logitech G. Logitech G560 menyediakan kuasa 240 Watts Peak / 120 Watt RMS, yang memberikan bunyi luar biasa untuk muzik dan permainan PC, dan audio 3D dengan DTS: X® Ultra 1.0 untuk audio kedudukan dalam permainan. 

Bersama ini meningkatkan ketepatan, dan menguatkan keamatan dan realisme, memberikan pemain pengalaman yang lebih mendalam dan menyenangkan. Penceramah G560 dibina di atas warisan 25 tahun yang kaya dengan Logitech dalam merancang peranti audio premium.
Dikuasakan oleh teknologi LIGHTSYNC maju, Logitech G560 menyegerakkan pencahayaan RGB yang cemerlang dan audio yang kuat dalam masa nyata untuk dipadankan dengan tindakan permainan di skrin. Kesan cahaya dan animasi boleh diubahsuai di sekitar 16.8 juta warna, dengan empat zon pencahayaan. Logitech G560 mempunyai pelbagai pilihan sambungan termasuk USB, 3.5mm dan Bluetooth. 

Ini digabungkan dengan teknologi Logitech Easy-Switch ™ yang terbina dalam membolehkan anda beralih dengan lancar antara empat peranti yang bersambung seperti PC, telefon pintar dan tablet, supaya anda boleh mendengar senarai main kegemaran anda dari telefon anda semasa memainkan permainan PC. Teknologi LIGHTSYNC juga berfungsi dengan kandungan video dan muzik yang membolehkan anda menikmati cahaya yang menyemarakkan dan bunyi di luar permainan.

Papan Kekunci Permainan Mekanikal Powered oleh LIGHTSYNC


Logitech G512 mengambil reka bentuk yang memenangi anugerah Logitech dalam papan kekunci ke tahap seterusnya dengan pencahayaan RGB dan sokongan LIGHTSYNC. Papan kekunci menawarkan pilihan dua suis utama mekanikal Logitech G eksklusif Romer-G, Romer-G Tactile dan Romer-G Linear. Versi sentuhan memberikan maklum balas sentuhan lembut semasa bertindak untuk pemain yang lebih suka maklum balas langsung, sementara versi linear memberikan anda keystroke licin. 

Semua kekunci Romer G menawarkan persembahan gred persaingan yang cepat dan tenang, dan pencahayaan tajam yang terang, semuanya dalam kunci yang lebih dipercayai dan tahan lama daripada suis mekanik standard. Suis memainkan hingga 25 peratus lebih cepat daripada pesaing utama pada jarak 1.5mm, digabungkan dengan gerakan 45g berkuat kuasa rendah, untuk memberi respons segera.

Logitech G512 mempunyai kesungguhan atas aluminium pesawat kelas anodized dan menyikat 5052 untuk reka bentuk premium yang nipis dengan ketahanan tegar dan port passthrough sambungan USB bersepadu.

Harga Pasaran


Keyboard Gaming Logitech G560 dan G512 Keyboard Permainan Mekanikal dijangka boleh didapati di Malaysia pada awal bulan Mei untuk cadangan harga runcit MYR 999.00 (Termasuk GST) dan MYR 579.00 (Termasuk GST) masing-masing. Papan kekunci tersedia dalam Karbon hitam. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web kami, blog kami, atau berhubung dengan kami @Logitech.










Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter