Jumlah Paparan Halaman

1 Oktober 2020

realme Personal Care Series Melancarkan SMART CARE IS NOW

Posted by   on


realme Malaysia adalah jenama 'Dare to Leap' yang membawa peranti penentu trend inovatif dan teknologi untuk rakyat Malaysia dalam gaya hidup harian mereka. Dalam dua tahun terakhir, realme telah membawa pelbagai kategori produk mulai dari telefon pintar hingga produk AIoT. Bersempena dengan Festival Pertengahan Musim Gugur, realme dengan bangga mengumumkan momen Dare to Leap kami yang seterusnya yang juga akan membuat Chang'E bangga ketika kami memasuki segmen penjagaan diri di Malaysia. Untuk tidak meletupkan gelembung anda, kami tidak melancarkan kuih bulan!


Oleh itu, teknologi dan inovasi terkini realme akan segera tersedia dalam segmen penjagaan diri di Malaysia. Kami percaya bahawa kesihatan keseluruhan kami sama pentingnya dengan pemproses di telefon pintar. Produk penjagaan diri realme terkini menggabungkan kepakaran realme dalam AIoT dan gaya hidup pintar untuk membolehkan pengguna ‘tetap segar’ dan ‘merakam perubahan anda’.


Peminat tidak lama lagi dapat menikmati pengalaman yang lebih pintar dan memulai perjalanan gaya hidup baru dengan bidang yang sebenar. Nantikan pelancaran produk penjagaan diri pertama yang sebenar melalui live streaming di laman Facebook realme pada 5 Oktober 2020 (Isnin) jam 12.00 malam.


Penjagaan Pintar TerKini! Terima kasih.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter