Jumlah Paparan Halaman

12 Mac 2019

Kolaborasi Tourism Malaysia Dengan ShopBack Sempena Online Travel Fair Cuti-Cuti Malaysia

 
Mengiktiraf pertumbuhan tempahan perjalanan dalam talian di Malaysia, Tourism Malaysia baru-baru ini menyokong Online Travel Fair terbesar yang dianjurkan oleh ShopBack Malaysia dari 11 hingga 17 Mac 2019, dan memuji usaha syarikat itu untuk memikat para pelancong untuk berkeliling Malaysia dengan bonus perjalanan yang menarik dan cashback.


Dato 'Dr. Ammar Abd Ghapar, Pengarah Kanan, Bahagian Domestik & Acara, Tourism Malaysia berkata, "Ini adalah tahun ketiga Tourism Malaysia menyokong usaha ShopBack Malaysia dalam mempromosikan perjalanan domestik. Dalam dua tahun kebelakangan ini, ia telah melancarkan siri video Ketua Pegawai Pelancongan untuk mempamerkan keindahan tanah kita kepada orang ramai, dan tahun ini kami memperluaskan sokongan kami ke Pameran Perjalanan Online ShopBack, pameran e-pelancongan terbesar di Malaysia yang diadakan dengan kerjasama para peniaga rakan kongsi termasuk Agoda, Booking.com, Expedia, Malaysia Airlines, BusOnlineTicket, KLOOK, Traveloka, Trip.com, dan banyak lagi." 

"Pameran TravelBack Online Online yang lalu mencapai pertumbuhan 100% tahun ke tahun. Ini jelas menggalakkan dan bersama-sama dengan usaha berterusan sektor awam serta pemain e-dagang swasta, kami yakin dapat meningkatkan prestasi industri ke arah matlamat Visit Malaysia 2020", kata Dato 'Dr. Ammar.

Alvin Gill, Pengurus Besar ShopBack Malaysia, menyatakan bahawa setiap tahun, beratus-ratus ribu pelancong menggunakan ShopBack untuk membuat tempahan perjalanan dengan Agoda, Booking.com, Expedia, Malaysia Airlines dan lain-lain kerana ia menjimatkan lebih banyak wang. "Melalui perkongsian istimewa dengan semua laman pelancongan dalam talian, pelancong boleh mendapatkan sehingga 8% cashback pada setiap tempahan perjalanan. Maksudnya jika bilik hotel berharga RM500, seorang pelancong hanya perlu membuka web / app ShopBack, klik ke laman saudagar kami untuk membuat tempahan dan dia akan mendapat rebat tunai RM40 dari kami. Harga tempahan adalah sama, tetapi anda akan mendapat cashback dalam akaun ShopBack anda jika anda menggunakan kami." 


"Sempena Pakej Perjalanan Dalam Talian pertama kami pada 2019, kami juga memberi tambahan bonus tunai kepada RM25 untuk semua pelancong yang membeli pakej penerbangan, penginapan dan pakej perjalanan ke mana-mana destinasi Malaysia melalui platform kami dari 11 hingga 17 Mac 2019. Kami benar-benar berbesar hati untuk mendapat sokongan Tourism Malaysia untuk kempen ini - bersama-sama kita dapat memberi kuasa kepada lebih ramai orang untuk menemui semula makanan, seni, alam dan budaya di negara ini dan mencipta kenangan indah bersama keluarga dan rakan-rakan mereka di sini," tambah Alvin.

Laman pemulangan tunai utama berfungsi dengan pelbagai laman pelancongan yang meliputi perkhidmatan penerbangan, bas, perjalanan, penginapan dan perkhidmatan pelancongan untuk menawarkan rebat tunai atas diskaun yang disediakan oleh peniaga. Mendaftar ke ShopBack adalah percuma. Lebih 1 juta rakyat Malaysia menggunakan ShopBack pada masa ini, dan lebih daripada RM30 juta cashback telah diberikan kepada pengguna tempatan sejak tahun 2015.

Dapatkan maklumat lanjut, sila lawat https://www.shopback.my/ atau ikuti https://www.facebook.com/ShopBackMalaysia.







6 Mac 2019

Yoodo Perkhidmatan Mudah Alih Digital Pertama Seumpamanya Di Malaysia

 
Yoodo, perkhidmatan mudah alih digital pertama yang disesuaikan untuk rakyat Malaysia, kini meraikan ulang tahun pertama dan memberi kuasa kepada pengguna dengan fleksibiliti dan kawalan perkhidmatan mudah alih. Dengan pakej yang sesuai menyelaraskan data, suara dan mesej, dengan sehingga 1,000 kemungkinan kombinasi. 

Mr Chow Tuck Mun, Head of Yoodo

Yoodo telah melancarkan peraturan lama rancangan mudah alih, membawa kebebasan kepada pengguna. Pelanggan bebas untuk menyesuaikan pakej mereka bersama-sama keupayaan untuk menambahkan secara automatik atau memperbaharui auto. 


Mr Chow Tuck Mun, Head of Yoodo berkata, "Pelanggan mudah alih semakin bijak dan mencari lebih banyak mengawal apa yang mereka mahukan. Kami masuk pada masa yang tepat setahun lepas menyampaikan kebebasan dan ketelusan sebenar melalui rancangan kami yang disesuaikan." 

Sejak dilancarkan pada tahun 2018, Yoodo telah memperolehi komuniti pengguna yang kuat dan sangat menyokong, yang dikenali sebagai Yooders. Pertumbuhan ini didorong bukan hanya oleh penawaran produk unik Yoodo tetapi juga sokongan yang kuat daripada Yooders dan maklum balas daripada komuniti. Yoodo terus mendengar para pelanggannya untuk idea-idea dan kemungkinan baru yang dapat membantu meningkatkan platformnya. 


Yoodo meraikan ulang tahunnya yang pertama dengan memberi penghargaan kepada pelanggan setia mereka yang telah menjadi pelanggan sejak awal, dengan barang istimewa termasuk telefon pintar baru dan edisi terhad Hoodie Yoodo. Lain-lain acara yang telah menandakan ulang tahun Yoodo adalah Hari Komuniti Yoodo yang pertama yang mempunyai perhimpunan besar pengguna yang datang untuk meraikan dan merebut peluang untuk tawaran-tawaran yang akan datang. 

Penajaan Kejohanan Nasional PUBG MOBILE rasmi Malaysia dan penajaan pasukan pemenang, Gank FTY, sebagai pasukan pilihan Yoodo rasmi pertama yang akan menyaksikan pertandingan PUBG MOBILE yang akan datang di seluruh negara. 


Perkara menarik lain dari Yoodo pada tahun lalu termasuklah pakej Roam Like Home yang membolehkan pengguna melakukan perjalanan kepada 53 negara yang berbeza dengan pelan Yoodo . Roaming mereka semua pada kadar rata sama ada RM10 atau RM20 dan ada 20GB PUBG MOBILE iaitu data khusus untuk pemain yang kini bebas melalui promosi berterusan. 

Kalau anda tanya dimana nak dapatkan sim kad Yoodo ia hanya dilakukan secara dalam talian di www.yoodo.com.my. Segala urusan boleh dilakukan hanya dihujung jari. Anda juga bebas untuk mengubah segala keperluan untuk telefon pintar dengan memuat turun aplikasi Yoodo di Google Play Store dan Apps Store. Jadi sebahagian daripada Yoodo sekarang.







4 Mac 2019

VIVO Rock Rakyat Malaysia Dengan Jualan SuperDay Di Sunway Pyramid

 
Vivo baru sahaja menyusul dengan pelancaran telefon pintar V15 Pro dan V15 kali ini terus buat SuperDay Sale di Sunway Pyramid di mana orang ramai dijemput untuk persembahan dan permainan dan mereka yang mula-mula membeli telefon pintar menerima hadiah percuma eksklusif. 200 orang pertama yang membeli model siri V15 juga membawa pulang DJI Tello Drone percuma.


Orang ramai dapat mencuba ciri-ciri yang berbeza dari telefon pintar yang dilengkapi dengan Kamera Penyambut Mendatar 32MP yang pertama di industri dan menaik taraf teknologi AI, membawa pengguna telefon pintar skrin penuh yang menakjubkan dengan pembantu peribadi pintar yang memahami dan mengantisipasi keperluan mereka.


Orang ramai juga dijemput untuk mengambil bahagian dalam cabaran 15 saat untuk memenangi beberapa hadiah percuma dengan menangkap gambar-gambar kreatif atau selfies di tempat itu dan menyiarkannya di media sosial dengan hashtags yang berkaitan dan penandaan Vivo Malaysia.


Jualan Superday Vivo di seluruh negara di Perak, Pulau Pinang, Lembah Klang, Johor, Pahang, Sabah dan Sarawak mewujudkan kesedaran dan penglibatan lebih tinggi dengan rakyat Malaysia mengenai ciri dan kelenturannya sebagai telefon pintar terbaik di pasaran.


Vivo tiba di Malaysia pada tahun 2014 dan sejak itu telah berkembang pesat memperkenalkan 40 model telefon pintar dengan selebriti tempatan Dato 'Sri Siti Nurhaliza dan Janna Nick sebagai duta ras mereka.

Maklumat lanjut boleh didapati di http://www.facebook.com/VivoMalaysia.










27 Februari 2019

VIVO V15Pro Dilancarkan Di Malaysia Bersama Duta Dato Sri Siti Nurhaliza Dan Janna Nick

 
VIVO hari ini melancarkan telefon pintar V15Pro yang baru di Malaysia. V15Pro adalah model pertama Vivo selepas NEX untuk menggabungkan peningkatan pada Kamera Depan Pertama. Ia mengemas kini teknologi AI, membawa pengguna telefon pintar skrin penuh yang menakjubkan dengan pembantu peribadi pintar yang memahami dan mengantisipasi keperluan mereka.


Vivo sekali lagi memecahkan tempat baru dengan meningkatkan pengalaman mudah alih dengan tambahan siri terbaru V yang mampu dimiliki itu yang memuatkan banyak teknologi mewah yang biasanya mempunyai hanya telefon yang paling premium.


Selain Camera Front Elevator, V15Pro termasuk teknologi canggih seperti Kamera AI Triple yang mengambil pro-fotografi pada telefon pintar ke level lain, serta Pengimbasan Cap Jari Dalam Paparan.

Kamera Hadapan Memaparkan Super AMOLED Ultra FullView


Mengambil inspirasi daripada NEX terancam, V15Pro membawa Camera Front Elevating yang sama, tetapi lebih baik. V15Pro dilengkapi dengan kamera depan 32MP yang mengejutkan untuk menangkap gambar yang lebih baik dengan kejelasan yang tidak dapat ditandingi. Vivo telah meningkatkan lagi mekanik Kamera Depan Menaik di V15Pro. Penambahbaikan reka bentuk juga memastikan kamera cukup kuat untuk menahan keausan harian.

Kamera Peningkatan Berkelas yang inovatif yang pertama kali bermula pada MWC 2018 sebagai konsep dan dipaparkan dalam NEX pertama telah mencipta paparan skrin penuh yang ideal tanpa menjejaskan kualiti gambar atau kedudukan kamera. Dengan penghapusan takik itu, V15Pro kini mempunyai nisbah skrin-ke-badan 91.64% yang mengejutkan, mencipta pengalaman tontonan yang tidak pernah dilihat sebelumnya untuk permainan dan tontonan video. Super AMOLED Ultra FullView ™ Display pada V15Pro kini mempunyai nisbah aspek 19.5: 9, dan 6.39 inci diagonal. Bilah sampingan dan bahagian atasnya telah dikurangkan kepada 1.75mm dan 2.2mm silinder tipis.
Tangkap Shot Perfect dengan Kamera Triple AI yang Menakjubkan.

V15Pro dilengkapi dengan penyelesaian AI-embedded yang mengambil pengalaman fotografi mudah alih ke peringkat seterusnya. Dengan Kamera Triple AI, V15Pro membolehkan pengguna mengambil gambar dengan kejelasan yang menakjubkan dan perspektif yang lebih luas.


Pengguna dengan mudah dapat menangkap gambar kelas profesional dengan snap, terima kasih kepada 48 Juta Sensor Quad Pixel, Kamera Rangkaian 8MP AI Super Wide-Angle, dan Kamera Kamera 5MP. Teknologi "empat-dalam-satu piksel" di kamera belakang utama menggabungkan empat piksel ke satu piksel besar untuk menyampaikan foto berkualiti tinggi 12MP walaupun dalam kegelapan. Kamera AI Super Wide-Angle boleh mengembangkan sehingga 120 darjah, menangkap lebih ramai orang dan tembakan landskap penuh.

Perkakasan berkuasa ini dilengkapi dengan AI untuk membuat foto profesional-mengambil angin. Meminjam dari V11, V15Pro dilengkapi dengan ciri-ciri fotografi AI termasuk AI Face Beauty dan AI Portrait Framing. Mod Malam Super AI yang baru membuat malam gemetar menembak sesuatu yang lalu, kerana pengguna kini dapat menangkap pemandangan malam yang menakjubkan tanpa tripod atau kamera DSLR.

AI Super Night Mode dengan serta-merta boleh mengambil banyak foto pada pendedahan yang berbeza. Ia kemudiannya menggabungkan mereka dengan sangat baik untuk meningkatkan kecerahan dan kejelasan, yang bermaksud adegan malam kini boleh ditangkap dengan tahap terperinci dan kestabilan yang tinggi.

Dengan ciri AI Body Shaping yang baru, pengguna kini boleh melihat secara semulajadi sempurna dengan menyesuaikan setiap aspek badan seperti pinggang dan kaki - pengguna tidak lagi perlu menggunakan aplikasi pengeditan foto untuk melihat yang terbaik.

Teknologi Pengimbasan Cap Jari 


V15Pro juga menggabungkan Teknologi Pengimbasan Cap Jari Perakam In-Display Vivo, yang kini berada di generasi ke-5 dengan kepadatan piksel cap jari yang lebih tinggi dan algoritma yang lebih canggih yang membolehkan pengguna membuka kunci telefon mereka dengan cara yang lebih selamat dan intuitif.


Tanpa pad jari fizikal, penutup belakang yang licin menggunakan Reka bentuk Spektrum Spektrum unik di Topaz Blue atau Coral Red, yang mencerminkan warna yang berbeza pada sudut yang berbeza, melengkapkan inovasi futuristik yang ditempatkan di dalam V15Pro.
Prestasi AI-Powered untuk Pengalaman yang lebih lancar dan lebih intuitif

Vivo AI telah membuat satu lagi lompatan ke hadapan, dengan Jovi yang lebih berkuasa, pembantu peribadi yang memahami keperluan dan keinginan anda lebih baik dari sebelumnya.


Jovi Image Recognizer yang berkuasa AI yang baru ini mempunyai akses kepada hampir 100 platform e-dagang arus perdana seperti Shopee dan Zalora, sehingga dapat dengan mudah mencari melalui pangkalan data lebih dari setengah bilion produk untuk Anda. Dengan imbasan mudah, kini anda boleh mencari terus produk yang anda perlukan dan menikmati membeli-belah AI futuristik.

Cuma gunakan Smart Button yang baru di sebelah V15Pro untuk melepaskan kuasa AI. Satu akhbar mengaktifkan Pembantu Google, sementara dua panggilan Jovi Image Recognizer menjadi tindakan. Ia mudah, intuitif, dan cepat. V15Pro juga mempunyai arahan suara tersendiri yang dibangunkan dengan kerjasama Google untuk menjawab keperluan anda. Sama ada anda mahu mengaktifkan AI Face Beauty, membersihkan memori telefon, atau mencari gambar makanan dalam album anda, hanya utamakan arahan dan V15Pro akan melakukannya untuk anda dengan serta-merta.

Pemain yang suka bermain akan menyukai Mod permainan 5.0 yang dipertingkatkan. Ia datang dengan Mod Persaingan baru yang memperuntukkan sumber sistem untuk mengutamakan prestasi permainan, dan Dual-Turbo, yang mengurangkan bingkai-turun sebanyak 300% dan meningkatkan permainan yang lancar.

V15Pro dikuasakan oleh pemproses Snapdragon 675AIE Octa-core dengan RAM 6GB + 128 ROM, memastikan prestasi ultra lancar. Pengguna juga boleh mempunyai ketenangan fikiran bahawa telefon mereka akan berjalan dan berjalan pada setiap masa terima kasih kepada teknologi Pengecasan Fast Dual Smart terbaru Vivo, yang mendahului V15Pro sehingga kira-kira satu perempat kuasa dalam hanya 15 minit.

Pasaran Malaysia


V15Pro di Topaz Blue dan Coral Red boleh dibuat untuk pra-pesanan, yang dilengkapi dengan kotak hadiah percuma di Malaysia dari 26 Februari hingga 1 Mac 2019 melalui pameran bergerak di lokasi terpilih, Kedai Konsep Vivo, peniaga sah dan rakan kerjasama.


Selain itu, Vivo juga akan mengadakan V15 Pro Superday Sale pada 2 Mac 2019 di Sunway Pyramid (Blue Concourse) di mana burung awal akan menerima drone selfie DJI Spark percuma (pada asas pertama berkhidmat pertama) dan kotak hadiah Vivo.

Orang ramai juga digalakkan mengambil bahagian dalam pertandingan yang menarik dan hadiah yang akan diadakan di laman Facebook Vivo (http://www.facebook.com/VivoMalaysia).

Tunggu lebih banyak maklumat mengenai Jualan Super Vivo V15Pro pada 2 Mac 2019.








26 Februari 2019

CAROUSELL Mencatatkan Rekod 45.1% Penyenaraian Produk Musim Tahun Baru Cina

 
Carousell, salah satu daripada pasaraya iklan terbesar dan paling cepat berkembang di dunia, hari ini berkongsi bahawa bilangan penyenaraian di platform meningkat 45.1% kepada 678,853 penyenaraian semasa musim perayaan Tahun Baru Cina. Fesyen wanita, fesyen Lelaki, Produk Kesihatan & Kecantikan, Produk Bayi & Kanak-kanak, dan Alat adalah lima kategori teratas di platform sepanjang tempoh tersebut.


Ini dibandingkan dengan tempoh yang sama tahun lepas apabila penyenaraian di Carousell meningkat sebanyak 20%, membuktikan bahawa platform itu proaktif dalam pendekatannya untuk mempromosikan pengutipan, dan menjual barangan yang tidak digunakan dan kurang digunakan di rumah.

"Musim perayaan Tahun Baru Cina adalah apabila rumah tangga tradisional meremehkan sebagai sebahagian pembersihan musim bunga dan sebagai persediaan untuk perayaan tahunan. Lonjakan penyenaraian di Carousell pada tahun ini menunjukkan bahawa rakyat Malaysia semakin menyedari nilai setiap barangan dan bukannya membuang barang-barang yang memilih untuk menyenaraikan barang-barang mereka yang dicuri di Carousell," kata Tang Siew Wai, Ketua Carousell Malaysia.

Pada tahun ini, Carousell telah mengambil inisiatif untuk melancarkan pembersihan musim bunga dan mempromosikan pengulas, yang membawa kepada pembebasan empat video dalam talian sebagai sebahagian daripada kempen "Jual di Carousell". Siri yang menggambarkan keluarga empat pembersihan musim bunga sebagai persediaan untuk musim perayaan telah berjaya memperoleh lebih daripada 4.1 juta view pada pelbagai platform media sosial.

Siew Wai juga mengakui bahawa peningkatan pesat dalam penggunaan internet di seluruh Malaysia turut menyumbang kepada peningkatan. "Lebih ramai rakyat Malaysia kini boleh mengakses Carousell dengan mudah membeli dan menjual barangan yang dicuri pada harga yang berpatutan."

Pada 11 Januari 2019, Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mengumumkan bahawa sejumlah 87.4 peratus penduduk Malaysia menggunakan Internet berbanding 76.9 peratus pada 2016. Kenyataan itu juga menunjukkan bahawa transaksi digital juga berada pada aliran menaik kerana pengguna Internet pemangkin dalam membangunkan ekosistem digital yang lebih luas di negara ini.

Satu tinjauan yang dilakukan oleh Carousell pada akhir 2017 mendedahkan bahawa 46 peratus Carousellers di Malaysia mempunyai sembilan item yang tidak digunakan atau tidak digunakan di rumah. Hanya 29 peratus daripada kumpulan ini akan menjual barangan mereka untuk pendapatan tambahan.

Terdapat banyak kesempatan bagi rakyat Malaysia untuk mengetahui kegembiraan mengumumkan dan memperoleh sedikit wang tambahan pada masa yang sama. Maklumat lanjut, ikuti Carousell di https://my.carousell.com atau muat turun aplikasi Carousell dari Apple Store atau Google Play Store.







25 Februari 2019

Vivo Telefon Pintar China Mendapat Pertumbuhan 9% Pada Tahun 2018

 
Syarikat penganalisis pasaran teknologi global Canalys, melaporkan bahawa pasaran telefon pintar dari negara China keseluruhan telah jatuh 14% pada tahun 2018 dengan 400 juta unit. Tetapi Vivo telah mengatasi penurunan keseluruhan pasaran dan mgenalami peningkatan 9%.


"Kedudukan pasaran Vivo telah berubah dengan ketara," kata Yiting Guan, seorang Penganalisis Penyelidikan di Canalys. "Vivo kini mempunyai portfolio peranti yang lebih diperkemas, dengan pelbagai siri Y, siri Z dalam talian dan Nex eksperimen. Ia juga mendapat manfaat daripada strategi untuk meningkatkan kecekapan saluran runcitnya. Penukaran kadar pertukaran Renminbi / Dolar AS akan membantu Vivo, yang mempunyai pergantungan yang lebih besar di pasaran domestik berbanding saingannya dalam lima teratas." 

Vivo dijangka melancarkan telefon pintar Siri V15 terbarunya di Malaysia minggu depan yang akan menampilkan kamera hadapan 32MP yang pertama di dunia dengan duta jenama Dato 'Sri Siti Nurhaliza dan Janna Nick. Ia akan memacu kembali kepesatan dan perkembangan pengeluaran telefon ini di pasaran Asia.








24 Februari 2019

Tawaran Hebat Samsung Galaxy S10 Dan S10+ Sempena Ulang Tahun ShopBack

 
Anda telah mendengar atau menyaksikan kelebihan siri Samsung Galaxy S10. Bersempena dengan Ulang Tahun ke-4 ShopBack, Senheng menawarkan harga istimewa 6.5% untuk pengguna ShopBack pada pra-order Samsung S10 (128GB) dan S10+ (126GB dan 256GB), selain daripada freebies bernilai RM1479.


Ini bermakna selepas rebat tunai sebanyak 6.5%, harga untuk telefon pintar adalah:

128GB
- S10: RM 3084.60
- S10 +: RM 3458.60
* Tab Percuma A 7.0 + Galaxy Buds + 1 Tahun Jaminan Crack Screen

512GB
- S10 +: RM 4300.10
* Galaxy Watch 42mm + 1 Year Extended Warranty

Harga selepas belian balik di atas dikira berdasarkan bayaran penuh sekali. Bagi mereka yang memilih untuk ansuran / deposit, Cashback 6.5% akan dikira berdasarkan jumlah ansuran / deposit pertama. Pre-order berakhir pada 28 Februari manakala stok terakhir. Akses melalui https://www.shopback.my/senheng-promotion.

Selain itu, promosi Hari Ulang Tahun ke-4 ShopBack termasuk cash backs upsized khas dari aplikasi Lazada, aplikasi Shopee, Fave, Senheng, ZALORA, 11street, Qoo10, Lenovo, HP, Tempahan, com, Expedia , Trip.com, Sephora, Cotton-On, SportsDirect, serta 100% cashback, cashback jam bertuah, dan RM30K Shopping Spree Giveaway akan berjalan hingga akhir hari ini.






23 Februari 2019

Vivo Jenama Telefon Pintar Paling Dicintai Rakyat Malaysia

 
Dalam sebuah artikel baru-baru ini yang diterbitkan oleh portal industri perdagangan Pengiklanan & Pemasaran, Socialbakers, sebuah agensi analisis telah menyenaraikan Vivo sebagai jenama telefon pintar yang paling disukai oleh rakyat Malaysia dengan interaksi 6,514,169 dan 91,069 reaksi cinta di Facebook.


Menurut agensi analisis, jenama itu telah mendapat banyak cinta kerana Vivo menggunakan imej yang sangat visual untuk kandungannya dan menjual peranti yang cantik supaya sifat visual media sosial menjadikannya tempat yang sesuai untuk mempamerkan produknya dan melibatkan rakyat Malaysia.

Dalam satu kenyataan kepada A + M, Naib Presiden JAPAC, Charles Tidswell, berkata syarikat itu melihat jenama mendapat lebih banyak cinta pada media sosial tahun lepas berbanding pada tahun 2017. Menurut beliau, ini adalah "petanda yang baik" kerana ia bermaksud bahawa jenama pengguna mengikuti mempamerkan kandungan yang memacu reaksi Facebook yang paling dalam - cinta.

"Jenama yang ingin mendapatkan 'LOVE' lebih banyak daripada pengikutnya perlu memastikan mereka mempunyai pemahaman yang jelas tentang penonton mereka dan jenis kandungan yang bergema dengan mereka. Mempunyai maklumat ini di depan akan membolehkan jenama untuk membangunkan kandungan yang akan melibatkan penonton mereka dan menimbulkan interaksi," katanya.


Tidswell berkata bahawa jawatan yang cenderung untuk menarik perhatian pengguna adalah cenderung menjadi penyebab yang bermakna, haiwan kesayangan, landskap yang menarik dan percuma. Beliau mengesyorkan bahawa percubaan-percubaan pemasar untuk mengetahui apa yang khalayak mereka benar-benar suka sambil tetap relevan dan benar kepada jenama mereka.

Vivo tiba di Malaysia pada tahun 2014 dan sejak itu telah berkembang pesat memperkenalkan 40 model telefon pintar dengan selebriti tempatan Dato 'Sri Siti Nurhaliza dan Janna Nick sebagai duta rasmi mereka.






Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter