Jumlah Paparan Halaman

9 Januari 2017

Apa Yang Menarik Samsung Galaxy A Tahun Baru Ini

 
Tahun 2017 kali ini Samsung lebih yakin mengeluarkan produk yang jauh lebih bagus untuk kegunaan semua orang. Memulakan tahun dengan sesuatu yang baik iaitu Samsung Galaxy A antara keluarga terbaru dipasaran. Banyak kelebihan yang baru pada telephone kali ini.

Paling penting keluaran kali ini ia tahan IP68 kalis debu dan kalis air. Ia bukan setakat kalis air titisan sahaja tapi kalau kata device jatuh dalam takungan air sedalam 1.5 meter kurang dari 30minit pun masih mampu untuk beroperasi seperti asal.

Tangkap gambar yang luar biasa walaupun dalam cahaya rendah dengan kamera depan 16MP, f1.9 dan belakang kamera. Anda boleh menangkap lebih tajam foto walaupun dalam keadaan cahaya rendah. Ia juga mempunyai shutter terapung dioptimumkan untuk cengkaman yang lebih baik supaya imej kekal kabur bebas. Dan dengan cepat dan tepat Fokus Auto, anda akan dapat untuk merakam detik-detik tidak dapat dilupakan sebelum mereka melarikan diri.

Skrin kali ini dengan FHD Super AMOLED membuatkan anda menonton video dengan tayangan yang menyeronokkan pengalaman dengan lebih jelas dan paparan yang menakjubkan. Saiz skrin 5.7 inchi ia tidak terlalu besar dan terlalu kecil untuk letak ditapak tangan.

Jualan di Malaysia telah bermula dan boleh dibuat pembelian secara dalam talian di Lazada atau 11Street. Harga jualan di Malaysia untuk Galaxy A5 adalah RM1699 dan untuk Galaxy A7 pula RM1899 sahaja. Penuhi impian untuk miliki telephon pintar yang baru dari Samsung.






6 Januari 2017

Bosch Beri Tumpuan Kepada Pembantu Pintar Dalam Kehidup

 
Bayangkan anda mempunyai seorang pembantu peribadi atau malaikat penjaga dalam setiap aspek kehidupan. Seseorang yang sentiasa tahu sama ada anda meninggalkan ketuhar pada - walaupun anda sudah dalam perjalanan anda di suatu tempat dengan kereta, atau duduk di pejabat. Pada CES 2017, Bosch menunjukkan bahawa penyelesaian berhubung telah membuat wawasan ini satu realiti.


"Tunjuk cara adalah satu trend yang semakin meningkat dalam bidang perhubungan, dan kami memandu trend ini ke hadapan," kata Dr. Werner Struth, ahli lembaga Bosch pengurusan, semasa persidangan akhbar syarikat itu di CES 2017 di Las Vegas. Pada pameran perdagangan elektronik pengguna terbesar di dunia, pembekal global bagi teknologi dan perkhidmatan memberi tumpuan kepada domain berikut: rumah pintar, bandar pintar, mobiliti berhubung dan Industri 4.0.

Dengan peribadi yang semakin meningkat produk dan perkhidmatan, sambungan kini mencapai fasa seterusnya dalam pembangunan: "Dunia berhubung semakin emosi. Peranti menjadi sahabat pintar yang menjadikan kehidupan seharian lebih mudah dan selamat di rumah, di bandar, di dalam kereta dan di tempat kerja. " Menurut satu kajian baru-baru ini, lebih daripada 60 peratus daripada responden percaya bahawa pembantu pintar akal. "Bosch membentuk semua bidang dunia yang disambungkan. Kami set-up bermakna kita cukup bersedia untuk mengambil peranan utama dalam peribadi penyambungan, "kata Struth. 


Sangat beberapa syarikat industri mempunyai kepakaran setanding di ketiga-tiga tahap internet perkara: Bosch membawa pengalaman yang luas ke meja dengan teknologi sensor, perisian dan perkhidmatan, dan juga mempunyai awan IOT sendiri. Ini menjadikan syarikat kedai sehenti bagi Internet Perkara (IOT). Keselamatan data memainkan peranan penting dalam hal ini. "Pelanggan dan pengguna mempunyai ketelusan penuh dan membuat keputusan sendiri bagaimana data digunakan".

Selain itu, Bosch mempunyai matlamat untuk rangkaian 100 peratus daripada produk elektronik dan menawarkan pakej perkhidmatan digital bagi setiap produk. pelanggan adalah fokus utama di sini: "Teknologi Connected mesti sentiasa mempunyai manfaat", kata Struth. "Ia menjadi semakin penting untuk menawarkan fungsi tambahan pandai dan perkhidmatan yang bersesuaian dengan keperluan individu dan tabiat penggunaan," kata Struth. Terima kasih kepada peribadi produk dan penyelesaian melalui sambungan, ini adalah semakin mungkin.

Kereta mempunyai pembantu peribadi


Menjelang 2022, pasaran global untuk mobiliti berhubung dijangka berkembang sebanyak hampir 25 peratus setiap tahun. Dalam hanya beberapa tahun, kereta akan menjadi bahagian aktif IOT dan akan dapat untuk berkomunikasi dengan mod pengangkutan yang lain dan juga dengan rumah pintar. Pada CES 2017, Bosch membentangkan sebuah kereta konsep baru yang menunjukkan bagaimana bidang yang berbeza dalam kehidupan akan lancar saling pada masa hadapan. "Kenderaan itu akan memainkan peranan penting dalam komunikasi silang domain," kata Struth. 


Komunikasi peribadi antara kereta dan pemandunya juga akan diperluas: Fungsi baru menyambung kereta ke sekitarnya, rumah pintar dan kedai pembaikan. Fungsi-fungsi ini akan membuat sangat automatik memandu mungkin. "Bosch sedang berusaha bersungguh-sungguh untuk memastikan bahawa mobiliti dan perkhidmatan pintar menjadi satu," kata Struth. "Jika kereta tersebut disambungkan ke rumah pintar atau bandar pintar melalui awan, akan ada manfaat yang boleh diukur. Kesambungan beralih kereta ke pembantu kepada empat roda. "

Apa yang lebih, kereta konsep Bosch terdiri daripada pelbagai teknologi inovatif: sekiranya pemandu duduk, teknologi pengiktirafan muka menetapkan roda stereng, cermin, suhu dalaman dan stesen radio mengikut pilihan individu pemandu. Sistem ini dikawal melalui paparan sentuh haptik dan sistem kawalan isyarat inovatif, kedua-duanya memberi maklum balas yang nyata apabila ia digunakan. Jika kereta itu sangat automatik, perkhidmatan berasaskan awan membolehkan persidangan video, atau membolehkan pemandu dan penumpang untuk merancang perjalanan membeli-belah hujung minggu mereka atau menonton video terkini. 


Menjelang 2025, memandu sangat automatik akan menyelamatkan pemandu kerap purata di Amerika Syarikat, Jerman atau China hampir 100 jam setiap tahun, menurut kajian yang Bosch baru ditauliahkan. Dari segi teknikal semata-mata, unit kawalan komunikasi seperti Bosch Central Gateway membuat sambungan mungkin. The Gateway merupakan hab yang memastikan komunikasi dengan semua domain merentas semua bas data. ETAS dan ESCRYPT, yang kedua-duanya sebahagian daripada Kumpulan Bosch, menyediakan penyelesaian penghantaran dan penyulitan. 

Ini memastikan bahawa kemas kini perisian kenderaan berasaskan awan boleh dijalankan dengan selamat sepanjang hayat perkhidmatan kenderaan. Jika kereta itu berkomunikasi dengan persekitarannya, kemas kini keselamatan perlu dilakukan secara tetap. Apabila berkomunikasi dengan persekitarannya, kereta juga mengambil tugas-tugas penting di bandar berhubung. Sebagai contoh, dengan tempat letak kereta berasaskan komuniti, kereta itu menjadi sebuah taman.







Logitech G Penaja Official Peranti Untuk ESL One Genting

 
ESL One Genting semakin menghampiri kemuncak dan terima kasih kepada Logitech G ia akan menjadi lebih baik daripada segalanya. Sebagai pembekal rasmi untuk peranti seperti headsets, mice, keyboards dan mousepads untuk pasukan, pemain dan penyiar, Logitech G ditetapkan untuk menyokong pertama Dota 2 LAN 2017 dengan peralatan yang terbaik untuk majlis itu.


KP Sim, Pengurus Negara Malaysia, Filipina dan Brunei, tidak sabar untuk penglibatan Logitech G di ESL One Genting. "Kami amat teruja untuk menyaksikan Esports berprestij kejohanan seperti ESL One membuat jalan ke Malaysia. Ini menunjukkan sejauh mana Malaysia telah datang dalam pembangunan tempat kejadian Esports itu. 

Pada Logitech G, kita semua menyokong pembangunan kompetitif permainan komputer berbilang pemain, yang adalah mengapa kita sanggup melakukan apa sahaja apabila mereka bentuk peralatan permainan kami - untuk memastikan mereka memaksimumkan potensi pemain 'dalam setiap perlawanan. "


ESL One Genting terbentuk sehingga menjadi kejohanan megah dengan pasukan teratas, tampalan baru dan peminat teruja. Untuk berita lanjut dan kemas kini mengenai kejohanan itu, pastikan anda mengikuti ESL Dota 2 di kedua-dua Twitter dan Facebook dan jika anda mahu untuk mendapatkan lebih banyak maklumat mengenai produk dan tawaran Logitech G, lihat laman web mereka dan juga saluran Twitter dan Facebook mereka.

3 Januari 2017

Lee Min-ho Dan Min Chen Wajah Baru OPPO R9s

 
Superstar antarabangsa Lee Min-ho adalah wajah baru OPPO R9s yang diumumkan dalam iklan tv serta bersama-sama dengan artis Malaysia, Min Chen. OPPO Malaysia juga telah mengumumkan "Blind pre-order" untuk OPPO R9s bermula dari 2 Januari 2017 hingga 5 Januari 2017. Peminat hanya perlu mendepositkan bayaran sebanyak RM100 untuk mengambil bahagian dalam aktiviti pre-order OPPO R9s . Harga penuh yang R9s akan didedahkan pada tarikh pelancaran rasminya pada 5 Januari 2017. 

 


Peminat pelakon Korea ini boleh menonton teaser komersial di laman Youtube OPPO di sini https://youtu.be/yFIjp5TyleE. Salah satu tujuan utama untuk aktiviti pre-order ini adalah untuk menguji penerimaan orang ramai terhadap OPPO R9s dan duta produk barunya. Oleh itu, berkenaan dengan peminat OPPO dan produk R9s duta, syarikat itu menawarkan peminat peluang untuk menjadi antara yang pertama untuk mencuba OPPO R9s baru awal.



OPPO R9s boleh didapati dalam dua warna iaitu Rose Gold dan Gold. Pengguna boleh mula pre-order OPPO R9s di laman web rasmi OPPO Malaysia di sini http://www.oppostore.com.my/R9s_blind_preorder/ bermula pada 2 Januari 2017 hingga 5 Januari 2017. Untuk maklumat lanjut, sila layari Laman Web Rasmi OPPO.




28 November 2016

Rakyat Malaysia Menjadi Tidak Tenteram Bila Tiba Tarikh 11.11

 
Apa yang misterinya tarikh 11.11 yang menjadikan rakyat Malaysia tidak senang duduk. Makcik-makcik dan akak-akak asyik mengadap PC dan handphone jer 8 jam tak keluar makan dan pergi tandas pada tarikh tu. Bertambah gelisah bila tidak dapat membukanya pada tarikh tersebut. Jadi resah sekiranya tidak dapat menikmati keseronokan pada tarikh tersebut.


Itu yang telah menjadi fenomena kepada rakyat Malaysia bermula tarikh 11 November 2016 hingga 14 Disember 2016. Online Revolution membawa wabak kepada kaki shopping online dalam talian Lazada.com.my. Jualan harga runtuh untuk rakyat Malaysia sempena hujung tahun ini membuatkan kad kredit anda tidak akan henti transaksi.


Online Revolution membawakan 1000 jenama dan 55 000 peniaga tempatan dan antarabangsa serta lebih 500 ribu produk untuk dimiliki. Wow sapa tak rambang mata dengan promosi diskaun sehingga 70% bagi sesetengah barang. Rasa tangan ni menggeletak jer nak layari laman web Lazada setiap hari untuk dapatkan tawaran ini.


Bermula tarikh tu ada pelbagai produk daripada pampers pakai buang sehingga kepada produk sebesar peti ais ada dijual di Lazada dengan harga murah. Saya pun terus terjebak dengan beli satu telephone pintar ini sebab harganya sangat-sangat murah jauh daripada harga dipasaran. ZTE Blade V7 Lite Gold ni telah jadi milik saya hehehe.



Tu baru satu hari belek-belek Lazada ni kalau dah hari-hari ada promosi memang setiap hari satu baranglah saya akan beli. Kalau tak ada cash di bank jangan risau boleh guna kredit kad korang dan nanti hujung bulan bayar lah balik duit yang guna tu jangan tangguh tau. Tips yang saya guna untuk beli secara online sebab tu selalu boleh dapat yang murah dan latest.


Selain beli-belah secara lebih murah korang juga berpeluang dapat hadiah istimewa daripada rakan partner mereka. Korang berpeluang untuk memenangi hadiah penerbangan percuma dari AirAsia BIG; termasuklah tawaran istimewa dari DiGi, Maxis, Domino’s Malaysia, Caltex, HSBC, CIMB, TGV Cinemas dan Maybank semasa 'Online Revolution' 2016 berlangsung ini. Tunggu apa lagi cepat rebut sekarang saya nak terus lagi membeli ini. Selamat bershopping semua.




18 November 2016

Ultimate Ears Bunyi Yang Tiada Tandingan Dengan UE Megaboom, UE BOOM 2 Dan UE ROLL 2 Speakers

 
Hari ini, Ultimate Ears speaker mudah alih yang memenangi anugerah di Malaysia dengan UE Megaboom, untuk generasi akan datang speaker wayarles mudah alih yang memberikan lebih kuasa, lebih kukuh dan lebih bass daripada anda pernah alami sebelum ini dalam speaker mudah alih. UE juga memperkenalkan UE BOOM 2 dan UE ROLL 2, edisi terbaru kepada barisan yang berwarna-warni UE terhadap beach-, snow- dan speaker mudah alih tanpa wayar mana-you-go-bukti.

Ciri-ciri terbaru


• UE Megaboom blasts freakishly menakjubkan bunyi 360 darjah dengan bass jantung berdebar-debar. Dengan kalis air - IPX7 disahkan - dan noda-tahan kulit akustik, dan tahan lama merebut-dan-pergi reka bentuk, UE Megaboom membuat pengembaraan muzik anda kedua-dua hebat dan mudah. Plus, UE Megaboom berat kurang daripada 900 gram, mempunyai hayat bateri boleh dicas semula 20 jam dan 100 kaki pelbagai Bluetooth® wayarles, jadi anda boleh memastikan parti itu ke mana-mana.
UE Megaboom

• Direka untuk elakkan basah, berlumpur dan memukul, UE BOOM bunyi 2 blasts insanely besar dalam setiap arah. Speaker adalah kalis air (IPX 7), drop-bukti (daripada sehingga lima kaki tinggi), dan saiz botol air, jadi melekat dalam botol air basikal anda atau klip kepada beg anda. UE BOOM 2 juga 25 peratus lebih kuat dengan pelbagai wayar yang lebih panjang 100 kaki dan reka bentuk yang sama sekali kalis air. Ia mempunyai 15-jam sepanjang hari, hayat bateri sepanjang malam, plus, kawalan paip baru dan inovatif yang membolehkan anda untuk melangkau lagu, tanpa perlu mempunyai telefon yang di-tangan.

 
UE ROLL 2

• Sama ada di pantai atau backpacking, UE ROLL 2 membawa lebih kepada parti, dengan 15 peratus lebih mantap dan pelbagai wayar meningkat daripada 100-kaki, sambil mengekalkan anggun, reka bentuk bentuk cakera daripada ROLL UE asal. Berat dalam pada hanya 230 gram, ROLL UE 2 pek dalam bunyi yang lebih tanpa menambah saiz tambahan atau pukal. Ia juga dilengkapi dengan gelung tali bungee yang boleh dilampirkan kepada beg galas, gelung tali pinggang anda atau basikal, jadi anda boleh mengambil mana-mana sahaja dan tidak pernah menjadi tanpa muzik. Ia kalis air (IPX7 disahkan), drop-bukti dan dibina untuk menahan rentak, semua ketika menyampaikan bunyi epik di telapak tangan anda.

UE BOOM 2

Ultimate Ears juga mengumumkan PartyUp, ciri aplikasi baru yang membolehkan anda untuk menyambung lebih daripada 50 UE speaker wayarles dalam masa beberapa saat. Dengan aplikasi ini, anda secara wayarles boleh menyambung campuran UE BOOM, UE BOOM 2 dan spaker Megaboom UE bersama-sama, yang membolehkan anda untuk engkol sehingga muzik di tempat-tempat di mana tidak ada sistem bunyi yang lain boleh pergi, berkongsi muzik dan detik-detik dalam cara yang tidak sebelum ini mungkin.

Dengan percuma, over-the-air kemas kini untuk BOOM UE yang sedia ada dan aplikasi Megaboom UE, anda boleh dengan mudah melihat, memilih, drag dan drop orang disediakan untuk menyertai parti itu dalam hanya beberapa saat. Dari Siri dan Google Now integrasi suara kepada Ketik Controls, UE telah menambahkan beberapa ciri-ciri tambahan, terus membuka pengalaman untuk peminat muzik.

Kewujudan UE Megaboom, UE BOOM 2 dan UE ROLL 2


UE Megaboom, UE BOOM 2 dan UE ROLL 2 kini boleh didapati di semua Apple Stores Major, diikuti oleh kedai-kedai alat utama pada akhir November. UE Megaboom juga dengan harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM 1,199.00 (termasuk GST), manakala BOOM UE 2 juga dengan harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM 929,00 (termasuk GST). UE ROLL 2 juga dengan harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM 449.00 (termasuk GST).

Kewujudan PartyUp


PartyUp boleh didapati melalui iOS® dan Android ™ kedai app. Ini peningkatan aplikasi berfungsi dengan BOOM UE, UE BOOM 2 dan UE Megaboom melalui BOOM UE dan aplikasi Megaboom UE. PartyUp tidak terdapat pada asal UE ROLL atau UE ROLL 2. speaker dijual secara berasingan. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.ultimateears.com.






11 November 2016

Lucky 11.11 Buat Semua Pembeli Onlien Dan Kaki Jalan Di Malaysia

 
Tarikh 11.11 bersamaan dengan hari Jumaat yang sangat banyak perkara menarik belaku tahun ini. Daripada promosi perlancongan juga kepada jualan Mega Sale online buat pembeli di Malaysia. Ada banyak aktiviti dan jualan murah yang mesti kena tahu sempena dengan tarikh ini.

Experience Macao & Year End Macao Mega Sale!


Sempena dengan promosi melawat Macao hujung tahun ini pihak pelancongan dari Macao di Malaysia telah merangka satu program yang menarik bermula dari tarikh 11.11.2016 sehingga 3 hari 13.11.2016 yang bertempat di Paradigm Mall.


Acara ini adalah sebahagian daripada usaha Pejabat Pelancongan Kerajaan Macau untuk menggalakkan pelancong untuk datang ke sana dan nikmati pelbagai aktiviti yang menarik. Dalam bulan Disember tahun ni sahaja ada pelbagai yang seronok menanti anda antaranya :-


  1. 2016 Macao Galaxy Entertainment International Marathon, 
  2. 2016 Parade melalui Macao
  3. City Latin
  4. Macau Light Festival, 
  5. 1st International Festival Filem & Awards Macao 
Pada acara event tu berlangsung 3 hari ada juga pelbagai pemainan dan hadia menarik menanti pengunjung yang datang dan dapatkan pakej-pakej percutian menarik di sana. Antara permainan menanti anda adalah :- 


  • Percuma 300 pelanggan akan menerima Golden Tiket Reel dan Aksesori Perjalanan dengan pembelian Pakej Macao penginapan satu malam minimum.
  • Race Grand Prix Simulator.
  •  Puzzle Games
  •  SMS LUCKY DRAW 
         1) Book a Macao Package sebelum 31st DEC 2016
         2) SMS <LOVEMACAO><SPACE><What you love about Macao?>
         3) Hantar ker 68886
         4) Menangi kad Touch n Go bernilai RM500.

LAZADA 11.11 Online Revolution 


Ini paling dinantikan buat semua akak-akak dan makcik-makcik terutama yang suka sangat shopping secara online. Lazada kembali lagi tahun ini untuk tarikh 11.11 dengan jualan paling meletop setiap tahun. Diskaun untuk kebanyakan barang sehingga 50% lebih murah dari biasa melibatkan lebih daripada 1000 jenama dan 55 000 peniaga tempatan dan antarabangsa.


Lazada Malaysia juga memberi peluang kepada pengguna untuk memenangi hadiah penerbangan percuma dari AirAsia BIG; termasuklah tawaran istimewa dari DiGi, Maxis, Domino’s Malaysia, Caltex, HSBC, CIMB, TGV Cinemas dan Maybank semasa “Online Revolution” 2016.


Tema untuk jualan “Online Revolution” pada tahun ini ialah “Jenama untuk Semua” (Brands for All) yang akan menandakan evolusi Lazada sebagai hab untuk jenama-jenama kegemaran rakyat Malaysia. Layari Lazada.com.my sekarang bermula 11.11 ini untuk dapatkan tawaran kerana setiap barang ada tawaran hari tertentu sahaja dan sekiranya tawaran habis maka habislah terlambat. 





 

3 November 2016

11.11 Hari Pembelian Bertuah Single Day Dari ShopBack

 

Platform pulangan tunai (Cashback) ShopBack menjangka jualan online terbesar di dunia pada 11.11, yang dikenali sebagai ‘Singles Day’, akan meningkatkan jualan sekurang-kurangnya empat kali ganda kepada laman e-dagangnya di Malaysia.


Kaji selidik ini meliputi pandangan dari 2,000 pembeli online yang aktif, berusia di antara 18-50 tahun. Hasil kajian ini menunjukkan 84% responden biasanya membeli lebih dari satu kategori setiap kali, dan kebanyakan dari mereka sanggup membeli sesuatu kerana tawaran yang bagus.

Harga adalah faktor no.1 di dalam pembelian online, diikuti dengan kesediaan Cashback dan tawaran eksklusif, serta penghantaran yang pantas dan berpatutan.

Dari segi perbelanjaan, responden menyatakan mereka telah menyediakan bajet lebih tinggi untuk jualan Singles Day, dengan 28% dari mereka menyediakan lebih dari RM300 (11% pada hari biasa) untuk membeli-belah, 20% menyediakan RM200-RM299 (15% pada hari biasa), 33% responden pula menyediakan RM100-RM199 (41% pada hari biasa) dan 19% lagi menyediakan kurang dari RM100 (33% pada hari biasa).


Singles Day pada asalnya disambut oleh mereka yang bujang di China, mendapat namanya dari tarikh 11.11 yang memiliki empat nombor 1 yang keseorangan. Kumpulan e-dagang gergasi China, Alibaba, memulakan jualan Singles Day pada tahun 2009, memberi diskaun besar-besaran  dan menggalakkan orang ramai membeli sesuatu untuk menjadikan mereka lebih gembira pada hari tersebut. Ia telah menjadi jualan online paling besar di dunia, dengan rekod jualan sebanyak USD 14.3 bilion dicatatkan tahun lepas, mengatasi Cyber Monday Amerika Syarikat (USD 3.07 bilion) dan Black Friday (USD 2.74 bilion).

Tahun ini, kumpulan Alibaba menjangka akan memecahkan rekod lama mereka, dan menyediakan beberapa acara seperti pertunjukan fesyen online, permainan mudahalih realiti tambahan (AR), dan persembahan Katy Perry untuk menceriakan pembeli.

 Sharmeen Looi Ketua Pegawai Operasi  ShopBack Malaysia

Dalam satu laporan, mereka merancang untuk mengembangkan Singles Day ke peringkat antarabangsa, menjangkau pasaran di luar China dengan Hong Kong dan Taiwan sebagai lokasi pertama, diikuti Asia Tenggara dan negara lain di seluruh dunia kemudiannya .

Di Asia Tenggara, ShopBack adalah rakan niaga Cashback pertama Taobao, dan kedua-duanya telah bekerjasama sejak 2014 untuk memberi ganjaran kepada pelanggan sehingga 50% Cashback dalam bentuk wang tunai sebenar, menerusi platform aplikasi, mudahalih dan web. Selain Taobao, syarikat e-dagang seperti Lazada, Groupon, Qoo10 turut sama menyertai arus ini dan memberikan Cashback menerusi Shopback pada 11.11. Syarikat telah berjaya memberikan pembeli di Malaysia untuk mendapatkan tunai sebanyak RM5.4 juta sehingga kini, membawakan sekurang-kurangnya tujuh pesanan kepada rakan niaga setiap minit.





Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter