Jumlah Paparan Halaman

21 Februari 2017

Uji Pengetahuan Anda Dalam Dunia Bola Sepak Malaysia Di Applikasi INIKAN BOLA

 
Bolavaganza adalah kempen untuk peminat bola sepak menguji kemahiran minda mengenai sejarah Bola Sepak Dunia. Kempen ini berlansung selama 6 minggu bermula 15 Nov 2016 – 26 Dis 2016 dan ia terbuka kepada semua rakyat Malaysia. Sebanyak 6033 muat turun telah direkodkan sepanjang 6 minggu. 


Seramai 2066 orang menyertai kempen kami sepanjang 6minggu. Kempen ini adalah kerjasama diantara INIKAN BOLA dan SEMUANYA BOLA.  Kami hanya menggunakan platform media sosial INIKAN BOLA dan SEMUANYA BOLA untuk mempromosikan Bolavaganza ini. 


Yuran penyertaaan Bolavaganza hanya RM 1 dan perlu menjawab 5 soalan. Pemilihan pemenang berdasarkan markah tertinggi dan kepantasan peserta menjawab soalan yang diberikan

Inikan Bola pula merupakan aplikasi percuma yang ditawarkan untuk semua peminat-peminat bola sepak Malaysia. Boleh muat turun melalui telephone Android anda sekarang. Terdapat beberapa fungsi utama dalam applikasi mobile ini seperti di bawah.


Aksi Hari Ini 
Halaman utama memaparkan berita terkini serta sedutan aksi perlawanan melalui ulasan Anak Tempatan. Pengguna digalakkan untuk berinteraksi dengan kami melalui butang, “LIKE”, “DISLIKE” serta memberikan komen dipenghujung setiap olahan. 

 
90minit 
Statistik, Jadual, Keputusan dan Kedudukan perlawanan yang akan datang dan yang sudah lepas. 

GOL!!! 
Ruangan interaktif dimana pengguna berpeluang memenangi hadiah dengan menyertai pertandingan dari masa ke semasa.

Layari laman sesawang rasmi www.inikanbola.my atau Facebook www.facebook.com/inikanbolamy dan berkongsi hastag di laman twitter mereka iaitu www.twitter.com/inikanbola.





19 Februari 2017

Section1.com.my Gerbang Baru Beli Belah Secara Online

 
Menggunakan internet untuk membuat perniagaan menjadi begitu cepat dan pantas di Malaysia. Ini kerana begitu banyak business secara online yang mula mendapat perhatian dihati pembeli di Malaysia. Bukan kerana mudah dan cepat juga promosi dan tawaran yang banyak membuatkan ia menjadi pilihan pembeli.


Kini muncul satu lagi gerbang beli belah secara dalam talian yang dibangunkan oleh penuntut-penuntut pelajar UiTM Shah Alam. Section1.com.my diambil semperna nama kampus utama UiTM Shah Alam yang menjadi induk kepada business online ini. 


Di Section1 ini menawarkan pelbagai produk daripada vendor-vendor yang baru bertapak juga yang telah stabil dalam dunia business. Paling utama mengumpulkan barisan selebriti popular tanah air yang juga melibatkan diri dalam bidang business ini. Antara mereka yang menjual produk dalam Section1 ini seperti Anis Al Idrus, Ziana Zain, Anzalna, Kaka Azraff, Wak Doyok, Hafidz Roshdi dan banyak lagi.


Di sini juga boleh dapat pelbagai produk dari pelbagai kategori yang kita selalu guna seharian seperti fashion, perkakasan rumah, aksesori, pekakasan elektronik, kesihatan, kecantikan, makanan dan macam-macam lagi. Mendaftar secara percuma dan tiada cas dikenakan ia pasti memberikan pengguna peluang membeli lebih selesa dan seronok. 

Bagi usahawan muda dan usahawan baru nak cari network jualan produk mereka boleh mula di sini. Ini kerana ia satu pletform yang bagus dan juga mampu membantu usahawan ini marketkan produk mereka dipasaran lebih luas dan jauh. Layari www.section1.com.my sekarang dan dapatkan pengalaman membeli belah secara peribadi. 





16 Februari 2017

Shopee Lancar Mobile Madness Campaign Untuk Pembelian Bulan Februari

 
Shopee, pasaran mudah alih pertama yang terkemuka dengan 25 juta pemasangan di seluruh Asia Tenggara dan Taiwan akan melancarkan Mobile Madness Campaign di Malaysia sepanjang bulan Februari, yang menawarkan tawaran telefon mudah alih yang terbaik yang akan memacu pencinta berteknologi menjadi kegilaan membeli-belah.


Sehingga Februari 2017, Shopee Malaysia telah mencatatkan lebih daripada 2 juta pemasangan ketika sedang diiktiraf sebagai satu-satunya platform yang menyediakan kedua-dua Penghantaran percuma dan Zero (0) Komisen untuk kedua-dua pengguna dan peniaga. Dengan berbuat demikian, Shopee mampu lulus pada semua penjimatan kos daripada peniaga terus kepada pengguna akhir, memastikan bahawa ia mengekalkan harga terendah di seluruh negara untuk semua tawaran telefon mudah alih.

"Memandangkan berbeza kami kelebihan harga, kategori telefon mudah alih kami adalah salah satu kategori yang paling pesat berkembang di Shopee. Melangkah ke hadapan, kita mahu meletakkan Shopee sebagai pergi ke platform di minda rakyat Malaysia apabila ia datang untuk membeli telefon mudah alih mereka seterusnya. Sepanjang kempen, Shopee akan bekerjasama dengan jenama terkenal seperti Samsung, OPPO, Xiaomi, Huawei, ASUS, Honor dan Lenovo untuk untuk menawarkan tawaran yang terbaik untuk pengguna kami. Dengan Shopee, pengguna boleh memastikan bahawa mereka mendapat telefon mereka untuk harga terendah di seluruh negara," kata Pengarah Urusan Serantau, Ian Ho dinyatakan.

Pengarah Urusan Serantau, Ian Ho

Kemuncak kempen, '8 Days of Mobile Madness' akan berlangsung dari 21-28 Februari, menampilkan jenama telefon mudah alih yang paling popular dimana anda boleh membeli dari serendah RM150! Setiap hari, Shopee melancarkan promosi yang berbeza untuk membawa keluaran yang terbaik tawaran telefon mudah alih pada anda semua. Sentiasa semak Shopee App anda untuk mengetahui model telefon bimbit dan aksesori untuk direbut bagi memenuhi keperluan mudah alih 2017 anda.


Untuk memulakan momentum, pengguna boleh menyertai peraduan 'Show Your Crack' 9-24 Februari 2017. Pengguna tegar mudah alih boleh snap gambar skrin telefon retak dan muat naik ke dalam Facebook & Instagram untuk memenangi satu jenama baru telefon Huawei P9. Setiap penyertaan akan diberi ganjaran dengan baucar RM50 sah untuk digunakan untuk pembelian telefon bimbit mereka yang seterusnya.


Selebriti terkenal / berpengaruh seperti Anzalna Nasir, Kamal Adli, Faiz Dickie dan Ucop adalah di antara mereka yang akan menyertai dalam keseronokan Shopee Mobile Madness. Simpan berkaitan dengan ikon anda untuk mengetahui lebih lanjut! Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web www.shopee.com.my dan melaliu Shopee App  boleh dimuat turun secara PERCUMA di App Store dan Google Play.






1 Februari 2017

The ENTERTAINER Applikasi Buy 1 Get 1 Free Pertama Di Malaysia

 
Pertama di rantau ini yang membawa Buy 1 Get 1 Free insentif The ENTERTAINER, secara rasmi telah di lancarkan dalam parti eksklusif "Perfect Match" dengan media, influaencers media sosial rakan kongsi dan penaja di Jiro KL Bangsar Kuala Lumpur.


Boleh didapati di laman web atau melalui ENTERTAINER app, ENTERTAINER Malaysia 2017 kini penuh dengan lebih 1,200  Buy 1 Get 1 Free ditawarkan untuk hotel-hotel, restoran, kafe, tarikan percutian, aktiviti, spa-spa, kecergasan, pasar runcit dan banyak lagi. Hanya bayar untuk RM145, ahli-ahli ENTERTAINER bersedia untuk menjimatkan sehingga RM415,000 dalam simpanan eksklusif dengan set baru ini tawaran availabel tahun ini di tempat-tempat yang paling terkenal di negara ini, seperti Wondermama, San Francisco Coffee, AsterSpring, Mandara Spa dan banyak lagi.


Pada 2016, ahli-ahli ENTERTAINER di Malaysia menggunakan lebih 16,000 tawaran digital, dengan ahli purata penjimatan melebihi RM520. Kemas kini yang paling baru di App adalah pengenalan Smile, sistem mata wang maya yang membolehkan ahli-ahli untuk mendapatkan dan menghabiskan ganjaran sepanjang tahun. Ganjaran termasuk tawaran top-up, untuk apabila anda telah menggunakan ketiga-tiga di tempat-tempat ping tambahan dan banyak lagi kegemaran anda.



Melalui pembelian tahun 2017 produk digital, ahli-ahli ENTERTAINER juga akan menikmati akses eksklusif ke 'Worldwide Hotels', yang merangkumi Buy 1 Get 1 Free di lebih 500 hotel di seluruh Timur Tengah, Asia dan Afrika. Pilih hotel, resort, pangsapuri hotel, penginapan & sarapan dan rumah persinggahan di lebih 30 destinasi popular seperti Thailand, Vietnam, Dubai, Indonesia dan banyak lagi. Hotel Wordlwide termasuk jenama hotel internationnal iklan seperti InterContinental, Marriot, Fairmont, Sheraton, Radisson, Sofitel, Shangri-La dan Hyatt. Sama ada anda mencari untuk staycation yang menenangkan di sini di KL atau di luar negara dan pengembaraan, Worldwide Hotels adalah tiket anda untuk penjimatan hebat.


The ENTERTAINER 2017 App boleh di muat turun secara percuma di iOS atau Andriod. Hari ini, ENTERTAINER ini menawarkan 35 produk di 40 destinasi di 14 countires. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web www.theentertainerme.com sekarang.






19 Januari 2017

GT Dollar Bakal Peneraju E-Dagang Terbesar Di Malaysia

 


Timbalan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Y.B. Datuk Mas Ermieyati Binti Samsudin telah melancarkan gergasi e-dagang, GT Dollar Malaysia di Pusat Konvensyen Sime Darby, Bukit Kiara, Kuala Lumpur pada Persidangan Ekosistem Malaysia FinTech dan GT Dollar Grand Launch. Majlis itu disaksikan oleh pegawai-pegawai kerajaan yang terkenal serta 3,000 pemimpin industri IT dan e-dagang yang menyokong pembangunan ekosistem FinTech dinamik, membuka jalan untuk inovasi SMART seperti GT Dollar, menjadikan Malaysia satu kuasa yang berpengaruh dalam sektor FinTech.

Y.B. Datuk Mas Ermieyati Binti Samsudin Timbalan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan

Kerjasama ini antara kerajaan Malaysia dan GT Dollar membantu untuk meringankan kehidupan rakyat melalui pelancaran aplikasi mudah alih GT Dollar , yang merupakan "Sehenti mudah alih platform e-dagang" yang bertujuan untuk membina sebuah masyarakat yang padu untuk pengguna dan peniaga dari pelbagai industri untuk berinteraksi dalam pasarannya.

Bagi melengkapkan usaha sama ini, GT Robot berteknologi tinggi dan inovatif di bawah GT Group, pakar kemajuan dalam penyelesaian robot humanoid. Sebagai mengiktiraf ia kemajuan, kerajaan Malaysia sedang merancang untuk memperuntukkan suatu kawasan di sepanjang sempadan Sembilan Melaka-Negeri untuk pembuatan dan pemasangan sendiri kilang GT Robot, yang bernilai lebih kurang RM 300 juta dalam pelaburan. Tumbuhan ini dianggarkan menjana pendapatan untuk syarikat sebanyak lebih kurang USD 20 Billon (yang sama dengan 10 Juta keping Mobile Robot) dan mewujudkan lebih 10,000 peluang kerja bagi penduduk tempatan dalam tempoh 5 tahun akan datang. GT kilang Robot akan menjadi yang pertama di Asia dengan pembuatan yang mesra alam dengan peralatan teknologi tinggi selepas China.

Mr Patrick Chew CEO GT Dollar Malaysia

Hari ini, menandakan pelancaran acara pecah tanah yang akan turun dalam sejarah. Melancarkan kemas kini utama improvisasi semua baru aplikasi GT Dollar, sosial mudah alih perisian e-dagang yang pertama di dunia. Konsep baru pertama kali ditemui pada tahun 2014 oleh Presiden Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif GT Dr. Paul Zhang Baolu, yang dilengkapi dengan lebih daripada 30 tahun pengalaman industri dalam pengurusan berteknologi tinggi, pembangunan ekonomi dan pelancongan di seluruh dunia. Syarikat itu yang bernilai lebih daripada $ 4.7 bilion. Persidangan itu bertujuan untuk memacu pembangunan penggunaan Interne serantau, di mana pengguna dan perniagaan berhubung dengan lancar tanpa halangan. Ini memberi manfaat kepada pengguna yang besar apabila perniagaan menjadi lebih murah sekali gus merangsang pertumbuhan ekonomi, hasil cukai negara dan pertumbuhan pekerjaan.

Sebagai kemas kini utama, akan ada ciri-ciri utama yang baru dipertingkatkan untuk membantu mengurangkan pengalaman pengguna secara keseluruhan. Melalui penggunaan teknologi SMART yang terdiri daripada teknologi AR untuk bagi melaksanakan "yang mendapatkan ciri madu", "menangkap lebah untuk mendapatkan ciri-GT Tunai" yang boleh digunakan untuk pembelian dalam pasaran interaktif serta menjadi berkesan alat yang Bee Commerce untuk membantu pengguna menguruskan kewangan mereka dengan berkesan dengan menikmati simpanan jangka panjang yang eksklusif, muncul sebagai trend Malaysia dalam dunia e-dagang.

Dr. Paul Zhang Baolu Presiden Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif GT Group

Permohonan ini bertujuan untuk menggunakan teknologi, sekali gus menyumbang kepada pertumbuhan ekonomi negara. A platform komprehensif untuk kedua-dua pengguna dan peniaga, menggalakkan transaksi tunai percuma di seluruh dunia. Dengan yuran sifar pendaftaran, langganan dan pengiklanan, pedagang perlu membeli GT Dollar (Virtual Mata Wang) dan mengedarkannya kepada pengguna mereka bila-bila masa, di mana sahaja. Ini akan dalam bentuk bertukar menjadi e-promosi atau e-pengiklanan dengan caj minimum. Pembayaran Online Gateway akan digunakan untuk menerima bayaran dalam talian - E-wallet / Visa (Kredit, Debit, Prepaid) / MasterCard (. Kredit Debit, Prepaid) / CUP Kad (Kredit, Debit, Prepaid) / Akaun Debit langsung untuk melaksanakan transaksi caj.

GT Dollar fokus utama adalah mengenai mewujudkan satu dunia kemudahan berpusat di sekitar akaun kredit maya untuk membolehkan pengguna untuk membuat pembayaran melalui sistem e-wallet yang membolehkan carian luas untuk produk atau perkhidmatan melalui pasaran. GT Dollar membolehkan PKS untuk berfungsi hampir. Ia menghubungkan mereka dengan pengguna baru dan sedia ada dan mengekalkan program kesetiaan melalui pengagihan kredit maya (GTD). Komunikasi antara peniaga dan pengguna dipermudahkan melalui lokasi GPS- lancar dan platform tempahan user-friendly.


Aplikasi ini berfungsi sebagai komposit gaya hidup seharian seseorang dan panduan bandar untuk melengkapkan dan memudahkan gaya hidup yang semakin sibuk dengan menyediakan pengguna dengan akses pernah berlaku sebelum ke pangkalan data yang besar lebih 80,000 peniaga di seluruh dunia sehingga kini tidak di Internet atau mudah alih, tetapi yang menawarkan yang besar pelbagai produk. Peniaga dan pengguna boleh menikmati perkhidmatan yang lain dari membeli-belah dalam talian seperti pemindahan dana, pembayaran bil utiliti, masa siaran prabayar top-up, Rangkaian Chat Sosial (sehingga 20 orang dalam setiap kumpulan) dan lain-lain.

Seperti statistik, terdapat lebih daripada 18 juta pengguna aktif digital di Malaysia dan sehingga 2015, sebanyak 77.3% daripada isi rumah di Malaysia mempunyai akses kepada perkhidmatan jalur lebar. Permohonan adalah aktif sepanjang hari, yang membolehkan pengguna untuk membeli-belah di convivence mereka sendiri di kemudahan telefon pintar mereka. "Kami melihat peluang untuk mengambil kesempatan daripada ledakan digital dan membangunkan penyelesaian inovatif yang memberi manfaat kepada kedua-dua perniagaan dan pengguna," kata Encik Patrick Chew, CEO GT Dollar Malaysia.


GT Dollar bertujuan untuk membentuk masa depan perjalanan dan pelancongan pemacu pertumbuhan mudah alih dengan kerjasama yang berpotensi dengan Persatuan Pelancongan untuk meningkatkan landskap pelancongan di Malaysia. Paul Zhang menjadi Pengerusi China Tian Ma Travel Group, penyedia ketiga perkhidmatan pelancongan terbesar dan rekreasi di China berharap dapat menarik pelancong China ke Malaysia dengan GT Dollar , yang berfungsi sebagai panduan bandar penting untuk pelancong.

GT Robot merancang untuk memulakan sebuah kilang pembuatan dan pemasangannya di Malaysia yang terletak di sepanjang sempadan Sembilan Melaka-Negeri yang bernilai anggaran RM 300 juta dalam pelaburan. Tumbuhan ini dianggarkan menjana pendapatan untuk syarikat sebanyak lebih kurang USD20 Bilion (yang sama dengan 10 Juta pcs Robot Mobile) dan mewujudkan lebih 10,000 peluang kerja di kalangan orang tempatan dalam masa 5 tahun akan datang. GT kilang Robot akan menjadi yang pertama di Asia dengan pembuatan yang mesra alam dengan peralatan teknologi tinggi selepas China.


GT Dollar  Malaysia berharap untuk mengembangkan perniagaan e-dagang di dunia dan menjadi pintu masuk bagi Asia. Pada majlis ini, GT Robot, sayap tinggi-teknologi inovatif GT Kumpulan yang pakar kemajuan dalam penyelesaian robot humanoid akan melancarkan dua robot yang dikenali sebagai GT Wonder Boy, bot sosial sahabat SMART dan GT Gobot, perkhidmatan bot pelbagai fungsi yang disasarkan untuk meningkatkan kualiti hidup keseluruhan rakyat, merentasi ke era baru kecerdasan.





 

17 Januari 2017

Manchester United Dan Uber Mengumumkan Perkongsian Global

 
Manchester United dan Uber baru-baru ini mengumumkan kerjasama global, yang pertama seumpamanya untuk kelab bola sepak, yang akan meningkatkan pengalaman hari perlawanan peminat di Old Trafford dan bagaimana mereka berhubung dengan kelab pada skala global.


Sebagai sebahagian daripada perkongsian itu, yang Uber berdedikasi pengambilan dan menurunkan zon akan ditubuhkan di Old Trafford, mewujudkan cara yang mudah dan selamat untuk semua peminat untuk perjalanan ke dan dari permainan, dengan hanya beberapa paip telefon pintar mereka. Sejak beberapa bulan akan datang, Uber juga akan menghubungkan peminat di lebih 30 negara di seluruh dunia untuk Manchester United melalui beberapa pengalaman, termasuk di belakang kandungan adegan, membawa peminat bersama-sama pada hari perlawanan di mana sahaja mereka menonton, dan menghantar penunggang dan pemandu Teater terkenal di Club of Dreams.

Pengarah Urusan Kumpulan Manchester United, komen Richard Arnold: "Manchester United sentiasa mencari cara-cara di mana kita boleh meningkatkan pengalaman peminat kami dan hubungan kita dengan Uber akan membolehkan kita untuk melakukan ini dengan cara yang baru dan menarik.


"Penyokong akan memberitahu anda bahawa perjalanan ke dan dari permainan, sama ada mereka menontonnya di Old Trafford atau tempat lain di sisi lain dunia, adalah satu bahagian penting dalam pengalaman hari perlawanan, yang menyumbang kepada membina-up dan jangkaan hari. Bekerja dengan Uber kita akan melihat untuk meningkatkan pengalaman ini untuk kami 659 juta pengikut, kedua-dua rumah dan di luar negara, dengan membawa mereka semangat Old Trafford dan Manchester United melalui pelbagai pengalaman dan kempen interaktif. "

Amy Friedlander Hoffman, Ketua Pembangunan Perniagaan - Pemasaran Pengalaman Uber. "Uber memudahkan orang di seluruh dunia untuk berhubung dengan apa yang mereka mengambil berat tentang dan kini kami teruja untuk memberi sambungan kepada peminat Manchester United. "Kami teruja dapat bekerjasama dengan Manchester United bukan sahaja untuk membuat pengangkutan perlawanan hari tanpa batas, tetapi untuk menyampaikan peminat pengalaman yang luar biasa sepanjang musim ini, tidak kira di mana mereka menyokong dari."






9 Januari 2017

Terbang Sambil Bercuti Ke Barcelona Secara PERCUMA Dengan Uber & Qatar Airways

 
Tarikh 12 Januari 2017, anda boleh berpeluang untuk memenangi pengalaman percutian sekali dalam seumur hidup dalam Barcelona, ​​Sepanyol dengan UberHOLIDAY.


Dalam perkongsian dengan Qatar Airways, 3 pemenang bertuah akan memenangi pengalaman percutian menakjubkan di Barcelona! Jika anda salah seorang daripada 3 requesters bernasib baik, anda dan pasangan anda akan dijemput dan didorong terus ke lapangan terbang untuk terbang ke Barcelona pada hari yang sama. Kami juga akan memancing anda dengan penginapan hotel dan tiket VIP untuk menonton perlawanan Barcelona FC pada 14 Januari 2017. Ini dibawa kepada anda bersempena dengan Qatar Airways Travel Festival 2017.

Pastikan anda memegang pasport yang sah dan memenuhi keperluan visa anda (jika anda mempunyai pasport Malaysia, anda tidak perlu visa untuk memasuki Barcelona, ​​Sepanyol, tertakluk kepada pemeriksaan imigresen).

Akan ada sejumlah 36 pemenang (termasuk 3 orang yang bertuah yang serta-merta akan terbang ke Barcelona) sepanjang kempen ini! Pemenang lain akan mempunyai peluang untuk memenangi hadiah-hadiah eksklusif secara rawak: kita mempunyai 4 baucar tiket penerbangan pulang, 33 model pesawat Qatar Airways dan terhad edisi Uber barang curian yang akan diberikan.

Tetapi ingat, anda tidak akan tahu yang mana satu hadiah ini anda akan mendapat, jadi bersedia dengan beg pakaian dan pasport anda untuk menuju ke lapangan terbang. Bagaimana untuk menyertai peraduan ini.

Hanya ikut langkah-langkah mudah untuk menang:

  1. Buka aplikasi Uber anda pada 12 Januari 2017 daripada 11:00-02:00
  2. Gerakkan peleret untuk UberHOLIDAY dan permintaan.
  3. Mempunyai aplikasi Uber yang baru? Hanya klik kad UberHOLIDAY di bahagian bawah aplikasi untuk meminta.
  4. Atas permintaan yang berjaya, perjalanan anda yang mengandungi hadiah-hadiah eksklusif akan tiba di depan pintu anda.
  5. Nota: Hanya 3 pemenang bertuah akan memenangi perjalanan didambakan ke lapangan terbang untuk terbang ke Barcelona serta-merta!

Apa yang anda perlu tahu :

  1. Hanya 3 pemenang hadiah utama akan mendapatkan perjalanan ke lapangan terbang untuk terbang ke Barcelona, ​​Sepanyol dengan rakan-rakan mereka pada hari itu sendiri. Penerbangan anda pulang dari Barcelona ke Kuala Lumpur akan berlepas pada Ahad Januari 15, 2017.
  2. Akan ada sejumlah besar daripada 36 pemenang tetapi anda tidak akan tahu yang mana satu hadiah yang anda akan mendapat, jadi bersedia!
  3. Sila pastikan anda memegang pasport yang sah dan memenuhi keperluan visa anda sebelum meminta.
  4. Permintaan akan menjadi tinggi dan ketersediaan terhad. Ini On-Demand hanya boleh didapati untuk satu hari sahaja, pada 12 Januari 2017 daripada 11:00-02:00. Hanya 36 pemenang (termasuk 3 pemenang hadiah utama) akan dipilih, jadi terus mencuba kerana kami akan bekerja keras untuk mencapai kerana ramai daripada anda yang mungkin.





Firma Perisian IDEAGEN Tandatangan MOU Enam Angka Dengan Air Transat

 
Syarikat penerbangan Kanada menjalinkan kerjasama dengan Ideagen Enlighten untuk meningkatkan pelaporan keselamatan dan mengukuhkan budaya keselamatan. Air Transat, syarikat penerbangan percutian Kanada, adalah untuk bekerja dengan firma perisian Ideagen dalam enam angka kontrak lima tahun untuk meningkatkan pelaporan keselamatan penerbangan di seluruh operasinya.


Ideagen Enlighten, perisian berasaskan awan Ideagen, akan dilaksanakan di seluruh Air Transat, budaya keselamatan dan meningkatkan kecekapan untuk kakitangan, terutamanya penyiasat keselamatan. Menyedarkan akan membolehkan penyiasatan keselamatan Air Transat dan pasukan pengurusan kanan untuk menganalisis data keselamatan dalam masa sebenar, membantu syarikat penerbangan itu untuk bertindak balas lebih cepat untuk bahaya yang mungkin berlaku dan mengurangkan risiko.

Dave Bourdages, Pengarah Kanan Air Transat ini Keselamatan, Kualiti dan Keselamatan, berkata: "Ideagen Enlighten akan membolehkan kita untuk menganalisis data yang lebih baik, menilai trend dalam perniagaan ini dan memberikan kami petunjuk prestasi utama yang kita boleh menyampaikan kepada pihak pengurusan atasan.

"Kita akan dapat melihat secara langsung, dalam masa sebenar, apa yang berlaku dengan syarikat penerbangan itu dari segi operasi dan dapat bertindak balas lebih cepat dan lebih baik mengikut keperluan untuk bertindak balas timbul.

"Penilaian keselamatan, atau penilaian risiko, boleh dilakukan di tempat kejadian dan sekiranya terdapat keperluan untuk menyiasat, pegawai keselamatan boleh menumpukan masa untuk siasatan menggunakan data yang tepat."

Air Transat merancang untuk membuka sistem laporan baru mereka kepada perkhidmatan luar seperti Operasi Ground. Langkah ini akan meningkatkan kualiti data keselamatan lanjut dan membolehkan syarikat penerbangan itu untuk membuat keputusan yang lebih bermaklumat.
Mr Bourdages menambah: "Dari masa ke masa, matlamat kami adalah untuk mengambil semua pelbagai laporan yang kita ada - seperti laporan direktori penerbangan keselamatan, kesihatan dan keselamatan, laporan pengisytiharan kecederaan, laporan ketua pasukan, - dan menyertai mereka di bawah satu, tunggal, pangkalan data. Ini akan memberikan kita penglihatan lebih baik tentang apa yang sedang berlaku di syarikat penerbangan itu dan semasa operasi kami.

"Ideagen Enlighten juga akan membolehkan kita untuk menggunakan sistem untuk sub-kontraktor seperti Operasi Ground di lapangan terbang yang berbeza. Laporan-laporan keselamatan dari Ops Ground - dan lain-lain perkhidmatan juga - akan memberi makan kepada sistem kami secara langsung untuk meningkatkan pengetahuan keselamatan dan risiko kami.

"Saya percaya Ideagen Enlighten akan membawa kita ke hadapan dalam laporan keselamatan." Berdasarkan di Montreal, Quebec, Air Transat beroperasi penerbangan dan piagam dan berfungsi 63 destinasi di 30 buah negara. Organisasi ini mempunyai lebih 2,000 pekerja dan mempunyai armada 30 pesawat termasuk Airbus A310-300s, A330-200s dan A330-300 serta 7 Boeing 737-800.

Ideagen adalah pemimpin global dalam membangunkan perisian pengurusan maklumat dan menyediakan perkhidmatan sokongan kepada organisasi yang beroperasi di beberapa industri yang paling sangat dikawal selia di dunia. Ia kini mempunyai asas pelanggan global lebih 2,500 organisasi, termasuk lebih daripada 300 syarikat penerbangan, dan yang diambil kira Boeing, Emirates, Thomas Cook dan KLM kalangan senarai pelanggannya.






Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter