Jumlah Paparan Halaman

3 November 2022

Pengguna vivo Luar Negara Kini Dapat Menikmati Funtouch OS 13 Berdasarkan Android 13

 
vivo telah melancarkan Funtouch OS 13 baharu secara rasmi untuk pengguna di pasaran luar negara. Berdasarkan Android 13 yang baru dikeluarkan, sistem pengendalian yang dipertingkatkan ini menggabungkan nilai terdorong reka bentuk vivo dengan pilihan pemperibadian baharu dan dipertingkat, ciri privasi dan keselamatan yang dipertingkatkan serta ciri kawalan baharu untuk pengalaman yang lebih lancar dan tanpa gangguan. vivo bukan sahaja berusaha untuk memberikan pengguna pengalaman yang mudah tetapi juga berusaha untuk memperkasakan mereka untuk menyatakan kreativiti dan keunikan mereka melalui peranti mereka.




Tambahkan Sentuhan Peribadi Pada Skrin

Funtouch OS 13 membolehkan pengguna lebih banyak kawalan visual terhadap skrin utama mereka. Dengan ciri ikon monokrom, pengguna kini boleh menukar warna ikon skrin utama mereka untuk dipadankan dengan kertas dinding, sistem dan antara muka aplikasi mereka. Ini membolehkan pengguna benar-benar membuka kunci kreativiti dan ekspresi diri mereka.



Selain itu, sistem baharu ini membolehkan pengguna menyesuaikan warna pada UI sistem mereka dan apl terbina dalam, termasuk panel pemberitahuan, kawalan kelantangan, kalkulator dan jam mereka. Ia boleh menggunakan warna daripada kertas dinding dan tema pilihan pengguna untuk menentukan warna warna yang sesuai, menerapkannya pada antara muka aplikasi untuk mengubah peranti dengan rupa dan rasa yang lebih peribadi.

Perlindungan Dan Keselamatan Selanjutnya
 
Ciri penyematan apl baharu membantu dalam memastikan data sensitif selamat, memberikan pengguna ketenangan fikiran yang lebih berkaitan keselamatan dan privasi mereka. Apabila orang lain menggunakan peranti itu, fungsi penyematan dua peringkat mengekalkan apl yang dipilih dalam paparan dan menghalang akses kepada apl lain pada peranti. Ciri ini membolehkan lebih fleksibiliti, membolehkan pengguna menetapkan parameter dan mengawal tindakan yang dibenarkan dalam apl yang disematkan apabila orang lain menggunakan peranti itu.



Kemas kini ini juga membolehkan pengguna menyembunyikan foto dan video, serta memilih akses pelbagai aplikasi kepada foto tertentu secara selektif, dengan itu menghalang tontonan yang tidak diingini pada peranti mereka dan meningkatkan lagi perlindungan privasi.

Kawalan yang dipertingkatkan dan ciri yang mudah digunakan untuk memberikan kemudahan yang lebih besar

Untuk mencipta pengalaman yang lebih diperkemas untuk pengguna vivo, Funtouch OS 13 turut menampilkan pengurusan aplikasi yang dipertingkatkan, iManager, yang secara khusus boleh membantu memantau masa penggunaan aplikasi. Jika penggunaan CPU terlalu tinggi, pengguna boleh menutup aplikasi itu dengan hanya satu ketikan. iManager juga boleh mengelakkan terlalu panas dengan mengurangkan bilangan aplikasi aktif dan melaraskan kekerapan CPU berdasarkan ciri penyejukan telefon.



Selain kemas kini cuaca, papan pemuka juga menampilkan kad AQI untuk pengguna yang mementingkan kesihatan yang ingin segera menyemak maklumat terkini mengenai kualiti udara dengan indeks PM2.5 terperinci tersedia.
 

Dengan pengalaman fotografi mudah alih premium vivo yang terkenal, peningkatan foto dan video baharu dijangkakan. Pemidang tilik profesional menjadikan fotografi lebih mudah dengan cincin penstabilan baharu yang membantu mengurangkan kesan tangan goyah.


OS baharu juga telah memperhalusi proses penyuntingan video, membolehkan pengguna meredam bunyi video semasa mengedit rakaman dan juga membuat pelarasan volum yang tepat pada setiap segmen video, sekali gus memudahkan penciptaan video gred profesional.
 
Dari segi kawalan kebolehaksesan, peningkatan telah dibuat dengan pembetulan warna dan penyongsangan, serta pilihan untuk mengalih keluar animasi untuk pengguna yang mempunyai keperluan khusus, seperti kecacatan penglihatan.

Funtouch OS 13 tersedia bermula dengan X80 Pro. vivo akan secara beransur-ansur membawa Funtouch OS 13 kepada lebih ramai pengguna di seluruh dunia dengan pengalaman paling inovatif yang pernah dilihat.

Nantikan Halaman Facebook rasmi vivo Malaysia untuk maklumat lanjut tentang Funtouch OS 13.






1 November 2022

Casio EDIFICE dengan Rekaan Sarung Memaparkan Motif Suspensi Kereta Lumba

 
Casio Malaysia telah mengeluarkan tiga jam tangan baharu SOSPENSIONE ECB-2000 menampilkan reka bentuk sarung yang diinspirasikan oleh penggantungan kereta lumba formula kepada barisan jam tangan EDIFICE berdasarkan konsep jenama “Speed ​​and Intelligence”.



SOSPENSIONE ECB-2000 ialah kronograf berprestasi tinggi yang menyatakan pandangan dunia sukan permotoran dengan reka bentuk sarung unik yang dimodelkan pada penggantungan kereta lumba formula. Dengan motif yang diilhamkan oleh suspensi double wishbone yang digunakan dalam kereta perlumbaan formula dengan sepasang lengan bercabang atas dan bawah, lug yang menyambungkan jalur kepada sarung dikonfigurasikan dalam susunan empat lengan. Buat pertama kali dalam jam tangan EDIFICE, sarung itu dibuat dengan resin bertetulang gentian karbon yang ringan dan sangat tahan lama.



Model baharu ini boleh didapati dalam tiga versi. ECB-2000PB menggunakan jalur urethane lembut untuk muat yang sangat selesa pada pergelangan tangan, manakala ECB-2000D dan ECB-2000DC menampilkan tarikan tekstur yang canggih dengan jalur keluli tahan karat. ECB-2000 merangkumi pandangan dunia sukan permotoran dengan reka bentuk yang membangkitkan imej tajam kereta lumba formula.



ECB-2000 menggunakan sistem pengecasan Tough Solar, yang menukarkan cahaya daripada lampu pendarfluor dan sumber lain untuk menghidupkan jam tangan, serta fungsi Pautan Mudah Alih yang boleh digunakan dengan memasangkan melalui Bluetooth® dengan telefon pintar. Apabila digunakan dengan apl CASIO WATCHES khusus, jam tangan melaraskan masa secara automatik. Aplikasi ini juga membolehkan konfigurasi masa dunia dengan telefon pintar serta pemindahan dan paparan data jam randik yang diukur pada jam tangan, yang kesemuanya adalah ciri yang memberikan sokongan untuk aktiviti perlumbaan.









Miliki Jam Tangan Juruterbang Kiel Yang Elegan Dibangunkan Dengan Penuh Kasih Sayang

 
Perkembangan dan khususnya pembangunan lanjut jam tangan juruterbang, telah lama menjadi tumpuan pengeluar jam tangan Laco. Di atas sebab ini, jenama tradisional itu kini menghidupkan semula "Kiel" klasiknya dalam dua varian warna baharu. Kedua-dua model meyakinkan dengan perincian yang bernas dan reka bentuk yang diilhamkan oleh jam tangan juruterbang yang bersejarah, yang mana Laco hampir tidak sama dengan jenama lain. Dengan sarung yang dioptimumkan dengan ketinggian yang dikurangkan dan kalis air sehingga 10 ATM, "Kiel.2 Schwarz" dan "Kiel.2 Weiss" baharu ialah teman yang sempurna untuk semua cabaran kehidupan seharian dan seterusnya.



Cinta Kepada Sejarah Dan Kemajuan

Dengan reka bentuk jam perintis yang jelas dan kefungsian tinggi chronograph, jam tangan sporty dan elegan ini menggabungkan dua jenis jam tangan yang paling berjaya. Penampilan instrumen diilhamkan oleh model sejarah zaman dahulu. Jam tangan perintis Laco semasa masih membawa ciri-ciri model sejarah, seperti kebolehbacaan sempurna, ciri teguh dan estetika vintaj yang halus ke pergelangan tangan. 



Ini terpakai terutamanya pada kronograf perintis "Kiel" baharu, yang dibina dalam versi pertamanya dengan dail hitam sehingga 2018 dan kemudiannya tersedia semula dalam edisi terhad. Untuk model edisi baharu, cabarannya adalah untuk menjadikan perkadaran lebih elegan, tetapi pada masa yang sama mengekalkan tahap pengecaman yang tinggi. Laco telah berjaya melakukan perkara itu. Selain versi hitam, kini terdapat juga rakan sejawat dengan dail putih.

Cinta Keterperincian

Sarung dua kronograf perintis klasik telah diolah semula secara halus dan dikurangkan kepada diameter kontemporari 43 milimeter. Dengan ketinggian yang sama dikurangkan sebanyak 14 milimeter, jam tangan juga memotong bentuk yang halus di bawah manset baju. Penggunaan berhati-hati permukaan digilap pada bezel dan penolak meningkatkan kesan visual dalam interaksi dengan bekas keluli tahan karat yang disikat. 



Dengan kalis air 10 ATM, jam tangan ini sesuai untuk hampir semua aktiviti di dalam dan di sekitar air. Untuk dipadankan, Laco menawarkan gelang logam sebagai alternatif kepada tali kulit hitam dengan rivet hiasan. Juga dalam kristal nilam anti-reflektif generasi baharu, serta penggunaan Superluminova C3 pada elemen individu dail dan tangan berwarna biru terma memastikan kebolehbacaan terbaik walaupun dalam keadaan pencahayaan yang lemah dan dalam gelap.

Cinta Pada Kualiti

Jam tangan dilengkapi dengan chronograph kaliber automatik Laco 500, yang boleh dikagumi melalui caseback kristal nilam. Ia berdasarkan pergerakan Swiss Sellita SW500 yang terbukti dalam kualiti Elaboré dan mempunyai rizab kuasa sekurang-kurangnya 56 jam. Secara pilihan, Laco juga menawarkan pergerakan dalam tahap kualiti Teratas. 



Selain itu Laco juga menawarkan kemungkinan ukiran kes, serta pemasangan kristal nilam anti-reflektif berganda atau cakera tarikh bahasa Inggeris. Kiel.2 Schwarz (versi hitam) dan Kiel.2 Weiss (versi putih) akan tersedia daripada Laco dan peruncit sah mulai musim luruh 2022, bermula pada MYR 10950 (dengan tali kulit).

Cinta Keghairahan Dan Tradisi

Jenama jam tangan Jerman Laco, yang berpangkalan di bandar hutan hitam Pforzheim, mempunyai sejarah korporat yang bermula sejak tahun 1925. "Golden City" telah menjadi lokasi pengeluar kecil tetapi telah lama bertapak ini sejak awal lagi. Syarikat tradisional ini memperoleh kemasyhurannya dengan membina jam tangan pemerhatian bersaiz 55 mm yang legenda, sebagai salah satu daripada lima syarikat berlesen pada tahun 1940-an. Sekitar dua puluh tahun kemudian, dengan lebih daripada 1200 pekerja, Laco telah dikira sebagai salah satu pengeluar jam tangan terbesar di Jerman. 



Hari ini, pasukan kecil memberi penekanan sekali lagi pada kraftangan. Kualiti yang dikira dalam pengeluaran, bukan kuantiti. Produk terdiri daripada jam tangan juruterbang dan tentera laut, hingga ke kronograf yang elegan dan Talian Klasik yang tulen. Tetapi semua model Laco mempunyai satu persamaan: kualiti tertinggi, reka bentuk cemerlang dan fungsi yang digunakan. Selain kedai dalam talian mereka sendiri, Laco juga menawarkan untuk dijual di kilang di Pforzheim. Dari hari Isnin hingga Jumaat, ini menawarkan peluang untuk mengambil jam tangan baharu terus dari tempat pembuat jam yang berpengalaman telah mengeluarkannya secara rumit dengan tangan.







19 September 2022

Persidangan Rakan Global Hisense HVAC 2022 Berjaya Diadakan

 
Bagi meningkatkan kerjasama dan kemelekatan antara perniagaan HVAC Hisense dan pelanggan luar negara serta meningkatkan skala jualan perniagaan HVAC di luar negara, Hisense HVAC berjaya mengadakan Persidangan Rakan Kongsi Global yang pertama pada 8 September 2022. Persidangan itu diadakan dalam talian dan luar talian, merealisasikan hubungan global antara pasukan HVAC Hisense dan pelanggan luar negara. Melalui platform persidangan dalam talian, ibu pejabat membentangkan kandungan Persidangan dalam masa nyata. Cawangan luar negara menyediakan sub-venue di lebih daripada 10 bandar di seluruh dunia, termasuk Malaysia, Milan (Eropah), Mexico City (Amerika), Dubai (Timur Tengah dan Afrika), Vietnam, Filipina, dll. Lebih daripada 1,200 pelanggan profesional daripada lebih 80 negara telah dijemput untuk menghadiri Persidangan tersebut.

Encik Deng Yuping, Pengarah Jabatan Pengurusan Produk Global Hisense HVAC

Alex Zhu, Naib Presiden Kumpulan Hisense dan Pengurus Besar Hisense International, Fei Licheng, Naib Presiden Perkakas Rumah Hisense dan Presiden Hisense Hitachi, dan pemimpin syarikat lain menghadiri Persidangan dan menyampaikan ucaptama masing-masing. Encik Zhu memperkenalkan pembangunan jenama dan strategi global Hisense secara menyeluruh, susun atur dan strategi pemasaran perniagaan HVAC, dsb. kepada pelanggan di luar negara, dan menyeru "Melangkah ke hadapan Bersama dan Mencipta Masa Depan" dengan pelanggan global.

Hisense telah terlibat dalam perniagaan luar negara sejak 1985 dan membuat penambahbaikan yang berterusan sepanjang 30 tahun yang lalu. Menjelang 2021, hasil tahunan Kumpulan berjumlah RM 114 bilion, yang mana keseluruhan hasil luar negara ialah RM 47 bilion, dan bahagian jenama bebas melebihi 80%. Pada masa yang sama, Hisense juga telah melakukan usaha berterusan dalam promosi jenama di luar negara. Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, ia telah berturut-turut menaja acara sukan terkemuka dunia seperti 2016 UEFA EURO, 2018 World Cup, 2020 UEFA EURO dan 2022 World Cup, mempromosikan pembangunan global jenama Hisense. Dalam Laporan Tinjauan Global mengenai Imej Kebangsaan China yang dikeluarkan oleh Pentadbiran Penerbitan Bahasa Asing China, Hisense telah menjadi 10 jenama China teratas yang paling dikenali oleh orang luar negara selama enam tahun berturut-turut.

Encik Alex Zhu, Naib Presiden Kumpulan Hisense dan Pengurus Besar Hisense International

Perniagaan HVAC adalah salah satu perniagaan teras Kumpulan Hisense. Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, pasaran luar negara juga telah berkembang pesat dengan prospek yang luas. Fei Licheng, Naib Presiden Perkakas Rumah Hisense dan Pengurus Besar Hisense Hitachi, memperkenalkan kepada pelanggan strategi pembangunan pasaran perniagaan global Hisense HVAC pada masa hadapan. Hisense HVAC sentiasa mematuhi strategi perniagaan "berorientasikan pasaran dan berpusatkan pelanggan", telah memenuhi permintaan pelanggan untuk udara yang selesa dengan produk berkualiti tinggi, mendapat kepercayaan pelanggan global, dan mencapai perkembangan pesatnya sendiri. 

Dengan sokongan dan bantuan rakan kongsi global, Hisense HVAC telah mengatasi kesan buruk pandemik COVID-19 dan mencapai pertumbuhan tahun ke tahun perniagaan luar negara selama tiga tahun berturut-turut. Terutamanya dalam lapan bulan pertama 2022, keseluruhan perniagaan luar negara Hisense HVAC telah mencapai pertumbuhan tahun ke tahun yang ketara lebih daripada 35%, di mana produk RAC dan PAC telah meningkat sebanyak 30%, VRF meningkat lebih daripada 60%, dan produk ATW meningkat dua kali ganda. Pada masa hadapan, Hisense HVAC akan terus mematuhi dan membina jenama, produk dan strategi pemasaran yang berpusatkan pelanggan, mempercepatkan pembuatan pintar dan pembuatan hijau, melancarkan produk hijau dan penjimatan tenaga secara berterusan, mewujudkan imej jenama yang profesional dan komprehensif dalam bidang HVAC, dan mencipta nilai sosial dan mencapai keputusan menang-menang dengan pelanggan dengan menumpukan pada pasaran utama, produk berfaedah dan pelanggan berkualiti tinggi, dan memberi perkhidmatan kepada pengguna global dengan produk dan penyelesaian berkualiti tinggi.



Menghadapi persekitaran aplikasi global yang kompleks dan pelbagai serta permintaan pengguna, Hisense HVAC komited untuk membangunkan semua kategori penghawa dingin dan menyediakan pelanggan dengan penyelesaian sehenti. Deng Yuping, Pengarah Jabatan Pengurusan Produk Global Hisense HVAC, memperkenalkan perancangan pembangunan produk Hisense HVAC kepada pelanggan secara terperinci dari segi 8 teknologi dan produk utama, termasuk teknologi pra-penyelidikan, penghawa dingin kediaman, pam haba, pelbagai- penghawa dingin berpecah, penyejuk dan kawalan pintar. Dari 2022 hingga 2024, Hisense HVAC akan melancarkan pelbagai produk baharu secara berturut-turut seperti R32 aliran sisi penyejuk VRF mini dan aliran atas VRF, penghawa dingin yang dipasang di dinding pembersihan sendiri, dll. Selain itu, Hisense HVAC juga akan mentakrifkan semula jenama dan identiti produk, menaik taraf penampilan keseluruhan siri produk, memberi perhatian lebih kepada h yang sempurna keharmonian antara produk dan alam sekitar, dan melambangkan kecintaan orang ramai terhadap kehidupan dan sikap hidup bahagia dalam produk Hisense, membentuk resonans rohani antara produk dan kehidupan pengguna.

Mengenai masa depan Hisense HVAC, Encik Fei akhirnya menyatakan bahawa "pada bila-bila masa, pasaran sentiasa menghadapi risiko dan peluang, dan peluang pasaran sentiasa memberi perkhidmatan kepada minda yang bersedia, jadi kami akan berkeras untuk membuat persediaan penuh untuk masa depan melalui kami sendiri. peningkatan daya saing. Hisense HVAC akan berkeras untuk bekerjasama dengan pelanggan sepanjang kitaran jualan promosi jenama, jaminan rantaian bekalan, sokongan teknikal profesional, latihan sistematik dan perkhidmatan pemasangan untuk membantu rakan kongsi berjaya. Terdapat pepatah lama di China bahawa "Kejayaan datang kepada mereka yang berkongsi dalam satu tujuan, dan milik mereka yang bekerja bersama". Pada masa hadapan, pasukan HVAC Hisense pasti akan mencipta pencapaian yang lebih cemerlang melalui kerjasama yang lebih erat dengan rakan kongsi untuk masa depan yang menang-menang,”.



Untuk mengetahui lebih lanjut tentang semua tawaran premium Hisense, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.







17 September 2022

Melancarkan Kreativiti Anda Dengan Vivo V25 Pro Baharu

 
Vivo V25 Pro baharu padat dengan teknologi inovatif dan canggih yang membolehkan penggunanya mengekspresikan kreativiti mereka. Di samping keupayaan kamera berkuasa yang membolehkan foto dan video sempurna gambar pada bila-bila masa, ia juga bergaya untuk dilihat dengan Color Changing Fluoride AG Glass.



Vivo V25 Pro hadir dalam dua pilihan warna – Starlight Black dan Surfing Blue. Mengambil inspirasi daripada alam semula jadi, Starlight Black memberikan rupa sejuta bintang yang berkelip di langit malam, manakala Surfing Blue membawa pengguna ke lautan biru dalam yang menghubungkan dengan langit biru muda merentasi ufuk. Vivo V25 Pro juga menampilkan Skrin Melengkung 3D, yang memberikan rupa unik dan cengkaman yang selesa untuk penggunanya.



Semasa vivo V25 Pro dilancarkan di Malaysia pada 20 September 2022 ini, vivo Malaysia mendedahkan bahawa Danny Khoo, hos TV terkenal, dan Madelaine Ang (okokokmou), pelakon digital, sebagai duta vivo V25 Pro. vivo Malaysia percaya bahawa kedua-dua Danny dan Madelaine boleh mempersonifikasikan vivo V25 Pro kerana ia menggalakkan orang ramai untuk menyatakan diri mereka dengan jelas dan yakin sambil kekal setia kepada diri mereka sendiri.



Untuk butiran lanjut tentang siri vivo V, nantikan Halaman Facebook rasmi vivo Malaysia.







6 September 2022

Nikmati Pengalaman Hiburan Premium Dan Moden Dengan Barisan Produk TOSHIBA TV 2022

 
Sebagai salah satu jenama televisyen (TV) yang terkenal di dunia, Toshiba TV sentiasa menyediakan pengguna dengan rangkaian TV dengan visual sinematik yang unggul dan kualiti bunyi kesetiaan tinggi yang memberikan pengalaman menonton TV realiti terbaik. Tahun ini, mereka akan meningkatkan pengalaman hiburan rakyat Malaysia dengan rangkaian TV pintarnya, termasuk Siri TV Toshiba Ultra HD 4K (Z770, M550L dan C350L), dan siri sedia HD Penuh atau HD (V31 dan V35). Semua siri yang disebutkan menawarkan pelbagai OS Pintar, termasuk Android TV, VIDAA TV dan Google TV, untuk model tertentu untuk memenuhi keperluan rakyat Malaysia.



Kualiti hidup terus bertambah baik, dan persaingan dalam industri penerbitan TV menjadi lebih sengit sejak beberapa tahun ini. Sebagai jenama TV terkemuka global, kami sentiasa berbangga dengan "TV Reka Bentuk di Jepun" kami yang menyediakan pengalaman hiburan terbaik kepada pengguna di seluruh dunia, dan kami tahu betapa pentingnya penalaan pada TV. Oleh itu, semua TV Toshiba dilengkapi dengan baik dengan Enjin REGZA ikonik kami, yang ditala sepenuhnya di makmal kami di Jepun untuk menghasilkan semula realiti dan warna terang semula jadi seperti yang dimaksudkan oleh pencipta. Kami akan terus memperbaiki diri dengan lebih banyak inovasi dan teknologi, dan tidak akan berhenti mencari cara untuk menghasilkan TV berkualiti terbaik yang menyediakan pengguna pengalaman hiburan yang sangat realistik dan mengasyikkan, yang sejajar dengan mesej utama kami - Be Real, Be Brilliant," kata Tatsuhiro Nishioka, Pengurus Jenama Toshiba TV Global.



Pengalaman Menonton Mengasyikkan


REGZA Engine 4K Pro ialah pemproses teras ikonik yang dibangunkan untuk Toshiba TV, yang REGZA bermaksud "Ekspresi Sebenar Dijamin oleh Seni Bina Menakjubkan". Dengan melengkapkan REGZA Engine 4K Pro ini kepada setiap TV Toshiba Ultra HD 4K jarak pertengahan dan mewah, pengguna boleh mengalami visual di luar imaginasi dan bunyi tulen kepada pengguna di seluruh dunia. Pada pemproses ini, Toshiba TV Z770 memberikan pengguna pengalaman menonton teater dengan teknologi AI 4K Upscaling dan Picture Optimizer yang unik. Teknologi AI 4K Upscaling dengan bijak mengeluarkan semula tekstur terperinci dan meningkatkan kandungan tontonan kepada hampir kualiti 4K, manakala teknologi AI Picture Optimizer, yang dipamerkan secara eksklusif oleh Toshiba TV Z770, membolehkan pengoptimuman masa nyata AI pada kualiti gambar.



Selain daripada Enjin REGZA, Toshiba TV juga menggunakan teknologi gerbang TV, Teknologi Warna Kuantum Dot, pada Toshiba TV Z770 perdana mereka dan pelancaran siri Toshiba TV M550L baru-baru ini untuk memberikan warna terang tulen semula jadi. Teknologi khusus ini menjadikan setiap adegan menjadi lebih jelas dan menakjubkan dengan memberikan lebih satu bilion warna warna. Toshiba TV percaya bahawa penalaan adalah kunci untuk mempersembahkan adegan yang sempurna. Oleh itu, kedua-dua model boleh menawarkan kepada pengguna pemandangan yang mengagumkan dalam warna yang tepat dengan teknologi pemulihan asal dan pemetaan warna Toshiba TV yang diperhalusi.

Kualiti Bunyi Sinematik Terunggul


Kedua-dua TV pintar 4K dan TV pintar Toshiba TV dipasangkan dengan sistem bunyi yang hebat. Toshiba TV memiliki sistem audio ikonik yang dikenali sebagai REGZA Power Audio yang menghasilkan bunyi akustik yang kaya dan tebal untuk mencipta pengalaman yang mengasyikkan untuk pengguna. Dengan teknologi canggih dan ditala dengan teliti oleh profesional audio, ia membolehkan pengguna merasai bunyi yang datang terus dari skrin dan mempersembahkan suara manusia secara realistik. Sebagai model ikonik Ulang Tahun ke-70, Toshiba TV M550L menampilkan REGZA Power Audio Pro dan BAZOOKA Bass Woofer, manakala Toshiba TV Z770 dilengkapi secara eksklusif dengan REGZA Power Audio Pro+ ini, Quad Passive BAZOOKA Bass Woofer, dan Front Firing Speaker, menghasilkan bunyi bass yang menggoncang hati dan realiti yang menggugah jiwa. Toshiba TV M550L dan Z770 menampilkan kombo berkuasa siri Bass Woofer premium kerana jumlah kuasa output pembesar suara ialah 48W dan 80W, masing-masing.



Selain daripada ciri visual-audio, OS TV Pintar juga merupakan salah satu ciri yang pengguna akan pertimbangkan apabila membeli TV. Untuk sejajar dengan aliran pasaran, Toshiba TV juga menawarkan rangkaian luas OS TV Pintar, termasuk Android TV, Google TV dan VIDAA TV, memenuhi keperluan semua orang dan membolehkan mereka mencapai kandungan kegemaran mereka dengan lebih cekap, walaupun dari telefon mereka ke TV. Di sebalik sistem OS Pintar yang dinyatakan di atas, terdapat berita baik untuk pengguna Apple. Bagi pengguna Apple, M550L dan C350L yang baru dilancarkan menampilkan Apple AirPlay dan Apple HomeKit, membolehkan mereka menstrim filem, permainan, muzik dan foto dengan lancar daripada Apple peranti ke skrin besar. Dengan teknologi Apple HomeKit, pengguna boleh mengawal TV dengan mudah daripada iPhone, iPad, HomePod mini, Apple Watch atau Mac.

Ketukangan Bertaraf Dunia Bertemu Gaya


Dengan reka bentuk TV Toshiba tanpa bezel dan minimalis, mereka memberikan pengalaman tontonan yang hebat yang boleh dimuatkan ke dalam persekitaran hidup dan membantu menyelami penonton ke dalam adegan berdasarkan falsafah Kecantikan Penting. Mencipta rupa yang bergaya untuk pengguna, Toshiba TV telah melonjakkan pasukan reka bentuknya ke peringkat seterusnya dengan menawarkan kedua-dua elemen berkualiti dan elegan dalam semua rangkaian televisyen mereka. Mereka menggunakan logam anod tulen untuk menyampaikan TV yang bergaya sambil mengekalkan binaan yang kukuh dan lasak, memberikan pengguna TV yang kelihatan benar-benar moden.

Penampilan yang elegan, gaya tontonan siaran langsung dan ciri bunyi yang hebat telah menjadikan Toshiba TV 2022 Line Up menjadi gabungan teater besar, stadium, gedung opera dan dunia maya.

Piala Dunia FIFA Qatar 2022


Bersempena dengan Piala Dunia FIFA Qatar 2022™, Toshiba TV dengan bangganya mengumumkan bahawa mereka adalah TV rasmi Piala Dunia FIFA Qatar 2022™ tahun ini dan telah melancarkan pertandingan Jualan TV Matlamat dan cabutan bertuah mulai hari ini hingga ke-31 Oktober. Rakyat Malaysia boleh menjimatkan sehingga RM2,500 dengan membeli Toshiba TV M550L (55") atau C350L (75") yang baru dilancarkan melalui Tawaran MEGA Piala Dunia FIFA Qatar 2022™, dan mereka yang membeli Siri TV Ultra HD 4K berhak mendapat hadiah eksklusif serta baucar Touch N Go(TNG) sehingga RM70.

Selain itu, pelanggan yang menyertai cabutan bertuah akan berpeluang memenangi beberapa siri hadiah termasuk lapan tiket Piala Dunia FIFA Qatar 2022™ sebagai hadiah utama, baucar TNG RM500 untuk hadiah kedua, dan hadiah ketiga akan menerima RM Baucar 200 TNG. Untuk menyertai cabutan bertuah, pelanggan mesti membeli TV bernilai RM1,999 ke atas, mengisi butiran, dan menyerahkan bukti pembelian melalui https://www.toshibatv-my.com/tvgoalpromo. TV yang layak untuk peluang ini ialah Toshiba TV Z770, siri M550L dan siri C350L.

Untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai Toshiba TV 2022 Line Up, layari laman web rasmi Toshiba TV Malaysia di https://www.my.toshiba-visual.com/ atau halaman Facebook rasmi mereka untuk lebih banyak produk dan butiran promosi. Juga, nantikan akaun Instagram mereka @toshibatvmalaysia, dan akaun rasmi YouTube dan TikTok mereka untuk mendapatkan maklumat produk terkini.









4 September 2022

MINI Cooper Parade Kibaran Bendera Terbesar Dirakam Dengan Siri vivo V25 Baharu

 
vivo Malaysia menaja acara perarakan eksklusif MINI Cooper yang unik untuk meraikan Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke-65 dan membawa ‘Joy of Humanity’ dengan siri vivo V25 serba baharu. Dianjurkan oleh Aktiv Tuning Group, sebuah syarikat Automotif dan Tuning Malaysia, acara itu diadakan di Litar Antarabangsa Sepang dengan 200 kenderaan MINI Cooper mengibarkan bendera Negara Malaysia “Jalur Gemilang” semasa dipandu di sekitar litar.



Acara itu dirakamkan dengan siri vivo V25 dan mencatat rekod untuk Buku Rekod Malaysia untuk “Perarakan MINI Kibar Bendera Terbesar” pada 2022.
 

Siri vivo V25 yang serba baharu telah mendapat banyak perhatian dalam kalangan peminat telefon pintar dan fotografi, mendapat manfaat daripada prestasi kameranya yang kukuh, dan reka bentuk perindustrian yang sangat baik, termasuk Kaca Penukaran Warna vivo.



Pelanggan kini boleh membuat pra-pesanan siri vivo V25 sehingga 2 September 2022 dan menerima hadiah percuma bernilai sehingga RM577, termasuk beg kulit siri V25, jaminan lanjutan 1 tahun dan perlindungan retak skrin 1 tahun untuk vivo V25, manakala pembelian vivo V25e akan menerima pembesar suara Bluetooth kotak premium V25e dan payung V25, jaminan lanjutan 1 tahun dan perlindungan retak skrin selama 1 tahun.



Untuk maklumat lanjut tentang siri vivo V25, sila ke halaman Facebook rasmi vivo Malaysia untuk lebih banyak kemas kini secara langsung.








30 Ogos 2022

Alami Kualiti Visual Unggul Dengan TV ULED Hisense Siri U7H

 
Berikutan pelancaran Hisense premium terbaharu Hisense 4K UHD A6100H Siri TV, Hisense Malaysia berbesar hati untuk mengumumkan pelancaran siri TV serba baharu mereka yang dilengkapi dengan teknologi ULED tercanggih Hisense, Hisense U7H. Siri ini menawarkan dua saiz berbeza, 55-inci dan 65-inci dan masing-masing berharga RM3,999 serta RM4,999.



Kami berbangga memperkenalkan satu lagi siri TV yang direka untuk memberikan kualiti tontonan yang unggul dengan pelbagai ciri penambah visual. Rakyat Malaysia boleh yakin bahawa siri ini akan dilengkapi dengan ciri-ciri untuk memberikan kemudahan dan keselesaan sepenuhnya sambil menonton perlawanan sukan kegemaran anda,” Encik Derek Jin Pengarah Urusan Hisense Malaysia.

Kualiti Visual yang Luar Biasa

Selain reka bentuk dan ciri pintar yang disertakan dengan TV, kekuatan visual TV adalah amat penting. Oleh itu, Hisense ULED TV siri U7H menghasilkan visual yang indah kerana ia menggunakan teknologi Quantum Dot yang menghasilkan warna yang tepat, tulen dan terang kerana ia menggabungkan nanopartikel ke dalam panel TV yang menaikkan panel LED ke tahap tertinggi. Warna visual tidak terjejas apabila terkena cahaya sebaliknya menjadi bercahaya dan mengeluarkan warna yang tepat.



Hisense ULED TV siri U7H menyepadukan Full Array Local Dimming untuk mengelakkan gangguan zon paparan yang berbeza kerana ciri tersebut menganalisis visual video dan LED dengan tepat meredupkan bintik-bintik yang memerlukan dimming yang memastikan kawalan cahaya dan kontras yang tepat untuk pengalaman tontonan yang tinggi.



Siri Hisense ULED TV U7H menggunakan 120Hz Ultra Motion yang merangkumi teknologi MEMC dengan Teknologi Pengurangan Bunyi 3D untuk tontonan yang lebih baik. Ciri ini meminimumkan ketinggalan input dan meningkatkan kestabilan visual yang menghasilkan gerakan jelas yang luar biasa walaupun pada adegan bergerak pantas sesuai untuk merakam adegan aksi dan kandungan sukan.



Selain itu, untuk memberikan pengalaman terbaik, siri Hisense ULED TV U7H menampilkan HDR10+ yang melaraskan visual mengikut keadaan pencahayaan kawasan sekeliling. Apabila pencahayaan bilik berubah, HDR10+ melengkapkan penderia yang secara automatik menyesuaikan kecerahan dan kontras visual untuk tontonan yang jelas.

Melampaui Pendengaran Biasa



Lebih daripada kualiti visualnya yang luar biasa, siri Hisense ULED TV U7H menampilkan Dolby Atmos yang membawa kualiti bunyi kepada kejelasan dan kedalaman yang tiada tandingan. Dolby Atmos membolehkan rangkaian bunyi yang luas dan diletakkan dengan tepat dalam ruang tiga dimensi di atas dan di sekeliling. Ini mencipta pengalaman sinematik dengan bunyi yang mengasyikkan dan seperti hidup apabila melihat kandungan.

Ciri Pintar

Siri ULED TV U7H Hisense juga menampilkan Game Mode Pro dengan mod auto kependaman rendah (ALLM) dan VRR dan HDMI 2.1 berterusan yang meminimumkan ketinggalan input, kegelisahan dan mengurangkan koyakan untuk meningkatkan peluang menang sambil kekal di hadapan permainan. Apabila disambungkan ke peranti permainan, siri Hisense ULED TV U7H secara automatik akan bertukar kepada mod permainan untuk kapasiti permainan maksimum dan pencerobohan minimum semasa dalam permainan.



Siri ULED TV U7H Hisense juga dilengkapi dengan Alat Kawalan Jauh Suara yang anggun dengan mikrofon dan butang Bluetooth yang bersambung ke TV yang membolehkan cara yang cepat dan mudah untuk mencari kandungan menggunakan pengecaman suara. Dengan alat kawalan jauh suara satu sentuhan, kandungan boleh dicari dengan segera dan mudah.



Bagi pengguna yang berminat untuk membeli produk yang dinyatakan di atas, sentiasa boleh merujuk di https://www.hisense.com.my/dealers-locations/. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang semua tawaran premium Hisense, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.








Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter