Jumlah Paparan Halaman

4 Mac 2019

VIVO Rock Rakyat Malaysia Dengan Jualan SuperDay Di Sunway Pyramid

 
Vivo baru sahaja menyusul dengan pelancaran telefon pintar V15 Pro dan V15 kali ini terus buat SuperDay Sale di Sunway Pyramid di mana orang ramai dijemput untuk persembahan dan permainan dan mereka yang mula-mula membeli telefon pintar menerima hadiah percuma eksklusif. 200 orang pertama yang membeli model siri V15 juga membawa pulang DJI Tello Drone percuma.


Orang ramai dapat mencuba ciri-ciri yang berbeza dari telefon pintar yang dilengkapi dengan Kamera Penyambut Mendatar 32MP yang pertama di industri dan menaik taraf teknologi AI, membawa pengguna telefon pintar skrin penuh yang menakjubkan dengan pembantu peribadi pintar yang memahami dan mengantisipasi keperluan mereka.


Orang ramai juga dijemput untuk mengambil bahagian dalam cabaran 15 saat untuk memenangi beberapa hadiah percuma dengan menangkap gambar-gambar kreatif atau selfies di tempat itu dan menyiarkannya di media sosial dengan hashtags yang berkaitan dan penandaan Vivo Malaysia.


Jualan Superday Vivo di seluruh negara di Perak, Pulau Pinang, Lembah Klang, Johor, Pahang, Sabah dan Sarawak mewujudkan kesedaran dan penglibatan lebih tinggi dengan rakyat Malaysia mengenai ciri dan kelenturannya sebagai telefon pintar terbaik di pasaran.


Vivo tiba di Malaysia pada tahun 2014 dan sejak itu telah berkembang pesat memperkenalkan 40 model telefon pintar dengan selebriti tempatan Dato 'Sri Siti Nurhaliza dan Janna Nick sebagai duta ras mereka.

Maklumat lanjut boleh didapati di http://www.facebook.com/VivoMalaysia.










27 Februari 2019

VIVO V15Pro Dilancarkan Di Malaysia Bersama Duta Dato Sri Siti Nurhaliza Dan Janna Nick

 
VIVO hari ini melancarkan telefon pintar V15Pro yang baru di Malaysia. V15Pro adalah model pertama Vivo selepas NEX untuk menggabungkan peningkatan pada Kamera Depan Pertama. Ia mengemas kini teknologi AI, membawa pengguna telefon pintar skrin penuh yang menakjubkan dengan pembantu peribadi pintar yang memahami dan mengantisipasi keperluan mereka.


Vivo sekali lagi memecahkan tempat baru dengan meningkatkan pengalaman mudah alih dengan tambahan siri terbaru V yang mampu dimiliki itu yang memuatkan banyak teknologi mewah yang biasanya mempunyai hanya telefon yang paling premium.


Selain Camera Front Elevator, V15Pro termasuk teknologi canggih seperti Kamera AI Triple yang mengambil pro-fotografi pada telefon pintar ke level lain, serta Pengimbasan Cap Jari Dalam Paparan.

Kamera Hadapan Memaparkan Super AMOLED Ultra FullView


Mengambil inspirasi daripada NEX terancam, V15Pro membawa Camera Front Elevating yang sama, tetapi lebih baik. V15Pro dilengkapi dengan kamera depan 32MP yang mengejutkan untuk menangkap gambar yang lebih baik dengan kejelasan yang tidak dapat ditandingi. Vivo telah meningkatkan lagi mekanik Kamera Depan Menaik di V15Pro. Penambahbaikan reka bentuk juga memastikan kamera cukup kuat untuk menahan keausan harian.

Kamera Peningkatan Berkelas yang inovatif yang pertama kali bermula pada MWC 2018 sebagai konsep dan dipaparkan dalam NEX pertama telah mencipta paparan skrin penuh yang ideal tanpa menjejaskan kualiti gambar atau kedudukan kamera. Dengan penghapusan takik itu, V15Pro kini mempunyai nisbah skrin-ke-badan 91.64% yang mengejutkan, mencipta pengalaman tontonan yang tidak pernah dilihat sebelumnya untuk permainan dan tontonan video. Super AMOLED Ultra FullView ™ Display pada V15Pro kini mempunyai nisbah aspek 19.5: 9, dan 6.39 inci diagonal. Bilah sampingan dan bahagian atasnya telah dikurangkan kepada 1.75mm dan 2.2mm silinder tipis.
Tangkap Shot Perfect dengan Kamera Triple AI yang Menakjubkan.

V15Pro dilengkapi dengan penyelesaian AI-embedded yang mengambil pengalaman fotografi mudah alih ke peringkat seterusnya. Dengan Kamera Triple AI, V15Pro membolehkan pengguna mengambil gambar dengan kejelasan yang menakjubkan dan perspektif yang lebih luas.


Pengguna dengan mudah dapat menangkap gambar kelas profesional dengan snap, terima kasih kepada 48 Juta Sensor Quad Pixel, Kamera Rangkaian 8MP AI Super Wide-Angle, dan Kamera Kamera 5MP. Teknologi "empat-dalam-satu piksel" di kamera belakang utama menggabungkan empat piksel ke satu piksel besar untuk menyampaikan foto berkualiti tinggi 12MP walaupun dalam kegelapan. Kamera AI Super Wide-Angle boleh mengembangkan sehingga 120 darjah, menangkap lebih ramai orang dan tembakan landskap penuh.

Perkakasan berkuasa ini dilengkapi dengan AI untuk membuat foto profesional-mengambil angin. Meminjam dari V11, V15Pro dilengkapi dengan ciri-ciri fotografi AI termasuk AI Face Beauty dan AI Portrait Framing. Mod Malam Super AI yang baru membuat malam gemetar menembak sesuatu yang lalu, kerana pengguna kini dapat menangkap pemandangan malam yang menakjubkan tanpa tripod atau kamera DSLR.

AI Super Night Mode dengan serta-merta boleh mengambil banyak foto pada pendedahan yang berbeza. Ia kemudiannya menggabungkan mereka dengan sangat baik untuk meningkatkan kecerahan dan kejelasan, yang bermaksud adegan malam kini boleh ditangkap dengan tahap terperinci dan kestabilan yang tinggi.

Dengan ciri AI Body Shaping yang baru, pengguna kini boleh melihat secara semulajadi sempurna dengan menyesuaikan setiap aspek badan seperti pinggang dan kaki - pengguna tidak lagi perlu menggunakan aplikasi pengeditan foto untuk melihat yang terbaik.

Teknologi Pengimbasan Cap Jari 


V15Pro juga menggabungkan Teknologi Pengimbasan Cap Jari Perakam In-Display Vivo, yang kini berada di generasi ke-5 dengan kepadatan piksel cap jari yang lebih tinggi dan algoritma yang lebih canggih yang membolehkan pengguna membuka kunci telefon mereka dengan cara yang lebih selamat dan intuitif.


Tanpa pad jari fizikal, penutup belakang yang licin menggunakan Reka bentuk Spektrum Spektrum unik di Topaz Blue atau Coral Red, yang mencerminkan warna yang berbeza pada sudut yang berbeza, melengkapkan inovasi futuristik yang ditempatkan di dalam V15Pro.
Prestasi AI-Powered untuk Pengalaman yang lebih lancar dan lebih intuitif

Vivo AI telah membuat satu lagi lompatan ke hadapan, dengan Jovi yang lebih berkuasa, pembantu peribadi yang memahami keperluan dan keinginan anda lebih baik dari sebelumnya.


Jovi Image Recognizer yang berkuasa AI yang baru ini mempunyai akses kepada hampir 100 platform e-dagang arus perdana seperti Shopee dan Zalora, sehingga dapat dengan mudah mencari melalui pangkalan data lebih dari setengah bilion produk untuk Anda. Dengan imbasan mudah, kini anda boleh mencari terus produk yang anda perlukan dan menikmati membeli-belah AI futuristik.

Cuma gunakan Smart Button yang baru di sebelah V15Pro untuk melepaskan kuasa AI. Satu akhbar mengaktifkan Pembantu Google, sementara dua panggilan Jovi Image Recognizer menjadi tindakan. Ia mudah, intuitif, dan cepat. V15Pro juga mempunyai arahan suara tersendiri yang dibangunkan dengan kerjasama Google untuk menjawab keperluan anda. Sama ada anda mahu mengaktifkan AI Face Beauty, membersihkan memori telefon, atau mencari gambar makanan dalam album anda, hanya utamakan arahan dan V15Pro akan melakukannya untuk anda dengan serta-merta.

Pemain yang suka bermain akan menyukai Mod permainan 5.0 yang dipertingkatkan. Ia datang dengan Mod Persaingan baru yang memperuntukkan sumber sistem untuk mengutamakan prestasi permainan, dan Dual-Turbo, yang mengurangkan bingkai-turun sebanyak 300% dan meningkatkan permainan yang lancar.

V15Pro dikuasakan oleh pemproses Snapdragon 675AIE Octa-core dengan RAM 6GB + 128 ROM, memastikan prestasi ultra lancar. Pengguna juga boleh mempunyai ketenangan fikiran bahawa telefon mereka akan berjalan dan berjalan pada setiap masa terima kasih kepada teknologi Pengecasan Fast Dual Smart terbaru Vivo, yang mendahului V15Pro sehingga kira-kira satu perempat kuasa dalam hanya 15 minit.

Pasaran Malaysia


V15Pro di Topaz Blue dan Coral Red boleh dibuat untuk pra-pesanan, yang dilengkapi dengan kotak hadiah percuma di Malaysia dari 26 Februari hingga 1 Mac 2019 melalui pameran bergerak di lokasi terpilih, Kedai Konsep Vivo, peniaga sah dan rakan kerjasama.


Selain itu, Vivo juga akan mengadakan V15 Pro Superday Sale pada 2 Mac 2019 di Sunway Pyramid (Blue Concourse) di mana burung awal akan menerima drone selfie DJI Spark percuma (pada asas pertama berkhidmat pertama) dan kotak hadiah Vivo.

Orang ramai juga digalakkan mengambil bahagian dalam pertandingan yang menarik dan hadiah yang akan diadakan di laman Facebook Vivo (http://www.facebook.com/VivoMalaysia).

Tunggu lebih banyak maklumat mengenai Jualan Super Vivo V15Pro pada 2 Mac 2019.








26 Februari 2019

CAROUSELL Mencatatkan Rekod 45.1% Penyenaraian Produk Musim Tahun Baru Cina

 
Carousell, salah satu daripada pasaraya iklan terbesar dan paling cepat berkembang di dunia, hari ini berkongsi bahawa bilangan penyenaraian di platform meningkat 45.1% kepada 678,853 penyenaraian semasa musim perayaan Tahun Baru Cina. Fesyen wanita, fesyen Lelaki, Produk Kesihatan & Kecantikan, Produk Bayi & Kanak-kanak, dan Alat adalah lima kategori teratas di platform sepanjang tempoh tersebut.


Ini dibandingkan dengan tempoh yang sama tahun lepas apabila penyenaraian di Carousell meningkat sebanyak 20%, membuktikan bahawa platform itu proaktif dalam pendekatannya untuk mempromosikan pengutipan, dan menjual barangan yang tidak digunakan dan kurang digunakan di rumah.

"Musim perayaan Tahun Baru Cina adalah apabila rumah tangga tradisional meremehkan sebagai sebahagian pembersihan musim bunga dan sebagai persediaan untuk perayaan tahunan. Lonjakan penyenaraian di Carousell pada tahun ini menunjukkan bahawa rakyat Malaysia semakin menyedari nilai setiap barangan dan bukannya membuang barang-barang yang memilih untuk menyenaraikan barang-barang mereka yang dicuri di Carousell," kata Tang Siew Wai, Ketua Carousell Malaysia.

Pada tahun ini, Carousell telah mengambil inisiatif untuk melancarkan pembersihan musim bunga dan mempromosikan pengulas, yang membawa kepada pembebasan empat video dalam talian sebagai sebahagian daripada kempen "Jual di Carousell". Siri yang menggambarkan keluarga empat pembersihan musim bunga sebagai persediaan untuk musim perayaan telah berjaya memperoleh lebih daripada 4.1 juta view pada pelbagai platform media sosial.

Siew Wai juga mengakui bahawa peningkatan pesat dalam penggunaan internet di seluruh Malaysia turut menyumbang kepada peningkatan. "Lebih ramai rakyat Malaysia kini boleh mengakses Carousell dengan mudah membeli dan menjual barangan yang dicuri pada harga yang berpatutan."

Pada 11 Januari 2019, Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mengumumkan bahawa sejumlah 87.4 peratus penduduk Malaysia menggunakan Internet berbanding 76.9 peratus pada 2016. Kenyataan itu juga menunjukkan bahawa transaksi digital juga berada pada aliran menaik kerana pengguna Internet pemangkin dalam membangunkan ekosistem digital yang lebih luas di negara ini.

Satu tinjauan yang dilakukan oleh Carousell pada akhir 2017 mendedahkan bahawa 46 peratus Carousellers di Malaysia mempunyai sembilan item yang tidak digunakan atau tidak digunakan di rumah. Hanya 29 peratus daripada kumpulan ini akan menjual barangan mereka untuk pendapatan tambahan.

Terdapat banyak kesempatan bagi rakyat Malaysia untuk mengetahui kegembiraan mengumumkan dan memperoleh sedikit wang tambahan pada masa yang sama. Maklumat lanjut, ikuti Carousell di https://my.carousell.com atau muat turun aplikasi Carousell dari Apple Store atau Google Play Store.







25 Februari 2019

Vivo Telefon Pintar China Mendapat Pertumbuhan 9% Pada Tahun 2018

 
Syarikat penganalisis pasaran teknologi global Canalys, melaporkan bahawa pasaran telefon pintar dari negara China keseluruhan telah jatuh 14% pada tahun 2018 dengan 400 juta unit. Tetapi Vivo telah mengatasi penurunan keseluruhan pasaran dan mgenalami peningkatan 9%.


"Kedudukan pasaran Vivo telah berubah dengan ketara," kata Yiting Guan, seorang Penganalisis Penyelidikan di Canalys. "Vivo kini mempunyai portfolio peranti yang lebih diperkemas, dengan pelbagai siri Y, siri Z dalam talian dan Nex eksperimen. Ia juga mendapat manfaat daripada strategi untuk meningkatkan kecekapan saluran runcitnya. Penukaran kadar pertukaran Renminbi / Dolar AS akan membantu Vivo, yang mempunyai pergantungan yang lebih besar di pasaran domestik berbanding saingannya dalam lima teratas." 

Vivo dijangka melancarkan telefon pintar Siri V15 terbarunya di Malaysia minggu depan yang akan menampilkan kamera hadapan 32MP yang pertama di dunia dengan duta jenama Dato 'Sri Siti Nurhaliza dan Janna Nick. Ia akan memacu kembali kepesatan dan perkembangan pengeluaran telefon ini di pasaran Asia.








24 Februari 2019

Tawaran Hebat Samsung Galaxy S10 Dan S10+ Sempena Ulang Tahun ShopBack

 
Anda telah mendengar atau menyaksikan kelebihan siri Samsung Galaxy S10. Bersempena dengan Ulang Tahun ke-4 ShopBack, Senheng menawarkan harga istimewa 6.5% untuk pengguna ShopBack pada pra-order Samsung S10 (128GB) dan S10+ (126GB dan 256GB), selain daripada freebies bernilai RM1479.


Ini bermakna selepas rebat tunai sebanyak 6.5%, harga untuk telefon pintar adalah:

128GB
- S10: RM 3084.60
- S10 +: RM 3458.60
* Tab Percuma A 7.0 + Galaxy Buds + 1 Tahun Jaminan Crack Screen

512GB
- S10 +: RM 4300.10
* Galaxy Watch 42mm + 1 Year Extended Warranty

Harga selepas belian balik di atas dikira berdasarkan bayaran penuh sekali. Bagi mereka yang memilih untuk ansuran / deposit, Cashback 6.5% akan dikira berdasarkan jumlah ansuran / deposit pertama. Pre-order berakhir pada 28 Februari manakala stok terakhir. Akses melalui https://www.shopback.my/senheng-promotion.

Selain itu, promosi Hari Ulang Tahun ke-4 ShopBack termasuk cash backs upsized khas dari aplikasi Lazada, aplikasi Shopee, Fave, Senheng, ZALORA, 11street, Qoo10, Lenovo, HP, Tempahan, com, Expedia , Trip.com, Sephora, Cotton-On, SportsDirect, serta 100% cashback, cashback jam bertuah, dan RM30K Shopping Spree Giveaway akan berjalan hingga akhir hari ini.






23 Februari 2019

Vivo Jenama Telefon Pintar Paling Dicintai Rakyat Malaysia

 
Dalam sebuah artikel baru-baru ini yang diterbitkan oleh portal industri perdagangan Pengiklanan & Pemasaran, Socialbakers, sebuah agensi analisis telah menyenaraikan Vivo sebagai jenama telefon pintar yang paling disukai oleh rakyat Malaysia dengan interaksi 6,514,169 dan 91,069 reaksi cinta di Facebook.


Menurut agensi analisis, jenama itu telah mendapat banyak cinta kerana Vivo menggunakan imej yang sangat visual untuk kandungannya dan menjual peranti yang cantik supaya sifat visual media sosial menjadikannya tempat yang sesuai untuk mempamerkan produknya dan melibatkan rakyat Malaysia.

Dalam satu kenyataan kepada A + M, Naib Presiden JAPAC, Charles Tidswell, berkata syarikat itu melihat jenama mendapat lebih banyak cinta pada media sosial tahun lepas berbanding pada tahun 2017. Menurut beliau, ini adalah "petanda yang baik" kerana ia bermaksud bahawa jenama pengguna mengikuti mempamerkan kandungan yang memacu reaksi Facebook yang paling dalam - cinta.

"Jenama yang ingin mendapatkan 'LOVE' lebih banyak daripada pengikutnya perlu memastikan mereka mempunyai pemahaman yang jelas tentang penonton mereka dan jenis kandungan yang bergema dengan mereka. Mempunyai maklumat ini di depan akan membolehkan jenama untuk membangunkan kandungan yang akan melibatkan penonton mereka dan menimbulkan interaksi," katanya.


Tidswell berkata bahawa jawatan yang cenderung untuk menarik perhatian pengguna adalah cenderung menjadi penyebab yang bermakna, haiwan kesayangan, landskap yang menarik dan percuma. Beliau mengesyorkan bahawa percubaan-percubaan pemasar untuk mengetahui apa yang khalayak mereka benar-benar suka sambil tetap relevan dan benar kepada jenama mereka.

Vivo tiba di Malaysia pada tahun 2014 dan sejak itu telah berkembang pesat memperkenalkan 40 model telefon pintar dengan selebriti tempatan Dato 'Sri Siti Nurhaliza dan Janna Nick sebagai duta rasmi mereka.






22 Februari 2019

ShopBack Berikan Lebih Ganjaran RM350K Semasa Ulang Tahun Ke-4

 
ShopBack Malaysia, portal Cashback yang terkemuka ingin memberikan hadiah Birthday Shopping Spree Giveaway yang ke-4 dari 20 - 22 Februari tahun ini. Nilai belanja beli tajaan akan dinaikkan kepada RM30K (RM18K tahun lepas), dan pasangan dengan cashback akan diberikan semasa tempoh kempen, jumlah nilai ganjaran adalah lebih dari RM350K.


Setiap pengguna ShopBack yang pergi melalui laman web atau aplikasi ShopBack untuk berbelanja dengan mana-mana kedai kongsi yang menyertai ShopBack Menjadi 4! Kempen secara automatik akan memasuki Giveaway Spree RM30K secara automatik. Tiga (3) pengguna ShopBack akan dipilih secara rawak sebagai pemenang, dengan setiap pembelian belanja RM10K yang ditaja.

Pembeli dalam talian juga boleh menjangkakan ganjaran epik iaitu cash back jam bertuah dan 100% rebat tunai pada barangan terpilih, serta cash backs upsized khusus dan kod promo eksklusif yang ditawarkan oleh kedai kongsi yang termasuk Lazada, Shopee, 11street, Booking.com, Expedia, KLOOK, Hermo , ZALORA, Taobao, Trip.com, Nike dan banyak lagi.

"Pulangan tunai 100% hanya bermaksud jika pengguna membayar RM10 untuk item, mereka akan dapat balik balik wang tunai RM10 dari kami. Empat tahun yang lalu, kami hanya mempunyai 300 pengguna dan hari ini, lebih daripada 1 juta rakyat Malaysia membuat ShopBack berhenti pertama dalam perjalanan membeli-belah dalam talian mereka. Terima kasih kepada sokongan mereka, kami dapat membuat skala dan membantu lebih ramai pengguna untuk menjimatkan perbelanjaan harian mereka. Tidak ada cara lain yang lebih baik untuk menunjukkan penghargaan kami daripada memberi ganjaran yang terbaik kepada para pengguna kami semasa acara yang bermakna ini, " kata Alvin Gill, Pengurus Besar ShopBack Malaysia.


Beliau menyatakan bahawa membeli-belah dalam talian telah mendapat populariti yang tinggi sepanjang tahun lalu dan diskaun (termasuk potongan harga, diskaun kupon, rebat tunai dan penghantaran percuma) kekal sebagai sebab utama pelanggan membuat pembelian dalam talian, diikuti dengan kemudahan. Dia percaya Q1'19 akan terus berkembang terutama dengan sambutan ulang tahun ke-4 yang akan datang ShopBack Malaysia.

Mengikut data ShopBack Malaysia, membandingkan dengan Jan'18, bilangan pesanan dalam talian yang dibuat melalui ShopBack Malaysia pada Jan'19 meningkat lebih daripada 100%. Beliau menyifatkan pertumbuhan pada bulan Januari untuk kejayaan kempen Tahun Baru Cina ShopBack di mana lebih daripada RM2 juta cashback diberikan kepada pengguna, dua kali ganda daripada kempen CNY tahun lepas. 11street, Agoda, Booking.com, Lazada dan Shopee adalah lima kedai atas talian bulan lepas.

Di samping itu, ShopBack Malaysia memerhatikan kenaikan 40% dari segi peratusan pesanan yang dibuat melalui aplikasinya pada Jan'19, apabila membandingkan YoY dengan Jan'18. "Ini didorong oleh integrasi apl kami dengan Grab, Lazada (app), dan seterusnya 11street, Shopee, AliExpress dan aplikasi Booking.com. Integrasi membolehkan kami bekerja secara langsung dengan rakan kongsi untuk memberikan cashback untuk pembelian aplikasi pada masa yang sama, mendorong pengguna ShopBack untuk mencuba aplikasi rakan kongsi. ShopBack adalah perintis dalam aplikasi untuk integrasi aplikasinya di rantau ini dan kami menyasar untuk melayari lebih banyak aplikasi yang popular pada tahun ini. "


Mendaftar ke ShopBack adalah percuma. Lebih daripada 1 juta rakyat Malaysia menggunakan ShopBack pada masa ini, dan lebih daripada RM30 juta cashback telah diberikan kepada pengguna tempatan sejak tahun 2015. Untuk maklumat lanjut mengenai kempen Hari Lahir ke-4 ShopBack, sila layari https://www.shopback.my/anniversary atau ikuti https://www.facebook.com/ShopBackMalaysia.







20 Februari 2019

Gaya Orang Muda Menikmati Hidup Tanpa Tunai Dengan e-Wallet Razer

 
Razer, jenama gaya hidup global terkemuka untuk pemain, hari ini memperkenalkan kupon promo dan pesanan segera ke aplikasi e-wallet Razer Pay di Malaysia untuk pengalaman pengguna yang dipertingkatkan.


E-wallet Razer Pay yang dinaik taraf menawarkan pengalaman visual dan fungsi e-dompet yang telah diubahsuai yang menggabungkan semua aspek gaya hidup tanpa tunai moden dalam satu aplikasi. Ini termasuk ciri-ciri seperti membayar dan menikmati promosi yang menarik dengan lancar di rangkaian peniaga yang besar, memindahkan wang kepada rakan-rakan dengan cepat, dan meningkatkan nilai dengan mudah. Pengguna juga boleh memindahkan dana dari e-wallet mereka ke akaun bank mereka secara percuma.

Pengalaman e-Dompet Untuk Golongan Belia


Razer Pay baru datang dengan penuh ciri-ciri baru yang unik yang tidak menawarkan banyak e-wallet lain. Ini termasuk pembelian dan promosi di beribu-ribu peruncit dalam talian dan luar talian, memindahkan dan menerima wang dari rakan-rakan, dan menaikkan dan menarik dana dengan mudah.

Razer Pay adalah antara beberapa aplikasi e-wallet yang menyokong kedua-dua titik topi fizikal serta top-up secara langsung dari akaun bank pengguna, yang membolehkan semua orang mengakses manfaat tanpa tunai tanpa memiliki kad kredit atau debit.

Fungsi pembayaran dalam aplikasi Razer Pay sekarang meliputi lebih banyak hiburan digital dan perkhidmatan permainan, termasuk Spotify, Steam, PlayStation Network, MyCard, @Cash, PIN Razer, top-up telco prabayar, dan banyak lagi.

Razer Pay baru juga mempunyai kupon promosi yang pengguna boleh mengumpul dan menyimpan dalam "Pockets" mereka sendiri, untuk digunakan pada pedagang yang mengambil bahagian.
Promosi pelancaran eksklusif 7-Eleven. 

Meraikan pelancaran Razer Pay baru di Malaysia, Razer telah bekerjasama dengan 7-Eleven untuk menawarkan promosi pelancaran eksklusif. Setiap pengguna Razer Pay di Malaysia boleh mendapatkan satu kupon RM5 dari dalam aplikasi (tertakluk kepada ketersediaan) dari 25 Februari hingga 3 Mac untuk digunakan untuk sebarang pembelian di 7-Eleven, tanpa pembelian minimum yang diperlukan.

Dari 4 Mac dan seterusnya, jumlah kupon RM5 dan RM3 7-Eleven yang terhad akan dikeluarkan setiap hari pada pukul 9.00 pagi dan 1.00 petang. Pengguna boleh mendapatkan satu daripada setiap kupon dan menggunakannya sehingga 15 Mac.








Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter