Jumlah Paparan Halaman

26 Mei 2022

Dapatkan Intense Dengan Hisense Deal-Tastic Super Brand Week Berpeluang Memenangi TV Pintar 55 Inci

 
Hisense Malaysia telah mengumumkan bahawa mereka mengadakan "Live Game Super Brand Week" istimewa dengan pelbagai baucar, tawaran dan hadiah untuk semua yang membeli mana -mana produk mereka melalui kedai rasmi Hisense di Shopee dan Lazada dari 25 Mei 2022 hingga 31 Mei 2022. Semua yang membuat pesanan dalam tempoh kempen ini di mana-mana platform berpeluang untuk memenangi TV pintar 4K 4K ULED bernilai RM2,799.



Orang Malaysia yang ingin merombak rumah mereka dengan peralatan rumah yang bergaya dan maju akan dapat menikmati baucar RM20, RM30 dan RM50 dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM500, RM1,000 dan RM2,000. Bukan hanya itu, mereka yang mengikuti kedai rasmi Hisense di Shopee dan Lazada dalam tempoh satu minggu ini akan menerima baucar RM10 yang boleh digunakan dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM11.

Tiga pembeli pertama hari ini sepanjang 7 hari dalam seminggu di kedai rasmi Hisense Malaysia melalui Shopee akan menerima peti sejuk 110L pintu tunggal Hisense secara percuma. Bagi Lazada, pembeli pertama hari ini akan menerima ciri 32-inci TV 32A5200F secara percuma.

Berikut adalah tawaran yang lebih menarik untuk rakyat Malaysia untuk dinikmati semasa Hisense Super Brand Week:

1. Penghantaran percuma RM100 ke pesanan minimum RM300
2. Beli 2 item dalam satu pesanan untuk menikmati 1% Off pada perjanjian bundle Hisense
3. 10% Cashback Coin Shopee untuk semua pembelian tanpa perbelanjaan minimum
4. Cashback 5% Lazcoin untuk semua pembelian tanpa perbelanjaan minimum

Untuk menyertai Hisense Super Brand Week pergi ke kedai rasmi Hisense di Shopee dan Lazada. Ketahui lebih lanjut mengenai peristiwa dan promosi Hisense Malaysia mengenai Hisense Malaysia dan ikuti @Hisensemalaysia di Facebook, dan YouTube.






17 Mei 2022

Sertai vivo T1 Series X PUBG Mobile Turbo Cup Challenge

 
Dapatkan Peluang untuk bersaing dalam SEA Finals dengan 4 negara dan menangi Hadiah Wang Tunai sehingga 20,000 USD. Bersempena dengan siri vivo T1 yang dilancarkan, vivo Malaysia bekerjasama dengan PUBG Mobile untuk menganjurkan vivo T1 Turbo Cup Challenge!



Semua rakyat Malaysia dialu-alukan untuk mendaftar untuk kejohanan itu dan "Pemain Paling Bernilai" (MVP) dalam kejohanan tempatan akan berpeluang mewakili Malaysia dan menyertai Pusingan Akhir SEA, disertai oleh Thailand, Vietnam dan Filipina.

Berikut ialah butiran lanjut tentang Cabaran Piala Turbo:

Pendaftaran Terbuka: 13 Mei 2022
Permulaan: 11 Jun 2022
Peringkat Akhir Negara: 18 Jun 2022
Peringkat Akhir SEA: 9 Julai 2022

Pemenang dalam SEA Finals berpeluang memenangi kumpulan hadiah 20,000 USD. Pasukan Malaysia layak memenangi hadiah wang tunai tambahan di kejohanan tempatan mengikut kedudukan prestasi mereka, dan hadiah wang tunai adalah seperti di bawah:

Hadiah Utama: RM2,500
Hadiah Kedua: RM1,500
Hadiah Ketiga: RM500 x2

Untuk maklumat lanjut tentang vivo T1 series X PUBG Mobile Turbo Cup Challenge, sila layari Facebook rasmi vivo Malaysia.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.







23 April 2022

Meraikan Raya dengan Kempen Jualan Vivo’ Raya - Chup! Raya Dulu!

 
Menjelang Raya, vivo Malaysia menyeru semua rakyat Malaysia untuk menyertai kempen Jualan Raya - Chup! Raya Dulu!, menawarkan pelbagai aktiviti daripada tawaran hebat menarik hingga cabutan bertuah untuk semua pelanggan, bermula dari 23 April hingga 8 Mei 2022.



Semasa 'Chup! Raya Dulu!’ Kempen jualan raya, pelanggan yang membeli mana-mana telefon pintar vivo berharga dari RM800 dan ke atas layak menyertai cabutan bertuah untuk memenangi hadiah menarik dan menarik bernilai RM85,000.



Ikuti langkah di bawah untuk menyertai cabutan bertuah:

Langkah 1: Beli mana-mana telefon pintar vivo berharga RM800 dan ke atas di mana-mana kedai vivo
Langkah 2: Selepas pembelian, imbas kod QR dan isikan butiran, termasuk nombor IMEI 1 telefon pintar untuk pendaftaran
Langkah 3: Cabutan dan berpeluang memenangi hadiah menarik



Lihat hadiah menarik untuk dimenangi di 'Chup! Raya Dulu!’ sesi cabutan bertuah:

Hadiah Utama: x 1
- V Terbang ke Bangkok! Pakej Percutian untuk 2 pax bernilai RM15,000

Hadiah Pertama: x 1
1. TV UHD Pintar 4K Siri UP77 LG 65 inci dengan AI ThinQ® (2021) bernilai RM4,799
2. DYSON Pure Cool TP00 AIR Purifier Fan bernilai RM1,699
3. LG Nett 312L Top Freezer dengan Multi Air Flow & Smart Inverter Compressor bernilai RM1,899
4. LG 9kg Top Load Washer dengan Smart Inverter LG bernilai RM1,429

Hadiah Kedua: x 10
- JOYOUNG Oven KX12-J87E (Kony) bernilai RM259

Hadiah Ketiga: x 100
- Hadiah wang tunai RM100

Hadiah Keempat: x 200
- Hadiah wang tunai RM20

Hadiah Kelima: x 4400
- Hadiah wang tunai RM10

Selain itu, pelanggan boleh menikmati tawaran istimewa apabila membeli vivo Y76 5G pada harga hanya RM1,199 dan vivo V23e 5G dengan RM1,399. Pelanggan yang membeli model telefon pintar terpilih berhak mendapat jaminan lanjutan 1 tahun dan pelan perlindungan skrin 1 tahun.



Semasa tempoh kempen jualan Raya, pelanggan boleh mengunjungi semua kedai konsep rasmi vivo, rakan kongsi rangkaian kedai terpilih, pengedar sah, e-stor rasmi vivo Malaysia dan kedai utama vivo Malaysia di Lazada dan Shopee untuk membeli model terpilih dan menerima hadiah percuma masing-masing.

Untuk maklumat lanjut tentang 'Chup! Raya Dulu!’, sila layari laman Facebook rasmi vivo Malaysia.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.







19 April 2022

Hisense Rakan Kongsi Rasmi Dengan Kelab Paris Saint-Germain Memperkenalkan Tahun Kedua Perkongsiannya

 
Hisense, perkakas rumah global terkemuka dan jenama elektronik pengguna dan Paris Saint-Germain melangkah ke tahun kedua perkongsian mereka dan bergabung tenaga untuk melancarkan iklan kedua mereka hari ini.



Mengimbas kembali pada tahun 2021, Hisense telah mengeluarkan iklan menarik yang menampilkan bintang bola sepak seperti Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera dan Presnel Kimpembe untuk menyerlahkan kualiti terbaik Hisense. Iklan pertama mendapat perhatian yang meluas dan mendapat pujian dalam talian dan luar talian.

Hari ini, Hisense mengeluarkan iklan kolaboratif keduanya dengan Paris Saint-Germain. Ángel Di María dan Presnel Kimpembe kembali ke iklan sementara Leo Messi, Marquinhos, dan Idrissa Gueye menyertai krew untuk iklan Hisense pertama mereka. Iklan tersebut mempamerkan pelbagai peralatan rumah Hisense dalam persekitaran rumah yang selesa dan menonjolkan teknologi keunggulan produk Hisense melalui lensa kehidupan harian pemain bola sepak. Perkongsian berterusan dan tahap penglibatan yang tinggi daripada setiap pemain mencerminkan sokongan dan pengiktirafan Paris Saint-Germain terhadap Hisense dan menandakan bahawa jenama Hisense dihargai dan disokong secara meluas di seluruh dunia.

Hisense Menjadi "Rakan Kongsi Sempurna" Melalui Teknologi Hebat dan Produk Berkualiti Tinggi


Tema iklan ini ialah Rakan Sempurna, menunjukkan perkongsian cemerlang Hisense dan Paris Saint-Germain sepanjang tahun ini; ia juga menandakan bahawa Hisense menjangka untuk menjadi Rakan Sempurna dalam kehidupan peminat bola sepak dan pengguna berkat produk dan teknologinya yang hebat. Komersil itu memaparkan lima bintang Paris Saint-Germain yang tinggal di bangunan yang sama, merakam interaksi bintang dalam kehidupan seharian mereka semasa menggunakan produk Hisense.



Selama bertahun-tahun, Hisense terus memperdalam teknologi paparannya melalui inovasi teknologi untuk menyampaikan kualiti TV yang sempurna kepada pengguna. Dalam iklan ini, salah seorang pemain yang ditampilkan menggunakan Hisense TV dan mengalami teknologi Mod Sukan, ciri luar biasa yang meningkatkan kelancaran sukan semasa menonton perlawanan pantas, yang membolehkannya pengalaman menonton permainan yang terbaik dan mengasyikkan.

Secara konsisten, Hisense menyasarkan untuk menyampaikan pengalaman menonton permainan yang lebih mengasyikkan dan realistik kepada peminat dan pengguna bola sepak melalui teknologi hebat dan kualiti TV yang sempurna; mendapat manfaat daripada teknologi dan kualiti yang sangat baik, TV Hisense Mid-to-High end (A7/U6/U7/U8) amat dihargai oleh banyak media dan pengguna. Jadi, pada tahun 2021, hasil jualan global TV pertengahan hingga tinggi melebihi 99% YoY, mencerminkan sepenuhnya reputasi tinggi dan pengiktirafan TV Hisense di seluruh dunia.

Sementara itu, sebagai rakan kongsi jangka panjang Paris Saint-Germain, Hisense telah memenangi sokongan pengguna global melalui sokongan kuatnya terhadap acara sukan dan produk teknologi yang indah, baik dari segi produk dan reputasi jenama. Berikutan penajaannya dengan Paris Saint-Germain dan beberapa acara sukan antarabangsa terkemuka pada tahun 2021, Hisense meningkatkan hasil jualan luar negara sebanyak 43%, kesedaran jenama luar negara meningkat sebanyak 5pps.

Pada masa hadapan, Hisense akan terus memperdalam pemasaran sukannya untuk membina hubungan yang lebih kukuh dengan pengguna; juga menyediakan teknologi dan produk yang cemerlang untuk menjadi jenama yang terkenal dan boleh dipercayai di peringkat global.

Tonton iklan YouTube Short of Hisense X Paris Saint-Germain. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang acara dan promosi Hisense Malaysia, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.







16 April 2022

Harley Raya Bersama Hisense Menawarkan Diskaun Sehingga RM6,000

 
Dengan Raya yang semakin hampir, mungkin sudah tiba masanya untuk memberi rumah anda peningkatan yang sepatutnya. Hisense Malaysia akan melancarkan salah satu kempen promosi terbesar mereka, Harley Raya Bersama Hisense. Terdapat pelbagai tawaran, hadiah dan hadiah untuk dimenangi dari 15 April hingga 31 Mei 2022.



Rakyat Malaysia boleh mengharapkan tawaran yang lebih baik dan hadiah menarik dengan pembelian peranti Hisense terpilih. Hisense 100’’ Smart Laser TV 100L5F ialah televisyen berteknologi tinggi dan mesra mata terkini yang menawarkan kualiti gambar 4K untuk pengalaman pawagam rumah dan boleh didapati untuk pembelian dengan diskaun RM3,000. Selain diskaun, mereka yang membeli TV Laser Pintar premium ini akan menerima langganan percuma selama setahun ke Netflix bernilai RM600 serta TV Hisense 70’’ A6500G percuma bernilai RM5,799.

“Hari Raya adalah masa yang disambut oleh kebanyakan kita di Malaysia dan merupakan penghormatan kepada kami untuk dapat membawa rakyat Malaysia pelbagai tawaran merentasi semua produk Hisense pada musim yang meriah akan datang ini. Kami telah menyediakan banyak hadiah untuk mereka yang membeli model terpilih semasa kempen ini daripada kad hadiah Netflix, baucar Touch 'n Go kepada peralatan dapur premium. Kami berharap ramai yang menikmati tawaran dan hadiah eksklusif yang kami ada di kedai semasa Harley Raya Bersama Hisense kami,” Encik William Li, Pengarah Urusan Hisense Malaysia.

Berikut adalah beberapa tawaran kemuncak dan hadiah yang ditawarkan semasa Harley Raya Bersama Hisense:



Rakyat Malaysia boleh mendapatkan tawaran ini dan banyak lagi dengan hadiah percuma di semua kedai runcit Hisense yang sah di seluruh Malaysia. Untuk menebus hadiah, pergi ke https://campaign.hisense.com.my/raya22 dan isikan butiran pembelian dengan sewajarnya.

Harley Raya Belanja & Menang Cabutan Bertuah



Hisense Malaysia juga menganjurkan cabutan bertuah perbelanjaan & menang untuk semua yang membeli minimum RM2,000 dalam satu resit di mana-mana kedai runcit sah Hisense di Malaysia atau kedai dalam talian sah Hisense. Mereka yang menyertai cabutan bertuah boleh berpeluang membawa pulang produk Hisense dan hadiah lain bernilai sehingga RM15,000. Hadiah-hadiah tersebut adalah seperti TV ULED 4K Hisense 65’’, Air Cond Inverter 2.5HP R32, Mesin Cuci Hadapan 8.5KG, serta hamper Raya dan baucar Lotus sehingga RM500. Pastikan anda mengisi butiran pembelian anda di https://campaign.hisense.com.my/raya22 dari 15 April hingga 31 Mei 2022 untuk menyertai cabutan bertuah.



Untuk mengetahui lebih lanjut tentang acara dan promosi Hisense Malaysia, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.








15 April 2022

Jom Raya Bersama Toshiba Tv Dengan Sambutan Ulang Tahun Ke-70

 
Toshiba TV Malaysia baru-baru ini melancarkan kempen Sinar Raya Bersama Toshiba TV dari 10 April 2022 hingga 31 Mei 2022 bersempena dengan Ulang Tahun ke-70 dan musim perayaan Hari Raya. Rakyat Malaysia akan didedahkan dengan hadiah menarik dengan promosi pembelian dan diskaun sehingga RM1,900.00 semasa kempen. Model televisyen(TV) terpilih yang layak untuk promosi semasa kempen ini ialah Toshiba TV Z770, M550, C350 dan siri V35.



Sebagai salah satu jenama televisyen (TV) terkenal di dunia, Toshiba TV sentiasa komited untuk menyediakan TV berkualiti yang menyampaikan kualiti audio-visual teater yang sangat baik kepada pelanggan mereka sejak awal organisasi. Daripada menghasilkan TV hitam putih kepada TV berwarna dan LCD serta TV LED Pintar akan datang yang disokong oleh sistem OS Pintar VIDAA terbaharu, Toshiba TV sentiasa mencari cara inovatif untuk meningkatkan pengalaman TV pelanggan, secara teknikal dan reka bentuk.

TV Toshiba sentiasa terkenal dengan kualiti gambar yang luar biasa dan bunyi yang menggetarkan hati yang digandingkan dengan sistem Android untuk menyampaikan ciri hiburan terbaik. M550 Toshiba ialah salah satu contoh terbaik kerana ia adalah penjual terbaik mereka bagi siri TV Ultra HD 4K yang didatangkan dengan paparan Gamut Warna Lebar yang terang secara semula jadi dan bunyi menarik yang disediakan oleh REGZA Power Audio Pro. Rakyat Malaysia yang ingin menikmati pengalaman yang lebih besar pada Raya boleh merebut peluang ini dan membeli TV M550 65” UHD 4K pada harga RM3,799 sahaja. Selain itu, mereka juga boleh mendapatkan baucar Touch 'n Go (TNG) RM100 percuma untuk berkongsi pengalaman audio-visual yang menarik dengan rakan dan keluarga mereka semasa musim perayaan ini.

Cabutan Bertuah Ulang Tahun MERIAH ke-70

Pelanggan akan diberi ganjaran dengan peluang cabutan bertuah apabila membeli model TV bertajuk dalam kempen Sinar Raya Bersama Toshiba TV melalui pengedar luar talian dan kedai dalam talian yang sah Toshiba TV. Mereka yang menyertai cabutan bertuah boleh berpeluang memenangi beberapa siri hadiah termasuk, satu hadiah utama baucar TNG RM700, hadiah kedua baucar RM70 TNG dan 70 hadiah istimewa baucar KFC RM30. Untuk menyertai cabutan bertuah, pelanggan hanya perlu mendaftar waranti Toshiba TV mereka dan mengemukakan bukti pembelian di laman web rasmi.




Hadiah dengan Penebusan Belian

Selain daripada cabutan bertuah, semua pelanggan akan menerima baucar TNG atau KFC percuma untuk pembelian TV Toshiba terpilih dalam siri Z770, M550 atau C350 (tidak termasuk C350 43") melalui kedai runcit luar talian yang dibenarkan. Pelanggan boleh menebus hadiah hanya dengan mendaftar waranti TV mereka di laman web rasmi Toshiba TV Malaysia.

Di Toshiba TV, mereka berbangga dengan pemproses teras ikonik Jepun yang diperhalusi dan direka bentuk, REGZA Engine. Ia membolehkan semua peranti memberikan kualiti gambar yang menakjubkan untuk pengalaman tontonan yang terbaik. Toshiba TV secara konsisten mengekalkan kualiti TVnya yang cemerlang di seluruh kilang pembuatan global mengikut personaliti dan komitmen jenamanya, "Be Real, Be Brilliant". Hasilnya, mereka menghasilkan TV dengan ketukangan indah yang memenuhi keperluan gaya hidup moden semasa dan mengekalkan kedudukan utama dalam industri.

Layari laman Facebook rasmi Toshiba TV Malaysia untuk maklumat lanjut mengenai kempen Sinar Raya Bersama Toshiba TV. Nantikan akaun Instagram mereka @toshibatvmalaysia, dan akaun YouTube dan TikTok rasmi mereka untuk mendapatkan maklumat produk terkini.








30 Mac 2022

vivo Y33T Bakal Dilancarkan 1 April Ini Di Malaysia

 
vivo Malaysia di halaman Facebook telah memberi tanda satu lagi siri 'That's Y' yang akan datang - telefon pintar vivo Y33T. Telefon pintar itu akan dilancarkan pada 1 April 2022 di pasaran Malaysia. Pelancaran akan berlangsung dalam talian melalui strim langsung di enam platform - halaman Facebook rasmi vivo Malaysia, Twitter, YouTube, Tiktok dan kedai rasmi vivo Malaysia di Lazada dan Shopee.


Untuk membayangkan pengalaman pengguna yang lancar dan prestasi unggul, vivo Y33T disahkan mempunyai pemproses berkuasa, kamera belakang utama 50MP, ciri RAM yang dilanjutkan dan kapasiti bateri yang besar dengan teknologi pengecasan pantas.

Dikatakan bahawa vivo Y33T dikuasakan oleh Pemproses Qualcomm Snapdragon 680 yang berkuasa dengan storan 128GB dan Konfigurasi RAM 8GB yang memberikan prestasi lanjutan. Untuk fotografi, ia menampilkan kamera belakang utama 50MP dalam vivo Y33T, yang membantu dalam menangkap kedalaman artistik dan imej resolusi tinggi dengan sempurna.



Dengan bateri besar 5,000mAh yang besar, telefon pintar terbaharu ini turut menyokong teknologi Pengecasan Pantas 18W dan vivo Energy Guardian (VEG) yang membantu meningkatkan pengurusan tenaga, di mana pengguna tidak perlu risau tentang hayat bateri.

Menampilkan semua ciri yang menakjubkan dan menarik ini, vivo Y33T ialah peranti reka bentuk cantik yang mampu membawa keseimbangan antara keperluan gaya hidup dan prestasi kepada semua pengguna. Vivo Y33T akan datang dalam varian warna baharu - Starry Gold, menyertai pilihan warna Midday Dream dan Mirror Black sedia ada.

'That's Y', adakah anda teruja? Duduk dan nantikan Halaman Facebook rasmi vivo Malaysia untuk lebih banyak kemas kini langsung vivo Y33T.









15 Mac 2022

HISENSE Mencipta Tempat Kerja Lestari Bagi Wanita

 
Laporan Jurang Gender Global Forum Ekonomi Dunia 2021 mendapati bahawa kesaksamaan jantina adalah lebih 135.6 tahun lagi, bermakna dunia perlu memberi lebih perhatian untuk mencapai kesaksamaan jantina untuk masa depan yang mampan. Untuk menangani dan mengurangkan ketidaksamaan jantina, tema Hari Wanita Antarabangsa tahun ini ialah "Kesaksamaan gender hari ini untuk esok yang mampan", menggalakkan masyarakat bersatu dan mewujudkan tempat yang pelbagai, saksama dan inklusif untuk semua.



Hisense menganggap menghormati pariti jantina, kepelbagaian dan keterangkuman di tempat kerja adalah penting, korporat berusaha untuk memastikan setiap pekerja berasa seolah-olah mereka tergolong dalam pasukan yang merangkul bakat yang pelbagai dan menyediakan peluang yang sama untuk melepaskan potensi setiap pekerja, membantu pekerja mencapai matlamat peribadi , atau mencabar had mereka, untuk menjadi diri yang lebih baik.

Hisense Menggalakkan Wanita Bersinar Dalam Setiap Aspek di Tempat Kerja

Menyedari halangan dan cabaran yang tidak dijangka ini dihadapi wanita, terutamanya dalam kerjaya, Hisense mengiktiraf sepenuhnya kepentingan mewujudkan tempat kerja yang seimbang, pelbagai dan sama rata. Pada masa ini, wanita menyumbang 41.6% daripada tenaga kerja global Hisense International, lebih tinggi daripada purata tenaga kerja wanita global terkini Bank Dunia sebanyak 38.89%.

Memandangkan Hisense berusaha untuk budaya korporat yang lebih inklusif dan pelbagai, lebih ramai pekerja wanita menjadi lebih cemerlang dalam industri.



Li Wenli, Pengurus Besar Hisense Jepun, dianggap sebagai pemimpin contoh oleh kebanyakan rakan sekerja mudanya kerana dia komited dengan kerjayanya, memperkasakan dan berjuang untuk peningkatan berterusan pasukan, kerjaya dan pencapaian korporatnya. Sejak menyertai Hisense, dia telah tinggal di Jepun secara bebas dan mengetuai pasukannya untuk mencapai peningkatan jualan 10 kali ganda dalam tempoh 10 tahun. Sebagai pekerja wanita yang cemerlang, dia sentiasa mencabar dirinya dan menggalakkan lebih ramai wanita untuk mengejar impian mereka, berusaha di tempat kerja dan menjadi yang terbaik dalam bidang mereka.

Luna Nortje, Eksekutif Kanan dan ketua CE, HA, dan jabatan jualan Mudah Alih di Hisense Afrika Selatan, mengatakan bahawa gaya korporat Hisense adalah rendah hati dan berintegriti, manakala kekuatan terbesar syarikat ialah menerima kepelbagaian dan menyediakan peluang yang sama tanpa mengira kewarganegaraan. Luna sentiasa menggalakkan pekerja wanita untuk membuat suara mereka didengari, dan benar-benar menzahirkan potensi penuh mereka untuk menjadi diri yang lebih baik.
 
Menyokong Wanita dalam Sukan, Membolehkan Wanita Memperluaskan Potensi dalam Pelbagai Bidang
 
Hisense ialah rakan kongsi kebanggaan UEFA Women's EURO 2022, berikutan penajaan kejohanan pada 2017. Untuk terus memberi inspirasi kepada wanita dalam sukan, Hisense bekerjasama dengan UEFA akan melancarkan kempen 'Remember the Name', menarik perhatian lebih luas untuk bola sepak wanita, memberikan pemain wanita pengiktirafan, mereka patut, menjadikan mereka bersinar dan nama rumah di seluruh dunia.



Perkara yang sangat mengikat Hisense dengan sukan ialah nilai usaha, kerja berpasukan, rasa hormat dan setiakawan bersama. Melangkah ke hadapan, Hisense akan terus mencipta persekitaran yang lebih sama rata dan mampan untuk wanita, gadis dan semua, dengan mendalami teknologi teras dan menjadi jenama antarabangsa yang boleh dipercayai.

Untuk maklumat lanjut tentang acara dan promosi Hisense, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.







Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter